רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 באוגוסט 2013

דוד שמידל זייף מכתב של הרבנים הראשיים המתייצבים לימינו של ר' משה שטרנבוך

הוא לועג להם ולועג לכל הרבנים המתייצבים לימין ר' משה שטרנבוך, זייף מכתב שחתמו עליהם הרבנים הראשיים, ומאחר ולא היה לו מכתב של הרבנים החדשים השתמש בשל הקודמים וקרא את שמותיהם למטה והפיץ זרק פשקווילים כאלו להוכיח כי דעת הרבנות הראשית כדעת ר' משה שטרנבוך

שיטה בזויה זו אינה חדשה היא נהוגה על ידי כל מי שלא יכול להוכיח להלכה משתמש בדרכים האלו. זה דרכם של אותם הזועקים 'רבנו סר מן הדרך' הם קובעים לרבנים מה עליהם לפסוק אחרת אחת דתם כפי שהם עושים לר' משה שטרנבוך אך ורק מפני שהוא סבור להלכה לא כמותם

כך כותב עדה'ניק

נוכלי אתרא קדישא זייפו מכתב בשם הרבנות כדי להשמיץ את מרן הראב"ד שליט"א
מצורף בזה מכתב מזויף שנכתב כאילו ע"י הרבנים הראשיים הרב מצגר והרב עמאר, שנועד כביכול לחזק את מרן הראב"ד שליט"א, כל אחד רואה מיד שהמכתב מזויף מתוכו, התאריך הוא אלול תשע"ג בו בזמן שכבר מונו הרבנים הראשיים החדשים, וכל מטרתו הוא רק להשמיץ ולבזות את מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א.
לאחר בירור נודע לנו שהפשקוויל המזוויע הזה יצא ממוחם המעוות של בעלי דפוס "מרום", שאף טרחו להדפיס ולהדביק אותו ברחובות, אותם בלי דפוס שפכו בעבר בצורה נתעבת את דמו של ר' ישראל אהרן קלצקין, ועד היום מהלכים אימים על כל הרבנים בטירור ובריונות, וכעת שמו להם למטרה את מרן הראב"ד שליט"א.
היום נשלחה מודעה זו גם במערכת המיילים של אתרא קדישא, המנוהל על ידי ישראל מאיר ויינטרויב מלונדון.


תגובה 1:

  1. רוב צדיקי הדור הקודם ארגנו "אתרא קדישא"
    למי שיודע וזוכר קצת היסטורי' כל חברי הבד"צ של דור הקודם מרן הגה"ק המנחת יצחק ובית דינו, מרן הגה"ק הרמ"א פריינד ובית דינו זצוק"ל, מרן מהרי"ם דושינסקי ובית דינו, כ"ק הגה"ק בעל דברי אמינה זצ"ל ועוד ועוד שאי אפשר לפרטם כי רבים הם.

    לכולם (לכל הרבנים הצדיקים הנ"ל) הם-הבריונים מררו את חייהם עד כדיכדיא של נפש באופן מבהיל נורא, כי ה"אתרא קדישא" קודש הקדשים, והבריונים מתנגדים נגד האמת של "אתרא קדישא" וצריך לילך לקברם של הצדקים ולפיסם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.