רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

בן 17 נעצר בחשד שפרץ הלילה לבית כנסת באור יהודה

ללום בראיון בקול ברמה;  תוקף את יוסי דיטש על התנהלותו בפרשת נשות הכותל-אם מרן הגר"ע יוסף יורה לי לפרוש מהמרוץ לעיריית י-ם' , אפרוש.

נשות הכותל במסיבת עיתונאים:מתנגדים להצעה החדשה,היא מעליבה

בפתח הדלת, שר התורה. קו החשיפות: בני משפחת הבח' שהתאושש בנס לאחר קריסת מערכות, הופתעו אמש מנקישות בדלת, הגר"ח קנייבסקי הגיע ל'ביקור חולים', העניק ספר וחיזקו

מהומת הסמינרים הגיע למודיעין עילית: 140 בנות ללא סמינר ביניהם 40 בנות כיתה ח' שטרם התקבלו לסמינרים.

י-ם; ראש העיר ניר ברקת בסיור פתיחת שנת הלימודים במוסדות באיאן עם פינדרוס, בר עזר וראשי מינהל החינוך.

ברנע: שני המועמדים נשבעו לי שהם לא מתכוונים למכור את העיר לחרדים. בירושלים קל להבטיח. קשה לקיים.

הראשל"צ יצחק יוסף אמש בכנס סליחות בקהילת 'חסדי שמואל' שבראשות הגר"א עמרמי בשכונת 'הר חומה' בי-ם: "אבא אמר לי תתפלל למעני, יש לי עוד ספרים לכתוב. עמל כעת על כתיבת הכרך 11 בסדרת 'יביע אומר'".

פשרת בנט ברחבת הכותל זה ביזוי הקודש והכרה רשמית ברפורמים, כך אומר סגר"ע י-ם יצחק פינדרוס בחשיפות. "נמשיך להיאבק ולהתנגד לפשרה המוצעת".

320 יחידות דיור שמתחלקים בין ארבעה זכיינים זכו במכרז לבניה בעיר החדשה חריש כ 50% זכו החרדים במכרז - איזה זכיין זכה במכרז וכמה תיהיה עלות כל דירה לכל זכיין ומי הזכיין שהציע הכי פחות וזכה במכרז

מפלגת מרצ ממשיכה בניסיונותיה לעצור את ה"התחרדות", הפעם בעיר רעננה. בית קפה חדש שנפתח בעיר פרסם הודעה על הקיר של עמוד הפייסבוק של סיעת מרצ ברעננה. "חברים יקרים..פתחנו מחדש!!" נכתב בהודעה "המקום מהמם!! שווה לראות! ועוד ביום כזה יפה? אנחנו כאן מחכים לכם! יום מקסים. בית קפה אפרת, כשר למהדרין".
מנהלי בית הקפה הופתעו לראות את תגובת מרצ ברעננה: "תודה רבה מאחלים לכם בהצלחה. נבוא לבקר. רק חבל שזה כשר למהדרין", נכתב בתגובה.
אריה דרעי הגיע לשמחת הברית של נכד רבי משה דייטש מנהל ארגון חסדי יוסף התומך באלפי משפחות.
השמחה התקיימה בקבר שמעון הצדיק בירושלים..

הנייעס החרדי: אברך קיבל עשרים שקל מהיו"ר לאחר שהבהיר לו שהוא צריף כסף לנסיעה לאומן.
שאר אלו שבקשו נענו בשלילה.

ברסלבר ששאל את דרעי מדוע הוא לא הגיע לאומן נענה: עכשיו קשה לי זה לא הזמן מרן חולה וצריך להיות לצידו.

דרעי החליט לתמוך במועמד הליכוד האחראים לקיצוץ בעולם התורה ואופקים סוערת. אליעזר אביטן נציגו של הבבא ברוך בחשיפות: "רבני ש"ס אמרו לי אישית שהם כועסים על דרעי ובכוונתם להקים רשימה עצמאית".

בכירי משרד הבריאות נפגשו הבוקר עם ח"כ יעקב ליצמן בלשכתו לסקירה על התקדמות מבצע החיסונים נגד פוליו במגזר החרדי.
שרת הבריאות יעל גרמן ומנכ"ל המשרד פרופ' רוני גמזו ביקרו אצל מיילך פירר לעידוד מבצע החיסון נגד פוליו לילדי ישראל..

שובו בנים:ערעור אהרון תפלינסקי על מעצרו,נדחה.הוגש ע"י משרד עו"ד וינרוט

משה ליאון בקול ברמה; סייעתי למפלגות החרדיות במו"מ הקואליציוני. מאשימים אותי שאני איש של דרעי, אינני מתנער מכך אבל גם ברקת ניהל מו"מ עם דרעי. אפעל לבחירת רב ציוני דתי בירושלים בהידברות.

במלאת שנתיים לפטריתו של איש הגאון רבי שלום דוב ליפשיץ זצ"ל מייסד ויו"ר ארגון פעילים "יד לאחים" יתקיים כנס עיון תורני בנושא הצלה משמד בהשתתפות רבנים וגדולי תורה הכנס תתקיים אי"ה ביום שלישי הקרוב בבית הכנסת גדול (בית התבשיל) בבני ברק בשעה 19:00 בערב.

השר נפתלי בנט, המכהן כשר התפוצות וירושלים, הכריז על פתיחתה של רחבת תפילה חדשה עבור נשות הכותל במסגרת פשרה בינן לבין הקהילה החרדית בנושא התפילה בכותל המערבי.
הרחבה, שתיקרא "עזרת ישראל", תוקם באזור "קשת רובינסון" ותהווה את המשך הכותל ותהיה מעורבת לגברים ולנשים. ארגון נשות הכותל צפוי לקיים מסיבת עיתונאים ולהגיב על הנושא.

דרעי החליט לתמוך במועמד הליכוד האחראים לקיצוץ בעולם התורה ואופקים סוערת. אליעזר אביטן נציגו של הבבא ברוך בחשיפות: "רבני ש"ס אמרו לי אישית שהם כועסים על דרעי ובכוונתם להקים רשימה עצמאית".
נשות הכותל הגיעו לפני שעה קלה לתפילה ברחבת הכותל כמחאה על ההחלטה להקצות להן מתחם מיוחד מחוץ לרחבת הכותל המערבי.

חבר הכנסת יצחק הרצוג יכנס מחר מסיבת עיתונאים בתל אביב ובה הוא צפוי להכריז באופן רשמי על התמודדותו על  ראשות מפלגת העבודה, מול יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ'. הפריימריז לראשות העבודה יתקיימו ב-21 בנובמבר.

שמעון גולדברג (חסיד לעלוב) מועמד רציני בפריימריז של שלומי אמונים בבית שמש. מסתמן כי הוא יהיה חבר המועצה הצעיר בהיסטוריה של בית שמש.

הסכסוך בבית כנסת הגבעה בבני ברק הסתיים הערב ביוזמת סגן ראש העיר בני ברק חנוך זיברט וחבר העירייה מיכאל קקון שפעלו להשגת פשרה בין הצדדים.

עבר לפני התיבה בתפילת מעריב, נשיא הישיבה הגר"א כהנמן לרגל יום השנה לפטירת הרב מפוניבז זצ"ל. לפני כן התקיימה עצרת בהיכל הישיבה בהשתתפות אלפים בה נשא דברים הגר"א כהנמן וראשי הישיבה הגר"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי.

דרעי בפייסבוק:מחזק את רה"מ על דבריו בגנות הטבח בסוריה.בנושאי מצפון אנושי אין קואליציה ואופוזיציה כולנו אומרים בקול 'לא לרצח חפים מפשע'

"הקיצוץ בתקציב הישיבות פוגע גם בישיבות של הבית היהודי", כך הרב שלמה אבינר ר"י 'עטרת כהנים' בראיון לחשיפות, ומוסיף: קיצצנו דרסטית בהוצאות ופיטרנו עובדים בשל הקיצוץ, אך מסרב להאשים את הבית היהודי.

 ידיעות: יאיר לפיד בשבת הקרובה בראיון: "כשעניתי שאני מניח שאהיה ראש ממשלה בעתיד, זה היה אחד הדברים המטומטמים שאמרתי. אני יודע שאני כבר לא המאמי הלאומי. גם יאיר לפיד הקודם היה כועס על שר האוצר לפיד".

דה מרקר: סלקום מנסה למכור את חברת סינון אתרים 'רימון'. דורשת 36 מיליון שקלים. בענף מעריכים שפעילות רימון אינה רווחית או שהרווחיות שלה נמוכה, משום שפעולות הסינון דורשת כוח אדם רב. 
"נשות הכותל" ממשיכות במחאתן נגד ההסדר המוצע, כעת הן מתפללות עם טליתות ותפילין בתוך הרחבה!

מאמר ב"המודיע" נגד 'אגד': "כש'אגד' מאשים יהודים חרדים כ'גנבים' - קודם כל שיבדוק את עצמו אם הוא לא עושק את הציבור. אי עמידה בזמנים הוא גזל, היא הפסד כרטיסי מעבר, היא גניבת-זמן שלעתים הוא יותר יקר מכסף".

אסד בראיון: "ארה"ב יכולה לפתוח במלחמה, אך לא יכולה לדעת לאן תתפשט". על הטבח הכימי אמר: "ההאשמות - שטויות. קודם מעמידים לדין, ואז בודקים". עוד טען: ישראל מעורבת, הראיה: פינוי הפצועים לבתי החולים בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.