רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2013

בקיעת שמים

השי"ת בוקע את השמיים- אני צריך לראות את זה היום, זה נותן לי תקווה ליום טוב יותר!
איזה תמונה מדהימה. זה נשלח אליי בדואר אלקטרוני, הייתי מוכרח לפרסם את זה ...

"צלמתי את התמונה הזאת בכביש מס. 20, שנוסע ללידס, אלבמה. המראה הזה נתן לי כוח בעת צרה. אני מרגיש שאני צריך לחלוק אותו עם שאר העולם. אני מקווה שזה הוא מקור השראה לכל מי שרואה זאת. זה רק מראה את מה שאנחנו כבר יודעים ... יש לנו אלוקים, והוא שומר עלינו.

שלחתי בדוא"ל את התמונה הזאת לחדשות ערוץ פוקס 6. התקשר אליי החזאי ג'יימס
Spann. הוא אמר לי שהתמונה הזאת של השמים הופיעה בהרבה ממדינות בארה"ה ובעולם. הוא רצה לדעת איפה אני והיכן  צלמתי את התמונה . הוא ראה תמונה דומה שצולמה בטקסס. הוא אמר לי שזה מדהים אותו מאוד.
אם אתה מסתכל על התמונה הזאת?  ממש רואים זאת, "יש לו את העולם כולו בידיו." הוא בהחלט בשליטה. אנא פרסמו זאת לכל אחד.

 
צולם ונכתב ע"י אמריקאי לא מבני ברית שיש לו יראת שמיים(בישראלית=פחד גבהים) מצווה לפרסם  ליאיר לפיד,בנט ודומי-הם שאיני מכנה אותם חילונים אלא פועלים אבל בלשון יחיד פוע"ל נוטריקון פורקי עול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.