רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

עשרים וחמש שנה - הכל חוזר כבומרנג

מאת תלמיד פוניבז'
 
היינו כחולמים. זה נראה כמו סרט דמיוני, אבל זה מתרחש במציאות שלנו כאן באיצקוביץ מתחת לבית. בדיוק לפני 25 שנה חודש חשוון תשמ"ט, ר' אליעזר שך הביא לפילוג שכמותו לא ידעה היהדות החרדית מעולם. משפחות נהרסו, אחים לא דיברו, בן קם באביו וכלה בחמותה, מכות רצח ברחובות, פשקוילים, ביזוי גדולי ישראל מכל החוגים ועל הכל ניצחו הרב שך ונתי גרוסמן ואנשי הכת המשיכית הידועה. אז הוקם לראשונה מפלגת העץ בניגוד לדעתם של גדולי ישראל אך מנועים היו מלומר דבר מהחשש של הטרור המחבלי שהניצנים ניראו אז בארץ
 
כל מה שהרב שך בישל, חוזר לו היום בפרצוף, ממשיכי המורשת המפוארת ממשיכים להחריב כל חלקה טובה. אותה כת מסוכנת שבתאית-משיכית שהקים ה'משוגינער' משערי חסד, ( ושמעתי ממקורביו שמכירים את האיש לפני ולפנים, שדבר ברור שסובל ממחלת רדיפה ושיגעון גדלות מסוכנת ביותר, ומוכן בשל כך להרוס הכל) הולכים בשיטת הרב שך וזועקים חמס נגד גדולי ומאורי הדור והכל תחת השרביט של הרב שך. בתשמ"ט הזהירו אז מרן הגר"ד לנדו שליט"א ורבותינו מצוקי ארץ שהרב שך מחריב את עולם התורה והפוך את הכל לפוליטיקה, היום אנחנו אוכלים את התוצאות של אותה מחלוקת נבזית שהפכה את עולם התורה לעולם פוליטי מלוכלך. מי האמין שאותם אלו הסוגדים לקברו של הרב שך והפכו אותו לפולחן אלילי הם אלו שיבזו את גדולי הדור שליט"א שגם הרב שך אמר והזהיר שיש לציית להם? וזה רק מראה שלא הרב שך אכפת להם אלא האגו האישי שלהם בלבד ותו לא.
 
אשרנו מה טוב חלקנו שאותה כת הרסנית משיחית קיצונית נפרדה מאתנו ובכך בעזרת ה' תחוסל המחלוקת והפוליטיקה מבני התורה ונחזיר את העטרה ליושנה בדרם של מרן הרב מבריסק, מרן הרב מפוניבז', מרן ראש הישיבה זצ"ל, מרן החזוון איש זצוק"ל, ותחת הנהגתו של ראש כל בני הגולה קודש הקודשים מרן הגראי"ל שליט"א. 
בדגל התורה נלך נקדש שם שמיים רק בלימוד התורה יהיה חלקנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.