רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

הרב ברלנד ציוה היום על חסידיו שכולם יסעו לאומן לראש השנה ויהיו שלוחים שלו

מאת חסיד ברסלב

אם למישהוא מחסידי ברסלב היה ספק היכן השנה לעשות את ראש השנה אם באומן או במרוקו, אז כעת ירדו כל הספקות !!!
בשיעור שנשא הרב ברלנד בימים האחרונים אמר הרב ברלנד - רבינו נחמן ציוה על כולם להגיע אליו בראש השנה ואמר שכל ענינו זה רק ראש השנה וכל העולם כולו תלוי בראש השנה של רבינו , וברור שגם אם אני לא יוכל להגיע כולם חייבים לנסוע לאומן!! ושלאף אחד לא יהיה אפילו הווא אמינא לוותר על הקיבוץ באומן  וח"ו להגיע אלי למרוקו!! כל חיי מסרתי את נפשי למען הראש השנה של רבינו ואני עדיין שקוע בחובות אדירים בגלל המבצעים שלקחתי על עצמי רק כדי להביא עוד יהודים לרבינו , אז שאני ח"ו יגרום פגיעה בקיבוץ של רבינו!? לא יקום ולא יהיה!! אם אני ח"ו לא יצליח להגיע כולכם תהיו שליחים שלי אצל רבינו הקדוש.

7 תגובות:

  1. אסור לצאת מארץ ישראל בשביל להשתתח על קיברי צדיקים,אדם נשבע שיכבד את אשתו בכתובה בשבועה חמורה,איזה כבוד זה שהוא משאיר אותה כאן לבד?ביום ראש השנה יכולים לעבור על איסורי דאורייתא רבים

    השבמחק
    תשובות
    1. Ur screwed up
      This thing doesn't go on todays day
      And i think a little bigger tzadikim from u leave eretz yiroel to go to uman

      מחק
    2. אם נחזור אחורה וניזכר איך כל הסיפור התחיל, לאור אלו נסיבות איתי נחמן שלום הגיע למשטרה? הוא לא הגיע כמתלונן, אלא כמואשם בנסיון לרצח!
      איתי נחמן שלום ואחיו רמי שלום הגיעו לבית משפחת ריכטר במאה שערים, ודפקו בדלת עד שיבואו לפתוח ויהיו בטוח אנשים מעבר לדלת שיוכלו להפגע, ואז הוא ירה עם האקדח שלשה יריות על הדלת, שעברו דרכה ופספסו בכמה שניות את אחד מבני הבית שהיה מעבר לדלת!
      בחקירתו של נחמן שלום אמר לחוקרים שהוא ירה בתור התגוננות, מאחר ואחד מבני הבית הכה אותו לו על כך שהוא היה מתגרה בו ומלכלך על רבו הרב ברלנד.
      { האם התגוננות זה לירות עם אקדח על בית, כשיכול לפגוע בילדים ובני משפחה שלא קשורים לעניין? אי אפשר לקרוא לזה התגוננות, וגם לא נקמה, אלא מעשה טירוף מוחלט!!! }
      החוקרים שאלו את נחמן שלום מה הוא דיבר על הרב ברלנד שבגלל זה הרביצו לו, והוא סיפר להם את סיפורו ההזוי והדמיוני. ואז הציעו לו עיסקה: להעיד נגד הרב ברלנד שממילא הם מחפשים לתפור לו תיק, ואילו לו עצמו יתנו חסינות של עד מדינה וכך יוכל להתחמק מהעונש המגיע לו על פי חוק, על נסיון הרצח!
      הוא הסכים לעיסקה, ותוך כמה ימים הפך מעבריין נאשם - לעד מדינה וכוכב תקשורת! נתנו לו ראיונות בטלוויזיה, והתייחסו אל הסיפורים שלו כאמת ברורה שלא צריכה שום בדיקה!
      הוא סיפר ש"טיפס והציץ מהחלון וראה את הרב עם אשה", מה שלא טרחו אפילו לבדוק זה, שבבית של הרב ברלנד בביתר, אין שום חלון שאפשר להראות מתוכו לתוך הבית!!!!!
      יתרה מזאת, הוא סיפר את סיפורו על אשה מסויימת, שאותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל, והכחישה את הדברים וטענה שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע ... !!! היאחב"ל איימו עליה ואמרו לה שאם היא לא תודה, יאשימו אותה ב"שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא. אך היא לא נשברה ולא הסכימה לשתף פעולה...!
      כעת הם נכנסו לבעיה, כאשר אין להם שיתוף פעולה בעדות נגד הרב ברלנד, וגן נחמן שלום נהיה בבעיה, כאשר אין בסיס לעדות שלו, ולא יוכל להפוך לעד מדינה ולהתחמק מהעונש. אך הוא עלה על פיתרון! הוא הביא את אשתו בתור מתלוננת, כאשר עד אז לא טענה כלל שהיה איתה כלום, אך כדי להציל את בעלה שלא יכנס לכלא, היא המציאה סיפור והעידה עדות שקר!!! את הגירסה לסיפור הכתיב לה בעלה נחמן שלום. (" תגידי שהוא אמר לך "אני מעלה אותך לעולם האצילות" כדי שזה ישמע אמיתי, כמו רב שמנצל נשים ואומר להן שזה "תיקונים". ").
      בערוץ 2 הביאו את "המתלוננת המרכזית" שהיא לא אחרת מאשתו של נחמן שלום. את העובדה הזאת ניסו כמובן להסתיר, וטישטשו אותה ועירפלו את קולה.
      אבל קרתה להם פאדיחה רצינית והיסטורית ... בזמן שמישהו אחר דיבר שם בשידור והיא עמדה מהצד, פניה נחשפו לשתי שניות, והנה לכם "אודל שלום" - היא המתלוננת המרכזית על הרב ברלנד! (העלנו את התמונה לקבוצה, והיא מסומנת בחץ).
      אגב עוד דבר שתדעו. היאחב"ל טענו שיש להם תלונה חמורה ופלילית ביותר שבגללה הוציאו נגד רב ברלנד "צו הסגרה בין לאומי". מדובר על תלונה של קטינה.. נכון מזעזע??..
      אבל אתם יודעים מי ה"קטינה" שעליה מדובר?
      מדובר באשתו של נחמן שלום שהייתה קטינה באותו זמן! והוא היה נשוי לקטינה - שדבר זה בפני עצמו הינו עבירה פלילית...!
      היאחב"ל יצא למסע של "גיוס מתלוננות" נגד הרב ברלנד. הם זימנו לחקירה כל אשה ששמעו שאי פעם היה לה איזה קשר לרב ברלנד. מדובר על 300 נשים (!!!) שנחקרו ביאחב"ל, ומתוך כולם לא הצליחו למצוא מי שתשתף איתם פעולה, מלבד בודדות, שהייתה להם כבר מזמן שנאה כלפי הרב ברלנד ורצון להתנקם בו, או שניסו לסחוט כסף מתלמידי הרב באמצעות העלילה. (הכל מתועד ומוקלט והגיע לידי המשטרה!).
      הן אלה שדיברו ב"גלי צה"ל" אצל התחקירנית "הדס שטייף", { שזה תפקידה בפועל והעיסוק העיקרי שלה, - לגייס מתלוננות על הטרדות מיניות נגד אישי ציבור. וכל מי שרוצה "לסגור חשבון" נגד מישהו, פונה אליה. והיא חוקרת, שופטת, חורצת דין, ומבצעת את גזר הדין... אפילו אם יתברר שזה שקר - אותו אדם לא יוכל לעולם לחזור למעמד שלו! והתנצלות? - מעולם לא שמענו מהדס שטייף! }.

      עכשיו יש עוד מישהו ששואל, למה הרב ברלנד לא מגיע לחקירה ביאחב"ל ומוכיח את צידקתו אצל אלה שהם עצמם תפרו עליו את העלילה???!!!

      מחק
  2. #1
    Stop with your hate!
    1) What Issur DeOryso?
    2) Rosh Hashanah is not a Yom Tov to socialize, actually some fast
    3) Are you the Posek Hador that you decided that it's not allowed to travel from EY to Kivrei Tzaddikim?
    4) Lo Sisno that is a DeOryso!

    השבמחק
  3. 1. They do znus and other issurim like
    דורש אל המתים, etc. there in (w)uman.

    2. No one fasts on Rosh hashina its ossurr look in shulchan oruch hilchos rosh hashona and what the mishna brura says.
    3. You don't have to be a godol hador to look in hilchos yishuv eretz yisroel,
    אסור לצאת מארץ ישראל חוץ מלישא אשה, לפרנסתו וכו'
    going to kivrei tzadikim
    "grave hopping" בלע"ז ,
    is not one of the permitted reasons to leave eretz yisroel.

    4. he was trying to do hocheach tochiach and that has nothing to do with lo sisno. You knew that but you were just throwing that in for sympathy . You know that going away from the family for Rosh Hashanah is selfish and careless, you have nothing to answer so you throw in the lo sisno card. Just like when a person of colour gets caught stealing he shouts "hate crime".

    Everything he wrote is correct, your just to weak to admit that the uman thing is an entertainment and an excuse to skip out on 2 of the 3 most tiring days in the Jewish calendar.
    נאמן.

    השבמחק
  4. בתור אחד שהיה 7 שנים בברסלב התפקחתי והבנתי שכל הברסלב הזה זה חתיכת ברברה אחד גדול!!! הכל שם עובד על כרעי התרנגולת. ואל תגידו שרבינו אמר שיהיה עלי מחלוקות בטח אם כל הזמן מדברים ועושים שטויות איך לא יהיה עלי מחלוקת...

    השבמחק
  5. מה אכפת לי אם האנס המסריח הזה נוסע לאומן חסך לרבי נחמן עגמת נפש
    זה אדם שעובר על כל התורה ומעמיד פני צדיק
    כל מי שממשיך לתת לו גדולה משומד ומרים יד בתורת משה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.