רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

רבנים לנתניהו: החלטה טיפשית, אומללה ומסוכנת

מאת חב"דניק

רבני פיקוח נפש: אסור להיות שותפים ולו ליום אחד בממשלה המשחררת מחבלים רוצחים ויושבת למו"מ על גבולות ישראל עם אויביה ורוצחיה.
קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש' שיגר מכתב דחוף לראש הממשלה ולשרים, בשם מאות רבני ישראל החברים בקונגרס, בו הם מתרים בנתניהו ובשריו לבטל ברגע האחרון את תוכניתם לשחרר מחבלים ולפתוח במו"מ עם הפלשתינים על גבולות ישראל.
"מכל המהלכים המטופשים, האומללים והמסוכנים, שביצעה ממשלת ישראל בשנים האחרונות במסגרת מה שמכונה בטעות 'תהליך שלום', המהלך הנוכחי הוא המטופש ביותר, ולכן גם המסוכן ביותר: אין חולק על כך, בין כל הפרשנים והמומחים, שלא זו בלבד שלצורר היהודים אבו-מאזן אין כל כוונה לשנות את עמדתו ולנסות אפילו לעשות 'הצגה' של שלום, אלא שאין לו כל שליטה כלל על מה שנעשה ברשות הפלשתינית.
תכלית ותוצאת המו"מ הזה היא אחת ואין בלתה: הגברת הטרור והרג יהודים, חס וחלילה. עצם הכניעה ללחץ מעודדת טרור, וכל 'הצלחה', או 'כשלון' (במירכאות כפולות ומכופלות), במו"מ יגררו תמיד, כבעבר, עוד ועוד פיגועים, שיגור רקטות וטרור. כל ישיבתם של הפלשתינים לשיחות נועדה לתירוץ מחודש לגל טרור נוסף, שגם בו יאשימו בסוף את ישראל.
"הנורא מכל, שממשלת ישראל הצועדת למלכודת זו בעיניים פקוחות, ויודעת היטב את מחיר הדמים של ההרפתקה הנוכחית, אף מחליטה לסייע להם בגל הטרור המתוכנן, ומשגרת להם 'תגבורת' בדמות עשרות מחבלים מסוכנים, רוצחי ילדים אכזריים!  האם אין גבול לטירוף?!
הרבנים כותבים במכתבם, "אנו פוסקים בזאת על-פי דין תורה, כי אם אינכם יכולים לעמוד בלחץ המדיני (המדומה), חובה על כל אחד מכם, ראש הממשלה, סגניו ושרי הממשלה – להתפטר מיד מתפקידיכם. כל שחרור של מחבל הוא סכנה מיידית לחיי יהודים, רחמנא-ליצלן, לאחרונה קבע מכון מחקר שלמעלה מ75% מהמחבלים ששוחררו לאורך השנים חזרו לפגוע ביהודים. זאת מלבד עצם העידוד שהדבר נותן גם לאחרים לפגוע ביהודים מתוך ביטחון שישתחררו. מוטב אפוא שיתפטרו ראש הממשלה וכל שריו מתפקידיהם ולא ישוחרר אפילו מחבל אחד".
במכתב מיוחד לשרי מפלגת 'הבית היהודי' מוסיפים הרבנים: "אסור לכם על-פי הלכה להיות שותפים ולו ליום אחד בממשלה המשחררת מחבלים רוצחים ויושבת למו"מ על גבולות ישראל עם אויביה ורוצחיה. אינכם 'עושים טובה' לא לעם ישראל ולא לתורת ישראל בכך שאתם מוסיפים כמה יחידות-דיור ביהודה ושומרון, שהרי בעצם שותפתכם בממשלה המקדמת מהלכים מסוכנים אלו אתם נועצים סכין בגבם של המתיישבים! אנו פועלים, מתפללים ומקוים, שממשלת ישראל תתעורר ברגע האחרון מהטירוף והשיגעון שאחז בה, תתחרט על המהלך הנוראי, ותתחיל לשמור על בטחון עם ישראל בארצו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.