רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2013

חסידי גור משתוללים וכותבים פשקווילים - כואב להם שאי אפשר עוד לעשות דבר מבלי שהכל יהיה גלוי וחשוף לציבור - אלחם בטרור ואלימות עד יומי האחרון עד שיבינו כי לא זו הדרך

אני ממש מתרגש ולא יושן בלילה מן הפשקווילים של גור, אני מחפש מקלט אי שם בעולם מאימת הגערערס המאמינים כי הם גיבורים, אז נספר לכם כאן, כי אני יושן ב"ה טוב, וכי כל פשקוויל כזה עבורי זה מחיה נפשות, זה מוכיח כי אני עושה עבודה טובה, וזו תהיה סדר החלוקה, אני יעשה את שלי ואתם תכתבו פשקווילים כמה שבא לכם, אבל הטרור והאלימות עוצרת

בסיומה של שנה כשאני עושה את חשבון הנפש שלי האם השגתי את המטרה, אני מגיע לראש השנה עם ידיים מלאות אושר, ראו איך גור היתה נראית לפני שנה ואיך היום, איזו מהפכה עד שאי אפשר עוד להכירה, שברנו את האלימות הקשה, אם כי יש לנו עוד עבודה רבה בטרור הנעשית היום בדרכים אחרות, כמו לדוגמא אכזריותו של זילברברג הזורק אברכים מן העבודה הורג להם את הפרנסה רק מפני שהם חשודים בעיניו כי אינם מקללים מספיק את ר' שאול אלתר

מבטיח אני לכם כאן, שאשוב לעסוק בזילברברג ומעשיו, בכדורים, בסטיות, ובנעשה בחדרים האפלים של רוזנבוים, שלמה צבי ועוד כמה כאלו, שיידע הציבור עם מי יש לו עסק, ואני את שלי עשיתי

כשאתם שואלים מי אתה חיים שאולזון, אם תבקשו אשאל מי אתה - מפני הכבוד לא אזכיר את שמו והמבין יבין - ותהיו מסכנים אם אחת ולתמיד אחשוף את הפרצוף עם כל הפרטים ופרטי הפרטים המעשים האפלים מה שקורה בתוך תוך, אתם תהיו אלו שלא תשנו בלילה. מתחולל כל כך הרבה מאחורי הקלעים, כמה חדשים ישבתי יחסית בשקט חשבתם הייתם בטוחים כי אסיים את התפקיד שלי בעולם הזה וטעיתם טעות מרה, אני רק בתחילת הדרך ויש לי עוד הרבה עבודה לעשות למגר את השחיתות ואת הרוע מן התוך תוך ולא אוסיף

4 תגובות:

  1. טמבל
    לפחות תדע איך לקרוא
    מצורת הכתיבה ומכתובת המייל ממנה נשלח מייל זה מוכח שזה לא גורים אלא מחבלים (שכמובן בשביל להסוות מפילים את הגורים - ואולי עכשיו יהיה לך פוסט חדש 'מה קרה שהמחבלים רבים עם גור....)

    השבמחק
  2. כמה פתטי הפשקעוויל הזה.

    לא יאומן כמה מטומטמים ומצומצמים הגערעס האלו, שמנסים בכלים כאלו להלחם עם ר' חיים.

    במקום להיות גבר ולקבל ביקורת נכונה, הם מעדיפים להשתמש בכלים שאבד עליהם הכלח.

    השבמחק
  3. מי נדחה מפני מי?19 באוגוסט 2013 בשעה 8:10

    האדמו"ר מגור מול רבבת משפחות: מי נדחה מפני מי?

    האם זכותו של האדמו"ר מגור לכפות את דעותיו ושיטותיו על קהילתו הגדולה??? האם זכותו לשדד מערכות ולבצע מהפכים כה קיצוניים ומרחיקי לכת??? האם זו טענה הגיונית לומר שזכותו לעשות ככל שהוא מבין, ומי שלא מוצא חן בעיניו, מוזמן לעזוב את החסידות???

    לאחרונה נידונה בבלוג נכבד זה, השאלה דלעיל הראויה להתייחסות מיוחדת.

    את החסידות, אמנם, הקימו זקיניו לפני כמה יובלות שנים, אך החסידים? הם לא רכושו, ואין שום צידוק מוסרי שיתנהג בהם כאילו היו כחומר ביד היוצר, ברצותו מרחיב וברצותו מקצר, ברצותו אוחז וברצותו שִׁלַּח, ברצותו מיישר וברצותו מעקם.

    האם האדמו"ר יכול לעשות ככל העולה על רוחו??? שמא אם מעוניין הוא לבצע מהפכים כה קיצוניים, מבלי להתחשב בקהל עדת מרעיתו, ובדמויות החשובות של הקהילה, יתכבד נא להקים חסידות אחרת ויניח אותנו לנפשנו. במצב הנוכחי הוא מבקש לנצל לרעה שילטון ומנדט שניתן לו, תוך הפעלת טרור והשלטת פחד, וניצול עדר הכבשים שאינו מעוניין להסתבך איתו ועם המאפייה שלו.

    גם בשאר אסאד אומר שמי שהמדיניות שלו אינה מוצאת חן בעיניו שיקום ויעזוב, אז כנראה שזאת לא טענה רצינית הגיונות ועניינית, להשתלט בכח הזרוע על קהילה/מדינה, ולבצע מהפכות של 180 מעלות, להשליט טרור ולרצוח אנשים ונשים. ומסתבר שבחסות הטיעון המהולל הזה של "מי שאינו מרוצה שיעזוב", מנהיג אינו יכול להשתולל ולבצע מה שליבו חפץ.

    למי שזכרונו קצר, נמנה כמה פרטים קטנים מהמהפכות שזמם וביצע: ביטול לימוד העיון לחלוטין (אם בכל אופן יש כמה מאות בחורים שמתאים לסוג הראש שלהם ללמוד עיון – שיעזבו את החסידות), ושימת דגש על כמות במקום איכות, ביטול לימוד משניות - הילד קופץ מלימוד חומש עם טייטש ישירות ללימוד גמרא!!! (איך שאר גדולי ישראל לא חשבו על הסטרטאפ המבריק הזה?), ולאחרונה ממש ביטול לימוד התוספות בישיבות (מישהו מאמין שרעיון לא שפוי כזה יכול לעלות במוח של בר דעת?), ובנוסף, משהו שלא הרבה מדברים עליו: החזון החינוכי של אחרית הימים של האדמו"ר, לדבר אידישקיט עם ילדים בני 3, שלא טעמו עם חטא, ולהכניס להם בכוח בעיות (לחסידי גור שמבינים את המשמעות של הטירוף, מיותר להסביר את הנוולה הזאת), ועוד כהנה וכהנה. וזה עוד לפני שהזכרנו את ההטסה של כל אדם מוכשר ובעל צורה בכל תחום (ע"ע ר' שאול אלטר, ר' איצ'ה ויינברג האדמו"ר מטאלנא, ר' מנדל שפרן, ר' יעקב שלמה מוזסון, ר' בצלאל וקסלשטיין, ר' אברהם אטלס, ואכמ"ל).

    חשוב להבהיר עוד נקודה חשובה: מאז ייסוד החסידות, חלו בינתים כמה שינויים קיצוניים במוסד המתקרא "חסידות", ומקבוצה של עובדים יראים ושלמים שהכתירו לעצמם מנהיג, התמסדה השיטה והפכה למסגרת קהילתית לכל דבר ועניין, והקהילה החסידית היום היא קבוצת אזרחים-צרכנים שהתאגדו כאחד לצורך מתן שירותי קהילה. להיות חסיד בעלז או ויזניץ (או כל חסידות אחרת), היום, זה דומה לחברות בקופת חולים, ולא משהו מעבר לזה, ובניגוד לאלו שיאחזו בקרנות המזבח ויתכחשו לעובדות. (ובשונה מקופות החולים, אין תנועה בין החסידויות והקהילות השונות, כי המסגרות חזקות, וכמעט אין מצב לעזוב קבוצה כל שהיא ולנדוד בין הקהילות. מציאות זו לכשעצמה מעמידה באור לא מוסרי מנהיג המנצל את העובדה שהוא מחזיק בידים "לקוחות שבויים", ועושה בהם ככל העולה על רוחו).

    בראש המסגרות והקבוצות הנ"ל, עומדים אדמורי"ם, המשמשים בתפקיד של "ראשי הקהל", אך אינם יכולים להתחמק ממבחן הציבור.

    אמור מעתה: אילו האדמו"ר מגור (וחבר מרעיו המאפיונרים והגנגסטרים) היה מבקש להשתמש במנדט שקיבל בגבולות הסבירות ובגבולות הטעם הטוב, באמת לא היה לשום חסיד טענה, אבל כיון שלא זה המצב, הטענה היא הפוכה לחלוטין: אם האדמו"ר אינו מעוניין, שיקום ויעזוב את החסידות ואת החסידים התמימים לנפשם. ויפה שעה אחת קודם!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.