רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

ליברמן בראיון; ברקת זורע שנאה בין דתיים לחילונים ע"י גורם שלישי כדי שלא יזהו שזה ממנו.
 
רבי דוד אבוחצירה (נהריה) ביטל היום במפתיע קבלת קהל ונסע לקברות צדיקים
 
גדסי בפייסבוק:אשדוד סוערת; גור החליטו להדיח את נציג הכלל חסידי מרשימת ג' ולקחת לעצמם את מקומות 1 ו3,בעלזא והכלל חסידי שוקלים תמיכה בשס
ישי כהן בכיכר; מתיחות פוליטית! למעלה משלושה חודשים שיו"ר ש"ס אריה דרעי לא דיבר עם ח"כ מאיר פרוש. גורם באלעד: איך הוא רוצה להגיע להבנות על אלעד בצורה כזו.
מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי ד"ר חזי לוי יצא כעת מפגישה ממושכת של רבע שעה אצל האד' מגור בהשתתפות ח"כ יעקב ליצמן. האד' התעניין על המהפכה החרדית בביה"ח ועל חיסון הפוליו.

אלעד: אריה דרעי מבריז לצביקה כהן ולא יגיע לשבות אצלו ב'שבת חתן' כפי שתוכנן בעקבות ספקותיו לגבי מועמדותו לראשות העיר, דרעי: עד שלא תהיה הסכמה בין הפלגים המרכיבים את שס בעיר לא נוכל להכריז על מועמד.

ניסים פרץ בכיכר; מהפכה. נשים חרדיות מתמודדות לחברות במועצות עיר. שניים מתעקשות להמשיך עד הסוף, אחת צפויה לפרוש, ואחת נוספת, מעיר חרדית מוכרת, צפויה להכריז בימים הקרובים על התמודדותה.

שרשרת גילויים בקו החשיפות: הסיקריקים בקרטל על מדביקי המודעות בי-ם. הקשר בין פעילי 'אתרא' לקמפיין החרדקים שחדל פתאום. איש החסד סלונים נתבע לד"ת. ורב סאטמר הביא גוי בשבת שיסיר מודעה נגד הראב"ד.

כשחתמו במועצת הרבנים על הרשימה של שס בבני ברק היו חסרים שני רבנים. אחד הרבנים שאל את השני איך אתה יכול לחתום בשם הרבנים שלא נמצאים ללא רשותם? הוא ענה: "זכין לאדם שלא בפניו". 

חשיפה ראשונית: לפני כחודשיים עקב חילוקי דעות מקצועיות עם הנהלת תחנת רדיו ׳קול חי׳ על אופי התוכנית ״ליל שישי חי״  התפטר מגיש התוכנית חיים קליגר מהגשת ומהפקת התוכנית. השבוע נודע, כי לאחר חודשיים של נסיונות להשאיר את התוכנית באוויר, הבינה הנהלת התחנה כי התוכנית איבדה מחינה והחליטה להוריד לגמרי את התכנית והחל מהשבוע לא תשודר.

מבוכה לראש העירייה ניר ברקת: בית המשפט העליון דחה את נימוקיו וקבע כי העירייה ומשרד האוצר יידרשו להגיב עד 10 בספטמבר לעתירה הדורשת שמתחם הסינמה סיטי יפעל בשבת
ההחלטה ניתנה בהמשך לפנייתו של ראש העירייה השבוע בבקשה לדחות את הדיון בעתירה עד אחרי הבחירות. נימוקו: "מדובר בנושא שעשוי לשמש כר פורה לדיון לא ענייני ערב הבחירות שבפתח

היצירתיות בעקבות הגזירות. קו החשיפות; בכולל קרעטשניף מעניקים 'חסד כארד' לכל תורם - כרטיס הנחות בבתי עסק ברחובות.

ווינט; יותר משנה לאחר התאונה בה נהרגו 8 בני משפחת אטיאס, התיק נסגר. הפרקליטות: אין ראיות לפלילים, בלמי הרכב פעלו אך לא הביאו לעצירתו.

הרב יוסף ישר, רבה של עכו בחשיפות; באמצע שיעור תורה נשמעו פיצוצים מרחוק ולאחמ"כ אזעקה, נמלטנו למקלטים, הרחובות התרוקנו יש אווירה של פאניקה.

ריבלין בטוויטר; דגל התורה הודיעה לש"ס שהיא לא מתנגדת למועמדות של ניסים דהן לראשות אלעד.
בא כח סייעת דגל התורה באלעד הרב משה ברדוגו הודיע שלא הודיע לש"ס שום דבר בעניין מועמדותו של ניסים דהן.

כיכר:במפגש עם בחורי הישיבות שלשום במסגרת ליל שישי אקטואלי הוענקה לנשיא פרס מתנה שריגשה אותו מאוד,דפוס ראשון מלפני למעלה מ130 שנה של שו"ת חוט המשולש, של ר' חיים מוולוז'ין זצ"ל, שהנשיא מצאצאיו

גדסי בפייסבוק: אשדוד סוערת;גור החליטו להדיח את נציג הכלל חסידי מרשימת ג' ולקחת לעצמם את מקומות 1 ו3,בעלזא והכלל חסידי שוקלים תמיכה בשס

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי בפורום הפיס לחינוך: "המהלך של שוויון בנטל בעת הנוכחית הוא מהלך שגוי. אני לא רוצה שחרדים יתפסו כאויב של החילוניים. כולנו אותה משפחה ואנחנו חייבים ללמוד לחיות ביחד".

וואלה; קבוצת הורים לילדים הסובלים מפיגור עתרו לבית המשפט נגד עיריית בני ברק, בעקבות החלטת העירייה לחייבם לרשום את ילדיהם לגנים של ארגון "עלה" ולא לגני "עזר מציון", המועדפים עליהם, בשל לחצי יו"ר עלה.

הרב יוסף ישר, רבה של עכו בחשיפות; באמצע שיעור תורה נשמעו פיצוצים מרחוק ולאחמ"כ אזעקה, נמלטנו למקלטים, הרחובות התרוקנו יש אווירה של פאניקה.

הנייעס החרדי חושף: אחד מגדולי המקובלים שליט"א, התבטא בדקות האחרונות בשיעור שמסר לתלמידיו: "הירי לצפון הוא אות אזהרה מלמעלה לאלו שמנסים להחריב את עולם התורה ולקצץ בקיצבאות הילדים".

ח״כ הרב דוב ליפמן בפייסבוק: תמיד כשפוגעים בתורה. מגיע פורענות.

דרעי הודיע הבוקר לצביקה שהוא לא רלוונטי וסיכמו שהוא יגיד שהוא פורש מהמירוץ ביוזמתו

עו״ד יואב ללום מי שלחם נגד האפליה בענין הבנות הספרדיות ניצפה הבוקר אצל פקיד העירייה בירושלים שהוא משלם תאגרת רישום לרוץ ברשימה עצמאית למועצת ירושלים. ביציאתו מבנין העירייה נשאל עו״ד יואב ללום אם הוא רץ ברשימה עצמאית או שהוא רץ גם לראשות העיר ללום הגיב כי צפו להפתעות ויש חרדים חלונים ואפילו ערבים שתומכים בי

עמותת עם שלם של אמסלם הודיע שיתמודדו לרשויות.

כיכר השבת; באירוע היום ירושלים, יו"ר החינוך העצמאי הרב לייזרזון, סירב ללחוץ את ידו המושטת של סגן שר הדתות אלי בן דהן. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מסביר: הם שותפים לכל הגזירות.

חצי מחברי סניף הבית היהודי בירושלים אמרו היום 'לא' לחזרת אורלב לחיים הציבורים.
בהליך הבחירות שהתקיים היום נרשמו כ58% אחוזי הצבעה לעומת הבחירות הקודמות בהם נרשמו למעלה מ 90% הצבעה, הנהגת המפלגה הארצית: בכל מקרה לתוצאותיו אין שום משמעות, מאחר והליך הבחירות לא חוקי.
--------------------------
היום אחה"צ התקיימו בירושלים בחירות בסניף המפד"ל בעיר לקביעת זהות יו"ר וחברי הרשימה שתתמודד למועצת העיר בעוד כחודשיים ימים.
בית הדין של התנועה החליט שצו המניעה לקיום הבחירות תקף ואין לקיים את הבחירות, וקבע כי לא יהיה תוקף לתוצאות. יו"ר הסניף איציק משה בגיבוי של זבולון אורלב החליטו בכל זאת לקיים את הבחירות על אף הוראתו של היועץ המשפטי של המפלגה בדבר אי חוקיות המהלך.
בהליך הבחירות אשר התקיימו היום בקרב 215 חברי הסניף נרשם אחוז השתתפות של כ58% בלבד כאשר בהליך הבחירות הקודם הצביעו למעלה מ90% מחברי הסניף.
מתוצאות רשמיות של הבחירות עולה שזבולון אורלב קיבל את תמיכת חצי מהסניף בלבד כאשר 51.6 מחברי הסניף בחרו בו ליו"ר הרשימה, כאשר חלקו האחר של המתמודדים בחרו לא להשתתף בהליך הבחירות עקב החלטתו של בית הדין שלא לקיים את הבחירות.
הבוקר נשלח על ידי מזכ"ל המפלגה הארצי ניר אורבך הודעת אסמס לחברי הסניף כדלהלן:
'חברי מועצת הסניף שלום, להזכירכם, על פי החלטת בית הדין של התנועה, הליך הבחירות המתנהל היום אינו חוקי ולתוצאותיו אין שום משמעות. ביום שני הקרוב יתכנס אי"ה בית הדין לדון בהמשך הליך הבחירות בירושלים ומשתתקבל ההחלטה נצא כולנו ברשימה חזקה ומאוחדת לטובת הציונות.
כזכור מי שנבחר לעמוד בראשות המפלגה בירושלים הוא רו"ח דב קלמנוביץ.
הבחירה בקלמנוביץ נעשתה במסגרת האיחוד עם מפלגת תקומה והאיחוד לאומי, לאחר שהשרים נפתלי בנט ואורי אריאל בחרו בקלמנוביץ כמועמד של פשרה.
יש לציין כי מדובר בכישלון שני לאורלב לאחר שלא הצליח להיבחר לראשות הבית היהודי וניסה לפעול נגד עמדת בית הדין של המפלגה לחזור לעיריית ירושלים במטרה לחזור לחיים הציבורים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.