רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

כדי להגדיל ולהאדיר את הממלכה של הרבי בארץ שווה מה שעושה שילת!

מאת זלמן וישצקי

חברים,
אני ממש מרגיש חובה לכתוב משהו בעניין הדברים של הרבנים בוטמן ושילת שעלו כאן:
אקדים ואומר, אינני מכיר את משה שילת מעבר לשלום שלום, לא קיבלתי ממנו כלום. הרב ישראל בוטמן הוא ידיד שאני מעריך ומכבד.
לעניין:
כבר כמה שנים שאנו רואים מהפכה שקטה בהפצת המעיינות בארץ שמובלת בצורה מסודרת, לגמרי בעלבתיש על ידי משה שילת. לא אגזים אם אומר שלפחות בעיני הבן אדם מהפכן עם ראש גדול ששם לו מטרה להביא את חב״ד ואת הרבי אל המעוזים הערכיים והמוערכים של הכיפות הסרוגות בישראל, הוא הצליח ומצליח בצורה מרשימה.
נסו להיזכר בתחושת הגאווה והכבוד שמילאה אתכם לנוכח האולמות המלאים בבני תורה שהוגים בתניא ושותים בצמא כל מילה מדברי ר׳ יואל.
למי מאתנו אין את אוצר לקוטי שיחות בבית?
מי לא עשה ועושה שימוש בשאר הספרים שיצאו על ידי תורת חב״ד?
כך גם בשאר הדברים שבהם הוא מטפל.
בלי לדעת ברור, אני מבין ש״סודו של הרבי״ בהוצאת ידיעות ספרים קיבל דחיפה גדולה של שילת.
הספר האחרון של שניאור אשכנזי שיוצא בהוצאת ידיעות ספרים זה יוזמה שלו. האם זה לא חלום לראות את הספרים הללו בחנויות סטימצקי וצומת ספרים בכל רחבי הארץ?
המערך של השלוחים לאוניברסיטאות שמתקדם וקורם עור וגידים צעד אחר צעד. ולכאורה גם פעילי חב״ד זו יוזמה שתשנה את פני הפעילות החבדית בישראל! לא פחות!
לא כל שלב ופרט מוצא חן בעיני כל חבדניק? סוו וואט!! שווה לבלוע פה ושם (אני לא רואה מה יש בדיוק לבלוע) כדי להגדיל ולהאדיר את הממלכה של הרבי בארץ. שווה!
לסיום, כשליח שלא פעם מתמודד עם קשיים כלכליים לא מבוטלים, אני מבין את החלום שיבוא מישהו עם 200 מליון דולר ויחלק, זה חלום נעים מאוד. אני בעד להמשיך לחלום, זה תמיד טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.