רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

נחום אטיק ודוד שמידל החליטו להילחם בועד הכשרות כנקמה על מפלתם

מאת עדה'ניק

אין מי בחוגי העדה החרדית שלא מכיר את הנבל הידוע נחום אטיק ולא הזהיר את ילדיו בשבע אזהרות להתרחק ממנו, רואים אותו יושב בבתי כנסיות כצרוע מבודד ומלחש כנחש עם קומץ מרעיו, עוד מנעוריו השחית את דרכו, וכשניסה להתקבל לישיבת בריסק נדחה בתוקף ע"י ר' אברהם יהושע סאלאווייציק, למרות מעמדם של אביו וסבו, שאגב אוכלים ממנו מרורות.

באיזה מחלוקת לא היתה ידו של הקורח בדורנו נחום אטיק מעורבות, ידיו בחשו בשעתו במחלוקת בין תולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק, כאשר רדף ברשעות אכזרית את כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, הררי פשקווילים היו נחום אטיק וחבריו זורקים ברשעותם מידי שבוע על כ"ק האדמו"ר מתוא"י שליט"א, בהמשך הכניס גם את ידיו לשסות קטטות ומריבות בסאטמאר במחלוקת האהרונים והזאלונים, ועד לקהילת קרעטשניף הגיעה ידו הרעה כשניסה גם שם לשלהב את אש המחלוקת והמריבה.

עליו אמר שלמה בחכמתו שש הנה שנא ה' ושבע תועבת נפשו: משלח מדנים בין אחים.

זה כבר כמה שנים שעיניו של נחום אטיק יוצאות מקנאה וצרות עין על התפחותו של ועד הכשרות של העדה החרדית, והצלחתו מעבירה אותו על דעתו לגמרי, מזה תקופה ארוכה הוא מנסה באופנים שונים ומשונים לחתור תחת קיומו של ועד הכשרות ללא הצלחה, ועכשיו הוא מקוה שע"י שישליך את דוד שמידל יחד עם ר' טוביה ווייס לתוך המערכה שלו נגד ועד הכשרות, אולי יעלה בידו רצונו מאז להרוס ולקעקע לגמרי את ועד הכשרות.

כעת עם מפלתו של ריש בריוני דוד שמידל, המתיק עמו עצה ובאו לידי החלטה לכוון את חיציו המורעלים מכאן ואילך נגד ועד הכשרות במטרה להרוס אותו לגמרי עד היסוד, בימים האחרונים פנה אל ידידו בדומה לו אליהו בלאט שר"י כשחבילת שטרות בידו, וביקש ממנו בבקשה דחופה שיתחיל תיכף בסידרת פשקווילים מכוערת נגד ועד הכשרות של העדה החרדית.

אותו צרוע וזב אליהו בלאט שר"י שנפלט מכל המחנות ומצא את מקומו הנכון אצל בריוני אהל שרה, ועדיין כולם זוכרים איך לפני עשר שנים עמד הנבל אליהו בלאט שר"י וביזה את רבן של כל בני הגולה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ופער את פיו בטינופת הגרועה ביותר, כאשר מייד לאחר מכן הקיאה אותו הארץ ואנשי קריית ספר גירשו אותו ממקומם, עד שמצא את מקומו הנכון אצל פורעי קהילת אהל שרה המסתופפים תחת גדול מבזי התלמדי חכמים בדורנו הלוא הוא דוד שמידל, שכבר אימחי גברא במלאכת ביזוי תלמידי חכמים שנים רבות.

ואכן הלה לא איכזב את רצון אדוניו, ומייד התיישב באחד מחוריו החשוכים, והתחיל להפיק ממוחו המעוות והחולני פשקווילים נאלחים על ועד הכשרות, כאשר בדרך גם פוגע בראשי וזקני העדה ועל צבאם מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א, בדברי בלע ותועבה כדרכו מאז, כבוד תורתו  של מרן הראב"ד שליט"א לא מתמעט מאומה מכל הכתבי פלסתר שאותו ברנש רשע ונבל מפיץ עליו, אלא רק מגלה את פרצפו הנאלח של יצור זה הלוקה במחלות נפשיות רבות, וזדונו ורוע ליבו יוצאים בכל מילה שהוא משרבט.

ואם תשאלו אם כן איזה הכשר יאכל הצבוע המתחסד נחום אטיק, אל דאגה, כבר היום אינו בררן בהכשרים, לא משנה לו בדיוק איזה אוכל הוא מכניס לפיו, ולא טורח א פעם לבדוק איזה הכשר נמצא לפניו, עדה החרדית שארית אגודה או רבנות קלקיליה, העיקר שמוצא חן בעיניו, וכמובן שאינו ח"ו בחשש ערלה ושביעית וחיטוטי שכבי.

2 תגובות:

  1. נחום אטיק? , יקירי, חיים שאולזון הוא האיש, שפשפתי את עיני ולא האמנתי, חיים שאולזון מצא כפיל????מה אעשה ולדעתי אתה צריך ליטול קורה עבה כאבן הגדולה ביותר בכותל, מבין עיניך.
    כל הנגעים אדם רואה חוץ מנגעי עצמו, ועוד כותב שהמדור יצונזר מדברים שהנפש סולדת מהם, ראה ערך מנקת המדרגות המלאכית בשבוע שעבר והמקווה היום....
    תהא השנה הבעל"ט סוף וקץ למחררי יב ומחלוקת כמוך, ולא יראה בנו הקב"ה ערוות דבר וישוב וירחמינו.
    המתפלל מכל הלב שתזכה לשוב מחטואתיך, ולא תהיה כירבעם בן נבט, שחוטא ומחטיא את הרבים

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרטונים והאימרות מגיעות מבחוץ לי אין זמן להתעסק עם זה, וכשמעירים על משהו שלא צריך לעלות אני מוריד את זה

      אני לא מגיה אותם בגלל השעה הכל כך מאוחרת בלילה שאני עושה את הבלוג, מי ששולח יודע כי עליו להזהר אבל קורה שהוא נכשל

      שוב, ברגע שמעירים זה יורד מיד

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.