רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

מדוע פיטרו עובדת חסידת מרן לטובת מנהלת שהיא אנטי מרן - זועקים בש"ס

מאת ש"סניק

עדכון בנוגע לפיטוריה של מנהלת מעון נאות מרגלית ברכסים: בשיחה שקיימנו אתמול עם מנכ״ל נאות מרגלית ליאור גבאי, לדבריו פיטוריה של המנהלת נעשה ע״י הצוות הפדגוגי וההחלטה הייתה מקצועית בלבד, אך היום נודע כי האמרה של ״מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו״ חזקה בסיפור הזה, ולהלן הסיפור האמיתי ולא כפי שאמר המנכל ליאור גבאי, נקדים בפניכם אל העובדות למי מיכם שפיספס.. בתאריך ה10/6 קיבלה מנהלת מעון נאות מרגלית טלפון מההנהלה ובו הודיעו לה שהיא מפוטרת עקב כך שהביאה רישום למעון רק של 40 ילד.. (אין ספק שמדובר בטענה הזויה מסיבה אחת פשוטה שצמוד למעון הזה קיים עוד מעון ששם הרישום היה פחות..) במקומה של המנהלת שפוטרה שנציין שהיא מעדות המזרח תומכת ובוחרת בתנועת ש"ס, אישה בעל רקורד עשיר בחינוך של 20 שנה, עבדה כמפקחת גנים כמה שנים.. מונתה מנהלת למעון אשכנזיה באיזור הגיל של 24 חסרת כל ניסיון, וכשאני אומר חסרת כל ניסיון זה במלוא מובן המילה, נציין עוד שאך רק בבחירות האחרונות לכנסת בעלה של אותה המנהלת שמונתה לנהל את מעון נאות מרגלית של ש"ס תקף פעיל של ש"ס באופן מילולי בוטה שכמעט הגיעה לתקיפה פיזית של הפעיל, מדובר באנשים שאין בינם לבין מרן בינם לבין תנועת ש"ס שום הערכה והערצה, אלא יותר משנאה... אז תשאלו את עצמכם אם כך מדוע באמת מונתה האישה הזאת לנהל מעון שתחת נשיאותו של מרן פאר הדור?

היום נפתרה לה החידה;  כידוע למי שיודע ולמי שלא יודע אז שידע שליאור גבאי המנכ"ל למד בישיבת חברון, אחד מחבריו הקרובים שלמד איתו באותו השיעור עונה לשם שלמה הומינר שמשמש כחבר מועצה המקומית ברכסים, אותה מנהלת שמונתה כעת היא לא פחות מאשר אחיינית של אשתו של שלמה הומינר, נודע שמר שלמה הומינר ביקש באופן אישי מליאור גבאי למנות את אחיינית אישתו לתפקיד מנהלת המעון וזאת לאחר שלא מצאה את עצמה בעבודה מהיום שהתחתנה.. מלבד שלאחרונה הייתה סייעת בגן לילדים עם צרכים מיוחדים, אנו ציבור תומכי ומצביעי שס תלמידי מרן המובהקים שואלים את ליאור גבאי; וכי חסר נשים ספרדיות שיושבות בבית בגלל חוסר מקומות עבודה שיכולות לנהל את המעון??? האם זה ראוי שאישה שלא מחשיבה את מרן כגדול דורינו תשמש מנהלת במוסד שהוא בנשיאותו של מרן?? האם זה הוגן שאישה שלא תומכת במוסדות של ש"ס תתפרנס ממוסדותיה של ש"ס???

והשאלה העיקרית מדוע פוטרה אישה עם ניסיון עשיר לטובת אישה חסרת ניסיון?? הכלל אומר שמעלין בקודש ולא מורידין! לכן אנו ציבור תומכי ש"ס ותלמידי מרן דורשים מליאור גבאי חזור בך מהחלטתך השגויה וחסרת הרחמים, מדובר בהחלטה שגויה גרידא אשר נובעת משיקולים אישיים נטו.. האם בגלל חברותך לשלמה הומינר יש לך את הזכות לפטר אישה שפעלה במסירות? אישה שהיא תלמידה של מרן לטובת אישה אשר מזלזלת במרן??? על זה נאמר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.. אוי לה לאותה בושה אוי לה לאותה כלימה, לא ננוח ולא נשקוט עד אשר יתוקן העוול הנוראי הזה, ונזכה בעזרת ה׳ יתברך שנדע איך וכיצד לרומם ולטפח את הציבור הספרדי אוהבי ה׳ וחושבי שמו, אוהבי מרן ואוהבי תורתו של מרן אכי״ר

2 תגובות:

  1. אתה לא תומך שס ומעולם לא היית. אתה תומך בדבר אחד! בעבודה שלך כעוזר של ההנהגה הרופסת הקודמת. ברוך ה שעפת משם.

    השבמחק
  2. פרנקים גזענים - נמאסתם!15 באוגוסט 2013 בשעה 23:46

    במקומה של המנהלת שפוטרה שנציין שהיא "מעדות המזרח"... מונתה מנהלת למעון אשכנזיה...

    ואחר כך השסניקים יבכו לי על גזענות ואפליה...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.