רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

מדוע סילק הקלויזנבורגער את שלוחי אחיו הצאנזער ואמר להם אם אחי רוצה אותי בבר מצוה הוא יודע היכן למצוא אותי

איני יודע איך לקרא לזה, מפני שחכמה אין בה, הוא היה צריך להבין שיש בזה הרבה יותר העלבה במיוחד כשהם במצב מסוכסך. עדיף היה לא לשלוח כלל מאשר לשלוח שליחים עם הזמנה לבקש מאחיו שיבא, מפני שפירושה של הזמנה כזו אל תבא

ההגיון והשכל הישר אומר, כי אם האח הצאנזער רצה שאחיו יבא, קודם כל הוא היה צריך לבא אליו או לסדר שיהיה מפגש ביניהם לפני כן, ולא שאחיו פתאום יכנס לבר מצוה כשהם במצב של סכסוך כפי שהוא, טפשי היה זה מי שהציע לרבי לשלוח להזמין אותו בצורה שכזו

וכך קרה לפני הבר מצווה, הצאנז'ר שלח שני שליחים עם הזמנה להזמין את אחיו הקלויזנבורגר שנמצא בארץ עכשיו. האחרון זרק את השליחים מכל המדרגות באומרו, אם אחי מחפש אותי הוא יודע היכן למצוא אותי, אין צורך בשליחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.