רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

אנחנו חייבים להבין שה"מרן" האמיתי ששלט על העולם הליטאי 25 שנה היה נתי גרוסמן - לא הרב שך ולא הרב אלישיב

מאת  תלמיד פוניבז'
 
בהוראת אחד מגדולי הדור התבקשתי לכתוב את הדברים. וכמצווה ועושה אני מעלה את הדברים שביקש ממני לכתוב. הבעיה של עולם התורה שבמשך 25 שנים עד ש"הפושע" הועף מיתד נאמן, מי שהיה גדול הדור וה"מרן" האמיתי היה נתן זאב גרוסמן. ומי שלא הבין וניסה לעצום עין או לטמון את הראש בחול כמו בת היענה, קיבל שיעור מאלף מה מחולל "מרן" נתי גרוסמן בשנה וחצי האחרונות מאז נזרק מיתד נאמן. בכל מיני טכניקות ותואנות של "קנאות", הוא מוביל להרס וחורבן כל עולם התורה. זה דרכו כסל למו, כל המחלוקות וכל המהומות שיצר בעשרים וחמש השנים שישב ביתד נאמן הכל היה כדי לשרוד ולהשליט שלטון פחד ואימה של כל עולם התורה והרבנים וראשי הישיבות מדמותו.
היה אחד ויחד שלא חת ממנו ולא חשש ממנו בשום זמן, והוא גדול הדור מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, שמעולם לא ביקש דבר לעצמו, ולא ענה מעולם לחירופיו של נתי גרוסמן, וכל בקשתו היה שאותו פושע לא יוכל לעשות כאוות נפשו ולא לתת לו להשליט את שלטון הפחד.  ומי שעוד היה לו ספק עד כמה עיני הבדולח של מרן ראש הישיבה שליט"א צפו לרחוק ועד כמה מסוכן האיש, קבלנו שיעור מאלף בהתנהגות של נתי גרוסמן, אשר היה חייב להיחשף בשיטות האפלות שלו.
 
צריך להבין, שבמשך שנים, נתי גרוסמן נהנה מיתרון שאת כל מעשיו עשה במחשכים. והוא נהנה ממטריה של יתד נאמן והוצאות מכתבי מרמה וזיוף מחאות תחת שמות רבנים, והכל היה כיסוי לפעולות השפלות שלו. ברגע שהרב שטיינמן שליט"א זרק אותו והנ"ל הקים את הפסל,  האיש בעל כורחו נאלץ להיחשף, וקח בתוך שנה וחצי האיש נחשף במערומיו.
 
זה כוחו של מרן הגראי"ל שטיינמן שהציל את עולם התורה כולו מידיו של פושע שפשוט השתלט על עולם התורה והחליט שהוא ה"ידא אריכתא" של הרב שך, ולצערנו הרב סחב אחריו רב חשוב שנפל ברשתו והפילו לשאול תחתית.

3 תגובות:

  1. ובכן נתי גרוסמן היה ( בעבר ) גדול הדור.

    והכותב - כותב בשם גדול הדור הנוכחי - שהוא לא אומר מיהו.

    ואולי בעוד 25 שנה יכתוב "תלמיד פוניב'ז" שגדול הדור הזה הוא בעצם
    עיתונאי.

    השבמחק
  2. הכל נכון אבל רק בחמש עשרה שנים אחרונות. הרב שך בזמנו שלט טוב טוב על מה שנכתב ביתד, וגרוסמן ושאר המחבלים היו חייבים לשמוע לו. רק אחרי עידן הרב שך הם התחילו להשתולל ולעשות ולכתוב אייך שבא להם. חיים, יש לשנות את הכותרת. כל פעם שאתה משווה את ר' שמואל אוירבך לרב שך או את המחבלים לרב שך, זה גם לא נכון וזה גם עוזר להם. אל תיפול לתוך המלכודת שלהם עצמם. הרושם שהם מנסים לעשות שהם כאילו ממשיכים את הרב שך, זה הדבר היחיד שהם חושבים שיכול לעזור להם בעיני הציבור.
    נאמן.

    השבמחק
  3. אכתוב זאת שוב:למרות שבעבר כבר צנזרת כמה תגובות שלא עשו טוב לשונאים.היכן היה הרב שטיינמן כל השנים כשגרוסמן שלט ביתד.היכן היה קנייבסקי ושטיינמן כשמצצו את דמו של החבצקער רבי ז"ל.לא ,לא שמענו את הדיקטטור קנייבסקי בזמן שגורסמן היה המרן רק עתה יודעים את העובדות האלה?! התביישו לכם גורו לכם מיום הדין!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.