רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ושם

הרב וואזנר חגג את יום הולדת 100 בלע"ה בהשתתפות הנכדים והנינים. 

מאיר גל הודיע כי הוא בעל המניות הגדול באתר 'בחדרי חרדים' ומהיום הוא המנהל. לא יבוצעו שינויים מנהליים או פרסונלים באתר, אך כעת תתבצע הזרמת מזומנים ואיכות מבית 'גל' להביא את האתר להיות הרחק מכל החיקויים האחרים שצצו, ולהמשיך להוביל במקום הראשון, באתר כיום למעלה מ30 עובדים, בניהם עובדי האתר מהעבר שהוחזרו לעבוד הצלמים יעקב כהן ומהיר חימה,

רכישת אתר בחדרי חרדים על ידי משרד הפרסום גל אורן; במהלך אירוע לאנשי הצוות של האתר ובני משפחותיהם, סיפר מאיר גל כי בכוונתו להפוך את האתר המוביל ל"טלוויזיה" של ממש. "נהיה מאקו של המגזר" נאמר באירוע.

חיידר ה"ליבה" הראשון נפתח השבוע בירושלים. החשיפות; תלמוד תורה 'בית רבן' בנווה יעקב.

הרב מוטי אלון שהורשע הבוקר (רביעי) במעשים מגונים בכוח ובקטין אמר בצאתו מבית המשפט כי "זהו חודש הרחמים והסליחות ואני אומר באמת אני מודה לקדוש ברוך הוא, מודה לחבריי, לעורך דיני, למערכת המשפטית ולכל מי שעשה את דרכו של הקדוש ברוך הוא". אלון קרא שלא "להחזיר ולנקום" על ההחלטה: "זו לא הדרך, זה מנוגד לכל התפישה, קטונתי מכל החסדים ומכל האמת. כל מה שמביא הקדוש ברוך הוא אנו מקבלים בשמחה"

הסכינים נשלפות לאחר הרשעתו של הרב מוטי אלון! קובי נחשוני: הרבנים אליקים לבנון ויהושע שפירא סומנו ע"י אנשי אלון שבאו במטרה לחסל את הרב בגלל קנאה ונקמנות אישית! ופרופיל לדמותו של האיש שכונה - האדמו"ר ונסיך הציונות הדתית.
 
חבר פורום שבעת הזקנים הרב צפניה דרורי בראיון בלעדי! אין סכסוך בין הרבנים אריאל ודרוקמן למרות שחלוקים בדעתם על הפרשה. הפרשה אות כבוד לציונות הדתית שמטפלת בבעיה

הקדים רפואה למכה? יום לפני שהוכה נכנס איש העסקים אריה גולובנציץ יחד עם הרב משה פרנק למעונו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א  שעודדם וחיזקם במאבקם מול אנשי אתרא קדישא

"זה עלול להסתיים ברצח", כך אומר עסקן הקברים אהרלה יקטר בחשיפות בתגובה לתקיפת הקבלן גולובנציץ. לדבריו, "מדובר בחבורת פושעים ורוצחים הלובשים כובעים חליפות ולא מתפללים שמחפשים רק כסף ותמונות".
תקיפת גולובנציץ': יענקי פלאי, יו"ר ארגון ארץ החיים, בחשיפות: צריכים לשבור להם את העצמות כפי שמתנהגים עם עבריינים, צריך לדבר איתם באותה שפה. מדובר במאפיונרים שלא מעניין אותם קברים, הם אנשים אלימים.

משפחה: הרב הראשי לאו מתכוון להקים פורום הלכתי שיקבע נורמות הלכתיות בסוגיות העומדות על הפרק. חברי הפורום: הגרז"נ גולדברג, הגרש"א שטרן, הגר"ש בן שמעון והגר"י אריאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.