רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

בכירה בצה"ל שונאת חרדים


התבטאה קצינה בדרגת סגן-אלוף בגנות חרדים. "אני יש לי פריחה מחרדים", אמרה לאיש המכירות החרדי. דובר צה"ל: "אמירות מסוג זה נוגדות את רוח צה"ל וערכיו. הנושא ייבדק"בעוד בכנסת פועלים לקידום חוק הגיוס החדש ובצה"ל נערכים לגיוס חרדים, חשף הערב (חמישי) פרשן חדשות 10 לענייני חרדים, אבישי בן חיים, שיחה בין קצינה בכירה בפיקוד המרכז לנציג מכירות חרדי ובה היא מתבטאת בחריפות נגד החרדים.
ההקלטה שנחשפה הערב היא של סיחה שניהלה סגן-אלוף נורית לאמעי, בכירה במערך הרפואה של פיקוד המרכז, עם נציג מכירות של חברה למכירת כרטיסי SIM לשימוש בטלפונים סלולריים בחו"ל. "תגיד רגע, אתה חרדי? אני יש לי פריחה מחרדים. אתה חרדי?", נשמעת לאמעי בהקלטה.

בתגובה שאל אותה איש המכירות החרדי: "מה זה משנה לך מי אני?" הקצינה השיבה לו: "כי אני שונאת חרדים. אני רוצה שכולם ימותו, החרדים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לדברים: "אמירות מסוג זה נוגדות את רוח צה"ל וערכיו. הנושא המדובר ייבדק". בצה"ל ציינו היום כי הקצינה נמצאת בימים אלה בחופשה בחו"ל והנושא ייבדק עמה כשתשוב לארץ.

לאחר פרסום הדברים התקשר הערב יושב ראש מפלגת ש"ס, אריה דרעי, לשר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, וביקש להדיח משירות את הקצינה. לפי אתר "כיכר השבת", דרעי אמר ליעלון: "לא ייתכן שבצבא הגנה לישראל ישאירו אפילו עוד רגע אחד סגן אלוף שמתבטאת בצורה נוראית כל כך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.