רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

דרעי בהוראה ל'יום ליום' לחסל את הרב עמאר לעשת ממנו כמו אמנון יצחק שימחק מן המפה

מאת ש"סניק

בשיחה סגורה של דרעי ואיטיאס השבוע, הוחלט לשלוף את כל התותחים נגד הרב עמאר. דרעי אמר באותה שיחה אני יהפוך את עמאר כמו אמנון יצחק חכו חכו נעשה ממנו קציצות גפילטע פיש ונשלח אותו לאשכנזים, אמר דרעי.  וכבר השבוע ביום ליום החלו רמזים נגד הרב עמאר. מקורבי דרעי אמרו שבתוך שנה הרב עמאר יהפך למוקצה בכל המגזרים ובעוד מספר חודשים הרב עובדיה ימצא את ההזדמנות לתקוף אותו, וכל זאת במטרה שלא יקשרו את זה לבחירות.
 
החשש של דרעי שהרב עמאר ישתלט על כל המגזר הספרדי לאחר עידן הרב עובדיה. הרב עמאר לא שוקט על השמרים, ואחד שמעורה בתוך העניינים צחק ואמר כמי שיודע על מה הוא שח "בוא נראה את דרעי בעוד שנתיים... אל יתהלל חוגר כמפתח". שם מכינים לדרעי ולעוד כמה בצמרת בישול מטעמים שיודעי דבר מבטיחים לנו חגיגה בהמשכים.

תגובה 1:

  1. שלום חיים, אינך יודע אבל בתור אחד שאכפת לו מארץ ישראל הייתי מצפה שתדע מהעובדות הללו, הברנש הזה בכל פעם ששרפו או לכלכו איזה שהוא מסגד ישר היה קופץ ומגנה, עד שפעם אחת אמר שמסגד קדוש כמו בית כנסת עפרא לפומיה, ואילו כשכוחות הבטחון "כביכול" החריבו ישובים וחיללו בתי כנסת בישובים ובהתנחלויות הוא שתק כמו דג טמא, וזה האיש שבזמן הגירוש מגוש קטיף קרא לחיילים לא לסרב פקודה. לכן אמנם אתה שונא את דרעי על זה שהוא מוכן לתת את ארץ ישראל לכל דורש, אבל אל תשכח ששלמה עמאר לא פחות גרוע ממנו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.