רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

המטרה האמיתית ב"תקנה" החדשה של קביעת זמן שינה לאברכי גור למנוע מעיסוק בשאולזון

מאת חסיד גור

כמו הרבה חסידי גור אני שמח לקרוא מדי יום את הבלוג הנפלא שלך, בו אתה זועק את זעקות השבר של הנאנקים תחת שלטון מושחת וחולני.

שמחתי גם שנתת ביטוי לתקנה ההזויה החדשה מבית היוצר הגוראי שעניינה קביעת זמני שינה יומיים לאברכי החסידות, וכחסיד גור המעורב היטב בכל ההלוך יילך של החסידות המעניינת הזו, אני יכול לומר בצורה ברורה: כל מטרת ה"תקנה" החדשה היא לסתום פיות ולחסום את הביקורת טרם עלתה לאויר העולם.

המוחות המעוותים של החסידות ישבו וחשבו איך למנוע את השפעתו העצומה של הבלוג שלך "בעולמם של חרדים", ישבו וחשבו והגיעו למסקנה כי פשוט צריך להשכיב את הילדים בכח לישון כמו בזמנים שלמדו בישיבה, כי מה שקורה שבשעות הלילה יש קיפקעס בשטיבלעך של גור, ומטבע הדברים עולים שם נושאים הכתובים בבלוג שלך, מה שהיה לצנינים בעיניהם, לכך החליטו להפעיל לחץ חברתי משוגע שלא היה כדוגמתו, ופשוט לסגור את כל השטיבלעך בשעות הללו, וחסל סדר ביקורת.
זה גם מראה שהתשובה שלהם לביקורת היא התחמקות ונסיון לחסום ביקורת לגיטימית מקרב החסידים.

תמיד הממסד הגוראי הפגין עוצמה וכח, אז מה הבעיה שלו להתמודד עם ביקורת??? למה הוא כ"כ מפחד מעצם העלאת מעשיות כאלו ואחרות???

אתם קולטים את הסיטואציה ההזויה? הממסד הגוראי של סטאלין מרגיש צורך לנהל את חיי הנתינים שלו גם בעניין זמני שינה, ושהוא סבור כי זה נכון להתערב בצורה כזו בחייהם של אלפי אזרחים בוגרים, הרבה לאחר צאתם מהישיבות, וכי הוא אינו סומך עליהם שיודעים ויכולים להתנהל בכוחות עצמם בגילאי ה-30.

מה שיותר מקומם זו הצורה שבה הדברים נעשים, וכל דבר הכי קטן קובעים אותו כ"תקנה", שמשמעותה שכל מי שחורג ממנה הוא אפיקורס והולך נגד הרבי והוא מקרר את הציבור.

הכמות של ה"תקנעס" המונפקים מכבשנה של הממסד הגוראי מעורר שאלות קשות, ומזכיר מדיניות חשוכה של סוריה וצפון קוריאה.

הממסד כל כך לא בטוח בעצמו ובהשקפתו ובשיטתו, עד שאינו יכול לפעול בדרך של שיכנוע???

החלק הטוב של הסיפורים ההזוים החוזרים ונשנים של המאפייה של גור, הוא  שהם עושים את העבודה של המתנגדים שלהם בצורה הכי טובה, והם הופכים את עצמם ללעג ולקלס בקרב החסידות ומחוצה לה...

4 תגובות:

  1. שאולזון - תזהר !

    אתה מתחיל לחשוב שהעולם מסתובב סביבך ולא מסביב לשמש.

    סופך שתהפוך לאדמו"ר !

    השבמחק
  2. נו ולאחר שהיוזמה הזו תירקום עור וגידים
    יגיע זילברברג הסוטה
    ויכנס לרבי בהיסטריה ויעיד בשם המטופלים שלו שקרה אסון
    ומה האסון?כי מאז שהם חוזרים מוקדם יותר הבייתה נוצר קירבת יתר לאשה
    וזה בניגוד גמור להדרכה ששני בני הזוג קיבלו
    ואז הרבי יפנים את התוצאהויחזירו את המצב לקדמותו

    השבמחק
  3. למי בדיוק אתה קורא סטאלין?
    ולמה אתה חושב שאתה חסיד גור?

    השבמחק
  4. אני קורא "סטאלין" בדיוק למי שהבנת אכן. ואני חושב שאני חסיד גור, כי אני - לא כמוך, הייתי אני ואבי וזקני ואביו כאן כל השנים, ולא נעלמנו ב3 שנות הפני מנחם, רק לאחר שראינו איך ירדתם לחייו של רבי מכהן הפנ"מ, ולא התביישתם מיד לאחר פטירתו להטיף לכולם דרך חסידות ולהשתמש בכך בטרו, אז החלטתי שגם אני יכול להיות חסיד גור ועם זאת להתנגד למי שמשליט כאן ... ... ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.