רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

בואו חשבון עם שוקי ארנברג המחבל החדרתי - על מי אתה עובד?

מאת בן תורה

נמצאים כנראה בסוף הגלות ונתחזק בחלק של בכל יום אחכה לו. כנראה שצריכים לעבור צירוף אחר צירוף כהמשך הגמרא. גם את השלב הזה.

וכמו כן, כואבים אנחנו מה שנעשה בתקופה האחרונה פה בישיבה. כאשר חודרים לתוכנו רוחות זרותשים לב, שלכל אורך הנאום הביטוי "רוחות זרות"(9 פעמים) מתייחסלמלחמת הקודש על הציות להנהגת הדור,שנוהלה בצורה ישירה ע"י גדולי הדור, ולכן הביטוי "רוחות זרות" פשוט גובל בעזות...  להפריע לאווירה הנפלאה,לשמחה שיש פה תמיד,בתורה, שהישיבה בס"ד הצטיינה בכך מאז...שמחה? בחדרה? לא שמענו, האמנם? אולי בהשראה של שקרים, זה היה גם הזדמנות להכחיש את ההתנגדות של מרן הגרמ"י זצוק"ל לחדרה, "דיכויים ומשברים...", זוכרים?
ולאחרונה אנחנו מרגישים כל מיני רוחות זרות שחודרים לתוכינו.
זכינו להגיע ליום ראשון של חנוכה, בירכנו בלילה את השהחיינו, זה באמת לא היה פשוט, לאור ההתנהלות בשנים האחרונות.והרי הזמן המסוגל ביותר להצלחה של מעטים נגד רבים זה הזמן המסוגל ביותר -לנפילת הזידים ביד עוסקי תורתך.
כאשר היה בימים ההם בזמן הזה! בטוחים אנחנו, שאם נצליח מבפנים לשמר את הפך שמן הטהורלא פחות מארבע פעמים זה חוזר על עצמו: "פך השמן הטהור"...הזה - הנפלא, פה בישיבה, ממילא יתבטלו כל הגזירות מבחוץ.
קטגוריה בת"ח, הרבה משטינים ובכללם של אותם המשטינים והמלמדים חובה, קמו גם עלינו אנשי דמים(1)ומרמה...
שקר מספר 2, האם התכוונת ח"ו לרבותינו, לקוה"ק מרן הגר"ח שליט"א, שנשכב על הכביש בשבילך פעם אחר פעם, עד שהוכח שהפכת לחוד החנית במלחמה נגד רשכבה"ג גדול דורינו שליט"א, אם כן אז עפ"ל.  או לחילופין לרמי"ם שאינם יכולים לתת יד למצב בלתי נסבל זה, ואעפ"כ מנסים בכל דרך להשאיר את המצב על כנו.או אולי מי שחשב לשאול את מרן הגר"ח מה לעשות ונסעת למודיעין עילית לשכנע אותו, שלא ילך, ומכרת לו כל שקר אפשרי בשביל זה.  או אולי אותם הסובבים אותך, אינדורסקי, ברלין, שאר ישוב ודומיהם, שמפילים אותך פעם אחר פעם לבוץ בלי אפשרות יציאה, או שזה פשוט סתם ניסיון ליצור ספין שאין מאחוריו כלום... ואעפ"כ חוזר על עצמו לא פחות מ-7 פעמים!
והעלילו עלינו שכאילו ח"ו אנחנו לא מכבדים כראוי ת"ח - את גדולי הדור,אם הכוונה ל"רבותיו הגדולים ההולכים בדרך המסורה מדור דור..." מהמכתב של ערב הבחירות, אז אכן לא פגעת בהם, אבל אם התכוונת לאלו שרוב מנין ובנין רואה בהם את גדוליו, אז הנה כבר שקר מספר 3...

לקריאת הרשימה כולה כנסו לכאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/12/blog-post.html

2 תגובות:

  1. קודש הקודשים, הצחקת את העולם
    היום אנחנו בחנוכה לא בפורים.
    יש לו בכלל הבנק בקדושה?

    השבמחק
  2. שוקי התפלל איתי במנין בנץ היום בבוקר בבית הכנסת היכל שמואל בירושלים (במנין של החסידים) והוא נראה מוטרד מתמיד. הוא ניסה להטיל בי את העיניים הרודניות שלו אבל כל פעם שהוא בא מולי הסתובבתי והלכתי לכיוון השני. ראיתי כמה הוא לא רגיל לזה. כמה הוא מתעצבן שבחור לא שם עליו.

    פוי!!!!!!!!!!!!!!!!
    איכס!!!!!!!!!!!!!!!!
    רודן!!!!!!!!!!!!!
    אכזר!!!!!!!!!!!!
    שוקי ארנברג אל תבוא כאן למנין יותר שונאים אותך ולא אוהבים שחצנים כאן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.