רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

הגאון רבי יהודה רבינוביץ מדליק נר של חנוכה


6 תגובות:

  1. תפסיק לפרסם אותו בבקשה ואתה יודע למה אני מתכוון. אני מאד לא מעריך את זה שאתה מפרסם אותו ואני ידיר רגלי מהבלוג שלך אם תמשיך

    השבמחק
  2. היהודי הזה פסול לעדות

    השבמחק
  3. הזיין הדיין....

    השבמחק
  4. האבא זכה לבן כזה רק כדי לגמור את הזכויות שלו בעולם הזה ר' שמואל רבינוביץ מסכן שיש לו אבא כזה. רירט אן קליינע קינדער אין מקוה.

    השבמחק
  5. חיים שאולזון אני המום ממך זו בושה לחב"ד שיש כזה בן אדם בינינו אתה חייב למגר את התופעה. לא לפרסם אותו לא לדבר עליו ורק להפליל אותו אני בטוח שיש לך מספיק מידע בנושא ושאני לא היחיד שכותב לך על הבן אדם שהוא נכשל בעבירות מין חמורות ביותר. מה האינטרס שלי ללכלך אותו? אותו אינטרס שיש לך ללכלך כל פושע חרדי ... נקיון המחנה. אני יכול להזהיר את כל הבחורים בירושלים לא להתקרב אליו הוא פוגע מינית בבחורים וילדים. ראו הוזהרתם!

    השבמחק
  6. כזכור הוא נעצר לא מזמן והוא לא האיש הכי הגון. (אני מדבר בתור בן אדם שרואה אותו מידי שבת ולפעמים יותר מפעם אחת באותה שבת. אני מתפלל איתו במנין לפעמים והוא ממש פושע)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.