רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

בניך ובנותיך נתונין לעם חילוני

משה בן אמוז.

פרשת כי תבא מספר דברים

{לב} בָּנֶיךָ וּבְנֹתֶיךָ נְתֻנִים לְעַם אַחֵר וְעֵינֶיךָ רֹאוֹת וְכָלוֹת אֲלֵיהֶם כָּל הַיּוֹם וְאֵין לְאֵל יָדֶךָ:
תרגום יונתן בן עוזיאל:
בניכון ובנתיכון מסירין לעם חילוני ועיניכון חמיין וחשכון עליהון כל יומא ולית בידיכון עבדין טבין דתיתוקפן ידיכון בצלו קדם אבוכוןדבשמיא דיפרוק יתכון:
 תרגום ללשון מדוברת:
בניכם ובנותיכן מסורים לעם חילוני ואתם הומים וחומלים עליהם ונחשכים עינכם בשל כך ורפים ידכם כל היום ואין בכםמעשים טובים כדי לחזק את ידכם  להתפלל לפני אביכם שבשמיים כדי שתענו ויצילם:
אין פלא על כך שעזב ישראל גרינהויז ( שעדיין איני חושב מבחינה לוגית שהוא יודע מה שהוא עשה) אין זה כי אם צעד אנוש מבלי שיש מי שהוא חושב שמסוגל לעזור לו ולהאיר לו את דרך האמת חזרה לבית אביו.
האמת שאני כותב כאחד המביט מבחוץ ואשר כבר זמן רב איני מגדיר עצמי כחרדי או דתי. אלא אך ורק כיהודי שומר תורה ומצוות. בקהל המתקראים חרדים אל תבוא נפשי, ובאלה הנקראים דתיים אל יחד כבודי.
 מצאתי גב יותר חזק מאלילי השקר המכונים בכל מיני שמות, רבנים, גדולים, אדמורי"ם, ראשי מתיבתא, ועוד כל מיני באבות וערב רב,  המסובבים  יהודים תמימים בכחש, חשוקיהם(חשקם) כסף וויהם( חיבורם) כסף אדניהם (בסיסם) כסף, ואולי יש מהם יחידים שלבם תמים להשם אלוקינו אבל הם מסובבים בכחש של עמודי החצר( אלו שמנהלים את חצרם)שגם הם כסף.והוא השם אלוקינו......................
כי בעניי ראיתי שאין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים ורק לו אני פונה ורק בו אני בוטח ואין לי שום שיג ושיח עם כל הארחי פרחי הללו, ונכון אני קוראורואה את ההלוך ילך בחוגים הנ"ל, וליבי דווה, וכדברי נביאנו ישעיהו בן אמוץ, " חבי חכי מעט רגע עד יעבור זעם"זמן עת משיחנו,  ולכן אני בורח מהם ומהמונם כמאש בוערת ואני את נפשי הצלתי, וכל החוגים האלו שמאחד מהם יצא ר' ישראל הנ"ל, ועוד פרי באושים מחוגים אחרים, אשימם בראשיהם שהם ידאגו בערב ר"ה ובחדש אלול על תעלוליהם בישיבות, בחצרותיהם וכו' וגו', ראו גידולים שגידלתם,  ואולי וכולי האי יעזבו את הבורות הריקים האלו וישובו אל מקור מיים חיים הוא השם אלוקינו מלכנוובוראנו, ואז שיראו אותנו כל עמי הארץ, והעם ארצים למיניהם, כי שם ה' נקרא עלינו וזרע ברך ה' הננו, וגם לך ר' ישראל אקרא שוב אל  השם אלוקיך כי רק ממנו תקוותנו.
ובאם הצלחתי לעורר נפש יהודי אחד ההומיה ומבקשת את השם אלוקיה, יהיה זה שכרי מדברי אלו.
כתיבה וחתימה טובה לכל בית ישראל ולכל אשר שאפילו בשם ישראליכונה,שנת גאולה וישועה!

2 תגובות:

  1. אבל כתוב שתעשו כל אשר יורוכם.

    מה שאומר כי התורה טעתה.

    אם ע"ם מנגנון תורני, ה"גדולים" הם האנשים הרעים ביותר..

    איך אפשר להאמין בשיטה הדתית?

    ואין אלוהים.

    ודעו כולכם, כי כל מי שהולך להיות רב, לוקה בשגעון גדלות ו/או הזיות ו/או שחיתות ו/או מוסר ירוד ו/או רצון לנצל חלשים.
    מי שהולך לכך מלכתחילה אדם רשע במהותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל זה לא נאמר לדור מסכן זה (עשו ככל אשר יורוכם) התורה ידידי תכף נקרא בפרשת האזינו אומרת "חדשים מקרוב באו אשר לא שערום אבותיכם" יבואו דורות חדשים שאבותיכם בחלומם הכי פרוע לא יכלו לשער שעד כדי כך נמוך ומושפל דור זה יהיה, התורה לא טעתה חלילה אלו מדברים בשמה משמאל ומימין תועים ובגדול

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.