רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

יעקי הרשקופ האיש של חב"ד - ביום חמישי יכריעו חסידי חב"ד מי ייצג אותם בעיריה

ב״ה ר״ח אלול תשע״ג
לכבוד חסידי חבד ביתר עילית,
הנדון בחירות לנציג חב״ד בעיריה.
בע״ה ביום חמישי ב אלול יתקיימו בחירות לנציג חבד בעיריה, במשך 18 שנה שאני מתגורר בביתר, אני מלווה הרבה בעיות שמתעוררות לכלל ולפרט ומנסה לפתור ולעזור, ועשיתי הרבה דברים שלא אפרט במכתב זה, לפני כשנה פנו אלי לא מעט אנשים ובקשו ממני לפעול בשדה הפוליטי בעיר, ולהשפיע למען חב״ד בביתר, לאחר התלבטויות החלטתי ללכת בכיוון זה, ברמה האישית אין לי צורך בתפקיד ואני לא מחפש לא תמלוגים ולא כבוד, אבל החלטתי לקום ולעשות מעשה ולעזור לחסידי חב״ד בכל כוחי, והתכניות רבות ומגוונות, וזוהי המטרה שעומדת לנגד עיני לעזור לכלל חב״ד בביתר, על כל הבתי כנסיות והמוסדות השונים והמגוונים, וכמובן בבעיות פרט שמתעוררות אצל כל אחד ואחד מאיתנו לנסות לסייע.
לאור האמור לעיל
1, כל חסיד חב״ד שמתגורר בביתר ואכפת לו עתיד הקהילה בעיר, חייב להתייצב ביום חמישי בבית הכנסת חב״ד מעזריטש 47 ולבחור ,ולהשפיע על אחרים,  כל קול חשוב לכוחינו ואחדותינו, ולא משנה למי מצביעים,
2, במישור האישי אני מבקש תמיכה רחבה עד כמה שניתן שנוכל לפעול אם גב קהילתי רחב ועוצמתי.
3, לאחר היבחרי אקים צוות היגוי שיכלול בתוכו ייצוג הולם של כל המוסדות והזרמים בעיר וביחד ננהל משא ומתן אל מול העיריה באופן עניני, נבוא מאוחדים וחזקים למסדרונות העיריה, ואת הוויכוחים נשאיר בתוך הבית.
4, חוסר אחידות בינינו במישור הפוליטי מנוצל לרעה ע״י אנשים כאלה ואחרים ,ולא אצטט כאן ביטויים קשים שמבזים את קהילתינו הגדולה והנכבדה, לא יתכן שקהילת חבד השניה בגודלה בעיר תקבל יחס משפיל ומעליב,
5,אני חש בעיר ומחוצה לה בימים האחרונים תמיכה רחבה שהולכת וגוברת, ותגיע לשיא ביום חמישי הבא עלינו לטובה,לסיכום אני בטוח שמשהו חדש וטוב יקרה לחבד בביתר וזה תלוי בעזרה ובתמיכה של כל אחד מאיתנו שיבוא ויקח אחריות למען הקהילה הגדולה והקדושה ונצא חזקים ומאוחדים לתפארת שם לובאוויטש.
בברכת כתיבה וחתימה טובה
יעקי הרשקופ

תגובה 1:

  1. חחחחחח
    קהילת חב״ד בביתר עושה לעצמה בושות!!!!
    ממתי פועל בינין שלא מגדל זקן ולא מקיים אחוז אחד מההוראות של הרבי מלך המשיח יכול לבוא ולייצג את חב״ד?
    פשוט בושה!!!
    בסוף הוא יעשה בביתר את מה שהאחים שלו עשו בניו יורק...
    קהילת חב״ד בביתר אני מרחם עליכם!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.