רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

מי הם רודפי הרב ברלנד?

מאת ברסלבר:

כך הם כותבים בקבוצתם:

כן כן, רודפי הרב אליעזר ברלנד, תחת הסיסמה והקריאה "רק רבינו" מוכנים לשחוט עדה שלמה. מוכנים לטבוח, לרצוח ולשפוך את הדם של כל החברה החרדית.
הם רודפים את כל הרבנים שלא מאמינים במשנתם והם שוחטים את כל היהודים שלא חושבים כמותם.
בדרך שלהם ובתפיסת עולמם הרצחנית, כל הרבנים הם "מפורסמים של שקר", "עמלקים", "ערב רב" שמסתירים את רבינו ומסתירים ומרחיקים את כל עם ישראל מהשם. וכל מי שמאמין באותם רבנים הוא "כופר" והוא "רשע" ו"ערב רב" ועוד כל מיני מרעין בישין אחרים.

עולמם הצר והמרושע לא נותן מקום לדעה אחרת. פשוט אסור לחשוב אחרת. אם אתה אוחז בתפיסה שונה מהם, בדרכם, מוטב שתמות ולא תחלל עוד יהודי עם הדעה שלך, כל עוד היא שונה משלהם.

לדעתם העולם צריך להיחרב על כל רבניו, חסידיו ומשפעיו. כולם שקרנים ללא יוצא מן הכלל. מלבדם כולם מושחתים ורשעים ועובדי עבודה זרה. רק הם חכמים, נבונים ואמתיים. ורק להם קיימת הזכות להיות בעולם הזה ולחיות חיים שלווים ונעימים. ואנו כולנו, שמאמינים שיש רבנים ושהתורה עוברת מדור לדור ומאב לבן, על כולנו נגזר להיות רדופים, מוכים ומושפלים, ואם לא כך הרי שזה לא המצב המתוקן והנכון לנו ועליהם מוטל התפקיד החשוב להיות האחראים לתקן ולסדר את המצב הזה ולרדוף אחרינו, ולהשמיץ, ולהכפיש ולרצוח את אופיה של כל החברה החרדית ובעיקר של חסידות ברסלב בפרט.

הרודפים והרוצחים את אופיה ושמה של החברה החרדית וחסידות ברסלב בפרט הם:

1. הלל איתיאל.

2. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר).

3. נחמן איתי שלום (המכונה "העד המרכזי").

4. רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר).




10 תגובות:

  1. הכנסו לקבוצת הפייסבוק; וכן לבלוג:
    "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד".

    השבמחק
    תשובות
    1. אם נחזור אחורה וניזכר איך כל הסיפור התחיל, לאור אלו נסיבות איתי נחמן שלום הגיע למשטרה? הוא לא הגיע כמתלונן, אלא כמואשם בנסיון לרצח!
      איתי נחמן שלום ואחיו רמי שלום הגיעו לבית משפחת ריכטר במאה שערים, ודפקו בדלת עד שיבואו לפתוח ויהיו בטוח אנשים מעבר לדלת שיוכלו להפגע, ואז הוא ירה עם האקדח שלשה יריות על הדלת, שעברו דרכה ופספסו בכמה שניות את אחד מבני הבית שהיה מעבר לדלת!
      בחקירתו של נחמן שלום אמר לחוקרים שהוא ירה בתור התגוננות, מאחר ואחד מבני הבית הכה אותו לו על כך שהוא היה מתגרה בו ומלכלך על רבו הרב ברלנד.
      { האם התגוננות זה לירות עם אקדח על בית, כשיכול לפגוע בילדים ובני משפחה שלא קשורים לעניין? אי אפשר לקרוא לזה התגוננות, וגם לא נקמה, אלא מעשה טירוף מוחלט!!! }
      החוקרים שאלו את נחמן שלום מה הוא דיבר על הרב ברלנד שבגלל זה הרביצו לו, והוא סיפר להם את סיפורו ההזוי והדמיוני. ואז הציעו לו עיסקה: להעיד נגד הרב ברלנד שממילא הם מחפשים לתפור לו תיק, ואילו לו עצמו יתנו חסינות של עד מדינה וכך יוכל להתחמק מהעונש המגיע לו על פי חוק, על נסיון הרצח!
      הוא הסכים לעיסקה, ותוך כמה ימים הפך מעבריין נאשם - לעד מדינה וכוכב תקשורת! נתנו לו ראיונות בטלוויזיה, והתייחסו אל הסיפורים שלו כאמת ברורה שלא צריכה שום בדיקה!
      הוא סיפר ש"טיפס והציץ מהחלון וראה את הרב עם אשה", מה שלא טרחו אפילו לבדוק זה, שבבית של הרב ברלנד בביתר, אין שום חלון שאפשר להראות מתוכו לתוך הבית!!!!!
      יתרה מזאת, הוא סיפר את סיפורו על אשה מסויימת, שאותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל, והכחישה את הדברים וטענה שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע ... !!! היאחב"ל איימו עליה ואמרו לה שאם היא לא תודה, יאשימו אותה ב"שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא. אך היא לא נשברה ולא הסכימה לשתף פעולה...!
      כעת הם נכנסו לבעיה, כאשר אין להם שיתוף פעולה בעדות נגד הרב ברלנד, וגן נחמן שלום נהיה בבעיה, כאשר אין בסיס לעדות שלו, ולא יוכל להפוך לעד מדינה ולהתחמק מהעונש. אך הוא עלה על פיתרון! הוא הביא את אשתו בתור מתלוננת, כאשר עד אז לא טענה כלל שהיה איתה כלום, אך כדי להציל את בעלה שלא יכנס לכלא, היא המציאה סיפור והעידה עדות שקר!!! את הגירסה לסיפור הכתיב לה בעלה נחמן שלום. (" תגידי שהוא אמר לך "אני מעלה אותך לעולם האצילות" כדי שזה ישמע אמיתי, כמו רב שמנצל נשים ואומר להן שזה "תיקונים". ").
      בערוץ 2 הביאו את "המתלוננת המרכזית" שהיא לא אחרת מאשתו של נחמן שלום. את העובדה הזאת ניסו כמובן להסתיר, וטישטשו אותה ועירפלו את קולה.
      אבל קרתה להם פאדיחה רצינית והיסטורית ... בזמן שמישהו אחר דיבר שם בשידור והיא עמדה מהצד, פניה נחשפו לשתי שניות, והנה לכם "אודל שלום" - היא המתלוננת המרכזית על הרב ברלנד! (העלנו את התמונה לקבוצה, והיא מסומנת בחץ).
      אגב עוד דבר שתדעו. היאחב"ל טענו שיש להם תלונה חמורה ופלילית ביותר שבגללה הוציאו נגד רב ברלנד "צו הסגרה בין לאומי". מדובר על תלונה של קטינה.. נכון מזעזע??..
      אבל אתם יודעים מי ה"קטינה" שעליה מדובר?
      מדובר באשתו של נחמן שלום שהייתה קטינה באותו זמן! והוא היה נשוי לקטינה - שדבר זה בפני עצמו הינו עבירה פלילית...!
      היאחב"ל יצא למסע של "גיוס מתלוננות" נגד הרב ברלנד. הם זימנו לחקירה כל אשה ששמעו שאי פעם היה לה איזה קשר לרב ברלנד. מדובר על 300 נשים (!!!) שנחקרו ביאחב"ל, ומתוך כולם לא הצליחו למצוא מי שתשתף איתם פעולה, מלבד בודדות, שהייתה להם כבר מזמן שנאה כלפי הרב ברלנד ורצון להתנקם בו, או שניסו לסחוט כסף מתלמידי הרב באמצעות העלילה. (הכל מתועד ומוקלט והגיע לידי המשטרה!).
      הן אלה שדיברו ב"גלי צה"ל" אצל התחקירנית "הדס שטייף", { שזה תפקידה בפועל והעיסוק העיקרי שלה, - לגייס מתלוננות על הטרדות מיניות נגד אישי ציבור. וכל מי שרוצה "לסגור חשבון" נגד מישהו, פונה אליה. והיא חוקרת, שופטת, חורצת דין, ומבצעת את גזר הדין... אפילו אם יתברר שזה שקר - אותו אדם לא יוכל לעולם לחזור למעמד שלו! והתנצלות? - מעולם לא שמענו מהדס שטייף! }.

      עכשיו יש עוד מישהו ששואל, למה הרב ברלנד לא מגיע לחקירה ביאחב"ל ומוכיח את צידקתו אצל אלה שהם עצמם תפרו עליו את העלילה???!!!

      מחק
  2. "הפוסל במומו הוא פוסל". מדהים איך אנשים יכולים להטיח באחרים את כל הדברים שהם נגועים בהם בעצמם! אז תתכבדו נא ותטעמו בעצמכם מהתבשיל שאותו רקחתם...

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקים אותי? - הלל איתיאל? זה שמכר את בתו והעליל עליה כדי לסחוט כסף מתלמידי הרב ברלנד.., הוא בעצמו גם מגיב פה?!!

      מחק
    2. מי התחיל את הכתבות המשמיצות בתקשורת נגד הרב ברלנד? יואב איתיאל והדס שטייף הכתבים מגלי צה"ל. מי זה יואב איתיאל, ומה הקשר שלו לעניין?
      ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב?

      הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשיה כבר שמענו - איך בחור הזוי שירה עם אקדח לתוך בית, הפך להיות עד מדינה. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

      הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה לסחוט את שובו בנים.
      כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
      הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא קינאה בה ורצתה את אותו בחור! היא התחילה למרר לאחותה את החיים וניסתה להרוס לה את החתונה, כאשר בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח.
      מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד.
      הלל איתיאל הסית את בתו פיגא להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ למשוך את התלונה של בתו. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה). כמו כן העליל על בת נוספת שלו, שהכחישה לחלוטין וטענה במשטרה שהכל עלילות שקר! (כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור המפוברק של נחמן שלום).

      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בגלי צה"ל. הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד.
      אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית המאמינה בשיטה שכל הגברים הם סוטים. והיא עוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
      חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
      אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
      כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!
      והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
      ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.

      "המתלוננת פ' שהשמיעו בגלי צה"ל בעירפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

      מחק
  3. חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד26 באוגוסט 2013 בשעה 2:45

    איתי נחמן שלום שהתראיין נגד הרב ברלנד, ירה לתוך בית של חסידי ברסלב במאה שערים וניסה לרצוח אותם, והמשטרה שיחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד. וה"מתלוננת" שהשמיעו בטלוויזיה בערוץ 2, היא אשתו של נחמן שלום שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה הזאת.
    < כי הסיפור הראשון שהוא סיפר שטיפס מהחלון וראה, זה היה בכלל על אשה אחרת, שהיא מכחישה את זה ואומרת שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע!, אז היה חסר להם אשה לסיפור שלו, ואז הוא הביא את אשתו...!!! האם יש הוכחה יותר ברורה שמדובר בעלילה ותפירת תיק?!! >.

    כמה ימים לפני שאשתו של איתי נחמן שלום התראיינה לכתבה בערוץ 2, בעלה נתפס ונעצר עם עוד כמה עבריינים שלוחמים נגד הרב ברלנד, על סחיטה באיומים ואיום ברצח, וכן נמצאו הקלטות שניסו לשחד נשים תמורת כסף להעליל על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן הפיצו שמועות שיש להם עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות, אז איתי שלום היה צריך "לנדב" את אשתו ולהביא אותה לספר סיפור שלא היה כדי להוציא שם רע על הרב ברלנד, וכדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח.
    ("עד מדינה" זה המושג הכי מושחת שקיים במדינת ישראל, עושים את זה בדרך כלל לאישי ציבור שרוצים לתפור להם תיק).

    השבמחק
  4. הקנוניה בין המשטרה והתקשורת ברדיפת הציבור החרדי26 באוגוסט 2013 בשעה 2:52

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טישטשו את פניה ועירפלו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונה למטה בצד שמאל לצידו של עורך הדין חצרוני, גברת אודל שלום אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו כמה שניות לטשטש אותה...!
    האם זה מקרה? ה"מתלוננת המרכזית" היא לא אחרת מאשר אשתו של "העד המרכזי"?
    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת!

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת, וכשחקרו אותה היא הכחישה את הסיפור ואמרה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה עלילות שווא!. לכן היה חסר להם אשה לסיפור, ולצורך כך נידב את אשתו אודל שתספר שקרים, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לבית של ריכטר ממאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה היה שלא במקרה - ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים נגד אחד מאנשי הרב.
    ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!!
    במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו כביכול עוד מתלוננת אחרת שכביכול לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון שזאת לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו בעסקת טעון של "עד מדינה"...!

    מסתבר שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה כשמסמנים מישהו שהחליטו לתפור לו תיק.

    השבמחק
  5. השמות המוזכרים למעלה - (צחי הורביץ, הלל איתיאל וכו') הם כידוע אלה שהיו המגיבים את תגובות השקרים והנאצות הארוכות נגד הרב ברלנד, בכל האתרים ובפרט באתר "בעולמם של חרדים", על מנת לבסס את השקרים שלהם.

    השבמחק
  6. להיות נ נח או להיות יהודי?26 באוגוסט 2013 בשעה 6:30

    המאמר הזה נכון וחזק מאד גם לגבי הננחים שמשמיצים את הרבנים ובפרט את רבני ברסלב, ואומרים שיש "רק רבנו".
    מה בינם לבין הקראים והצדוקים שאמרו שיש רק את משה רבנו, וכפרו במסירת התורה לחכמי ישראל מדור לדור?
    דבר זה הוא שיבוש ועקירת יסוד מיסודות היהדות שהוא אמונת חכמים, והרי רבי נחמן מברסלב אמר: תקמטו את דפי ספרי כרצונכם, ובלבד שלא תשנו שום סעיף בשולחן ערוך!

    יש לננחים סיסמה שאומרת: "אין גדולים ואין קטנים, כולנו חברים". מלבד שזאת הייתה סיסמתו של סטאלין, וכן קורח אמר "כי כל העדה כולם קדושים", הרי על זה כתוב בגמרא: "לא חרבה ירושלים אלא על שהשוו בה גדול וקטן".
    הם פשוט עמי ארצות שרוצים לפרוק עול, ומתרצים את זה בכל מיני רעיונות וסיסמאות כביכול בשם ברסלב.
    הסיבה שהננחים כועסים על הרב ברלנד ושונאים אותו, זה בגלל שהוא מעורר על לימוד גמרא, ואומר שמי שלא לומד גמרא הוא לא ברסלבר ואין לו שום צלם אלוקים,
    והננחים רוצים להיות מופקרים ולדמיין שהם ברסלברס'.

    בכל מקום שרואים באינטרנט השמצות נגד רבנים, בצירוף ציטוטים מעוותים מספרי ברסלב על "מפורסמים של שקר" וכדומה, זה מגיע מהננחים.
    וכן בפרשייה של הרב ברלנד הם הפיצו את השקרים נגדו ורקדו על דמו, ואמרו: הנה רואים שצדקנו! לא צריכים לשמוע לרבנים, כי כל הרבנים הם "סטרא אחרא" ח"ו, ולא צריכים ללמוד גמרא. חס ושלום עפרא לפומייהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. יאבדו הם ואלף פתקים, ודבר אחד מדברי תורתנו הקדושה לא יתבטל!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.