רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באוגוסט 2013

צעירי ש"ס דורשים כח צעיר

מאת ש"סניק

לרב אריה דרעי שלום,
ברצוננו להביע את דאגותנו על אשר קורה בציבור החרדי בעירנו קריית גת.
לפני מספר חודשים יו"ר התנועה הרב אריה דרעי. אמר שבבחירות הקרובות למוניציפלי. יהיה שינוי בכל מה שקשור לבחירות. אנו הציבור הספרדי בני התורה. כאובים על מה שקורה  במשך שניים בעירנו.היו"ר ש"ס בעירנו הרב עמי ביטון. לא מספק את הדברים ש"שסנקים אחרים עושים בערים שונים. לצורך העיניין אף פעם לא נעשה פעילות מיוחדת בעירנו אף פעם לא היה אירועים מיוחדים  למגזר הספרדי. תמיד קיים פעיילות לציבור החב"דניק
ולציבור החסידי.ואנו הציבור הספרדי שתומך בש״ס, וחסידים של מורנו ורבנו מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגאון הענק רבי עובדיה יוסף שליט״א, לא מקבלים שום פעילות כמו האחרים. 
פשוט כואב לנו שמי שאמור לייצג אותנו לא עושה כלום!!! חוץ מלחלק תפקידים לקרובים שלו [יו״ר ש״ס עמי ביטון]
כגון מספר 2 שיכנס לתנועה ש"ס בקריית גת. לא פחות הוא לוקח את החבר שלו.
אנו דורשים כוח צעיר כמו שהבטחת. מישהו שיעבוד למען הציבור, ולא שהציבור יעבוד בשבילו, אנחנו שלחנו עשרות מכתבים ליו״ר שס בעיר עמי ביטון ופשוט לא קיבלנו שום תשובה מדוע? אין פעילות.הוא זה שצריך לדאוג לנו!!! ופשוט במשך שנים  הוא לא מייצג אותנו. אנו פונים בכאב רב על הנעשה ומבקשים מימך אריה, טיפה מאמץ וטיפול בנושא הנ"ל. אנו מחכים להמשך הדרך ולהמשך המהפכה כמו שעשיתה בעיר חדרה וכדומה. תמשיך לעשות תדרך הנכונה ולהכניס כוח צעיר. שבאמת ידאג לציבור הספרדי ולציבור בני התורה!!!
בתודה וברכה
ציבור הצעירים הספרדים ובני התורה בעיר קריית גת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.