רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

אל תפגע בילדים

מאת אמא מוטרדת
מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו,
מכובדי,
מספר ימים לפני שנת הלימודים, כשאני רצה עם בנותי לחנויות לקנות ספרים, מכשירי כתיבה וכל השאר, תפסה אותי הידיעה שיש קיצוץ. אני עובדת, במישרה מלאה כמורה, ובעלי עובד אף הוא, גם שעות נוספות, וכמו שאומרים לא גומרים את החודש. הפסקנו לממן לילדות מזמן חוגים, משתדלים לקנות הרבה פחות, אבל מה יהיה הסוף?
אנו גרים כבר 11 שנה בשכירות משום שאי אפשר היום כבר לקנות דירה.
אם המצב כל כך קשה במדינה וחייבים לקצץ  אז אוליי אתה כראש ממשלה תראה לכולם דוגמה אישית? אני לא מבקשת שתבטל את המיטה במטוס שלך, אבל אוליי לפחות כדוגמא תבקש לעצור את התוספות הנדיבות למשכורות שלך עצמך, ושל הנשיא ושרי הממשלה? ולו רק בשביל דוגמא אישית?
הרי לא ייתכן שלפני החגים ולפני תחילת שנת הלימודים בדיוק אז יצטרכו להכות את האזרח הקטן ואת הילד הקטן. מה אשמים הילדים? מה חטאו ומה פשעו?
אוליי אתה לא מכיר מחסור מהו?
אני בטוחה שלילדך יאיר ואבנר הכמה מאות שקלים הללו לא יעלו ולא יורידו. אבל למשפחת בוזגלו ומשפחת כהן הם יהיו בדיוק ההבדל באוכל שהם יאכלו, ובבגדים שהם ילבשו, ובתיק בית ספר שהם לא יקבלו.
אני מבקשת בקשה אחת: אל תיפגע לי בילדים! הם לא עשו לך כלום!
אני מקווה שהאחריות שלך תגבר ותמצא דרך לתקן את המעוות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.