רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

בין 'דגל' ל'טוב' - בבית שמש

בימים האחרונים מתחוללת דרמה של ממש  הן בדגל התורה בית שמש ובדגל הארצית. והן בתנועת טוב בבית שמש
משה אבוטבול הציב לדגל התורה את הדרישה לוותר על אחד מתפקידיה הבכירים ולהעבירו לאגודת ישראל, שדורשת שוויון תפקידים מוחלט בינה לבין דגל בקדנציה הבאה (אם תהיה כזו).
מאחורי הדברים עומד אולטימאטום ישיר של שלומי אמונים לאבוטבול: תפקיד בשכר או שנקבל רגליים קרות ונתמוך בך בלי התלהבות. דהיינו סיכוי להפסד הבחירות.
(גור אגב, לא בתמונה, לאחר שכבר חתמה עם אבוטבול על קבלת התאגיד ועוד שתיים וחצי פכים קטנים).
באופן רשמי, דגל הודיעה לאבוטבול שאין בכוונתה לוותר על שום תפקיד, ושימצא פיתרון לדרישתה של אגו"י כרצונו. זה יכול להיות באמצעות מתן הסגן השני (או השלישי אם יהיה) להם, או באמצעות תפקיד בכיר אחר בשכר.
אם לא תיענה לדרישתנו לקבל שני תפקידים, אמרו  מכיוונו של שמוליק גרינברג מדגל לאבוטבול, נריץ מועמד נפרד. אבל אבוטבול שהמזל משחק לו יותר מהשכל שאין לו, יודע שזה איום סרק שלא ימומש. הוא המועמד היחיד, נקודה.
בעקבות המסרים והמידע, ניטש בשבועות האחרונים קרב על כל הקופה בתוך דגל התורה.

לעומת זאת בתנועת טוב בבית שמש טלטלה עקב הודעתו של אלי פרידמן כי לא ימשיך לשרת את הציבור וכי הוא מותיר את כסאו לאלו שיבחרו בעוד שבוע בבחירות המקדימות הנערכות בתנועה בבית שמש
עקב הודעה זו כבר היתה שמחה גדולה אצל אנשי דגל כי הנה ניצחנו את פרידמן דבר שיזעזע את טוב אך התוצאה של 450 מתפקדים בסניף המקומי בבית שמש מראה כי מוקדם מלהספיד את טוב בבית שמש וכי ברור שעל כל אחד שמעיז להתפקד בגלוי לתנועה זו יש בטח עוד 2 שמפחדים.
יודעי דבר יודעים לספר כי פרידמן הודיע על פרישתו עקב הרדיפה בה היו נתונים הוא וילדיו ופרנסתו ע"י דגל התורה וביחוד ע"י שמוליק גרינברג ויתד
דבר שבהחלט מראה על ההבדל איזו תנועה משרתת את הציבור במסירות  ואיזה ציבור בעצם צריך לעמוד דום בפני עסקניו.
ואידך זיל גמור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.