רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

צעירי ש"ס: בעיני דרעי אנחנו עדר לא נאפשר לו יותר להשפיל אותנו

לכבוד אנ"ש חברי ש"ס

די לכישלון. ההתנהלות באופוזיציה מתחת לכל ביקורת. אבל פטור בלא כלום אי אפשר כי הציבור רוצה לדעת מה באמת קורה בשס.
מאז ששס באופוזיציה סופגת ש"ס רק הפסדים וכישלון רודף כישלון. זה התחיל בהצגת סקרים שקריים למועצת חכמי התורה שדרעי הוא המושיע שיביא 15 מנדטים, המשיך בקמפיין הסברה הגרוע ביותר שנעשה מאז ומעולם, אחר כך במשא ומתן כושל שהוביל לכך שש"ס לא נכנסה לקואליציה.

הטעויות של דרעי הם כמו של טירון פוליטי. הוא הסתכסך עם השרים, האופוזיציה רדומה כמו היו"ר מר דרעי שבחר להתנהל לבד, הוא לא טורח להתייעץ עם חברי הכנסת, אפילו ראש הממשלה, שר האוצר לפיד, שר החינוך פירון, יו"ר האופוזיציה יחימוביץ לא רוצים לדבר איתו-לא סומכים עליו. במילה אחת יש לנו לוזר של דיקטטור נזוף בסיעת יחיד.

בכנסת הקודמת לא החסיר ח"כ מיכאלי כיו"ר הסיעה בכנסת אפילו לא פעם אחת, נוכחות מלאה, תיאום מלא בוועדות הכנסת, מעקב ויישום החלטות. חברי הכנסת שתודרכו על ידו בוועדות דיווחו על הצלחה ועל ח"כ חרוץ, אבל מאז שאטיאס מינה את עצמו ליו"ר הסיעה הוא מחסיר תדיר וחברי הכנסת אובדי עצות, לטענתם ככה אי אפשר להמשיך, אטיאס עצלן שהכנסת כנראה לא באמת מעניינת אותו.

בכירים בשס כועסים על המצב כיום ומסבירים שמי שפגע, ציער, וזלזל בכבודו של מרן זכה לתהילה. ומי שנשמע לדעת תורה והולך עם מרן באש ובמים הפסיד.ו

לא נשכח שדרעי רצה להקים מפלגה ולאיים על שס, בימים אלו שהוא מצפצף ומגחך על הציבור ועושה  ככל העולה על רוחו במינוי מקורביו והדחת נאמני מרן . יושבים בני התורה הספרדים ומתכננים כיצד למחות על כבוד התורה ומצהירים, לא ננוח ולא נשקוט-זה לא יקרה! גם אם נצטרך להסתובב בין כל גדולי הדור להסביר מי הם המועמדים, נפגין ונמחה על הפגיעה במרן שליט"א ונזעזע את אמות הסיפים. נערב את אמצעי התקשורת ונפשיט ערום ועריה את ערוות השקר המובילה את חשכת דרכו הבזויה.

הפשע והרשע חברו יחדיו לרסק את ביתנו תנועת שס. לא יקום ולא יהיה. כוחנו באחדותנו. מי לה' למרן קראו בסיסמא המוכרת.

חזית נוספת פתח דרעי נגד הבנות שמנהלי הסמינרים הפלו אותם לרעה ולא קיבלו אותם. אריה דרעי מדבר גבוה ומבטיח אבל אפס במעשים.
לפני הבחירות הבטיח מר דרעי לסגור סמינרים שמפלים בנות ספרדיות. אז הבטיח! דיבורים לחוד ומעשים לחוד. התוצאה בשטח; מאות בנות מעדות המזרח לא התקבלו לסמינרים ברחבי הארץ ונותרו ללא מסגרת לימודים לשנת הלימודים הבאה.  רק בעיר ירושלים כ-200 בנות ובערים נוספות, מאות בנות בוכות בכל לילה יחד עם הוריהם בדמעות וזועקים איפה שס??? איפה הבטחת הבחירות של דרעי. שקרן.
אריה הוא כישלון מהלך שחינו סר מקרב הציבור. כמו טווס עייף הוא מהלך עם עיניים כבויות ובפועל אין לו אפילו נוצות להתהדר בהם כדי לחזר אחרי הציבור.
הורי בנות הסמינרים שהתייאשו מדרעי ופנו לשי פירון מיש עתיד קיבלו לא רק אוזן קשבת  אלא גם פתרון מעשי באכיפה ביד קשה נגד האפליה ומספר טלפון לתלונות.

קשה לכתוב זאת אבל אפילו ביש עתיד עוזרים לציבור הספרדי בניגוד לש"ס בראשות דרעי שהפקירה את בנותינו לאנחות. הציבור מאס בהתנהלות השחצנית של דרעי שחושב שהציבור הוא עדר ואפשר לעבוד עליו בעיניים. בעזרת קבוצה קטנה ורעשנית נוצר מסך עשן כביכול המושיע הגיע. המסך השחור התפוגג וכעת כולם יודעים. שס מתרסקת. דרעי אין לך לב אין לך נשמה.
צעירים בש"ס חותמים בכאב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.