רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2013

משה שילת במתקפה חריפה נגד הרב בוטמן

מאת חב"דניק

לאחר שהרב בוטמן יו"ר רשת אהלי יוסף יצחק - הגוף הרשמי של בתי הספר ותלמודי התורה של חב"ד באה"ק קרא לשלוחים לא להיות בקשר עם משה שילת שרוצה להרוס את חב"ד מבפנים, משה שילת עונה לו במכתב תגובה חריף תוך ביזוי משפחתו.

במכתב ששלח סיפר כיצד עזר למשפחתו של הרב בוטמן:

"כמה אנשים מהמשפחה הכי קרובה של הרב בוטמן מנהריה (הורים, אחים וגיסים) קיבלו עזרה רבה בפעולותיהם הברוכות. אין לי ברירה ואני מפרט: לרב בוטמן מחדרה אושרה הלוואה ענקית לסיום רכישת בניין, לרב בוטמן מרמת השרון חושבים – והוא קיבל הודעה על כך - איך לסייע בסיום מקווה, גב' בוטמן ביקשה תרומה ענקית לכנס נשי חב"ד וקיבלה כל מה שביקשה, גם שני גיסים של בוטמן נעזרו על ידינו בחודש זה האחרון בסכומים נכבדים"

בנתיים נראה שהסיפור לא נגמר וכל הלכלוך נגד שילת יצוף בימים הקרובים

ב"ה, י"ב אלול תשע"ג
לכבוד אחיי ורעי המכותבים כאן
חלק מיודעי ומכירי, אשר הדיבור של חיבה מצוי ביננו,
שלום וברכה !
בימים האחרונים אני מוצא את עצמי תחת מתקפה הזוי'ה. אחרי שנתיים וחצי שאין לי לא יום ולא לילה בזכות הפצת היהדות והמעיינות ועזרה למאות ממפעלי השליחות של הרבי, ומוסדות תורה וחסד ועזרה לאלפי אנשים פרטיים - תוקפים אותי בראש חוצות כאילו שאיני עוזר לשלוחים ועוד.
האמת שמוזר בכלל שצריך להגיב לדברי בלע אלו, אבל היות וחברים רבים מפצירים בי להגיב בשביל "והייתם נקיים מה' ומישראל" - הגיע הזמן לכתוב כמה מילים. אני מתחייב בזאת לא להיגרר לוויכוחים, לא להשמיץ ח"ו ולא להמשיך ולכתוב בנושא זה. דבר ראשון כי אין לי זמן, ודבר שני כי אין לי ספק שההתקפות ימשיכו! אבל אפרוק את האמת שעל ליבי והמשמיצים ימשיכו בטח במלאכתם בשמם או שלא בשמם, באתרי אינטרנט אפלים וב'ווצאפים' כמנהג כמה מהמכונים "אנ"ש" בזמן האחרון, ה' יצילנו ויעזור לנו ולצאצאינו ולצאצאי צאצאינו לא להכנס לעולם ועד לתוך עולם תחתון מושחת ומסואב זה.
הכל התחיל כשמכל הצדדים הגיעו אלי שמועות שיש בכיסי למעלה ממאתיים מליון דולר לחלוקה. כמובן שזה שטויות והבלים אבל שתקתי, מה יכולני לעשות, לצאת במודעות הכחשה? אחרי זה הכריזו שהכסף מיועד לשלוחים בישראל... וכך בתוך כמה שבועות התחיל מצב שמספר שלוחים ממורמרים פשוט מתחילים לפרוק עלי את עצביהם.
האמת היא פשוטה מאוד: יש יהודי שיש לו סייעתא דשמיא עצומה והוא בעל חסד ענק וזכיתי לפעול פעולות יחד איתו, זה אכן לא סוד. אבל – כפשוט, אין לי כסף לחלוקה שאני 'בעל הבית' שלו וגם אין שום אמת בכך שהכסף 'מיועד' לשלוחים וכדומה או למפעל כזה או אחר. עם זאת, ברור שהיהודי הנ"ל שקשור בלו"נ לרבי ואני שזכיתי להיות שליח של הרבי ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' ועכשיו גם בקרן זו, עושים הכל להיות שותפים בענייני הרבי, להיענות לבקשות וגם ליזום בזה כמה שיותר, רוב הדברים ככולם נעשים על ידי וועדות מסודרות, בשיתוף והחלטה של כמה דעות. בגלל הסלידה של בעל הקרן מפרסום צדקותיו ומחשיפה של צורת עבודתו וכו' אין לי רשות לפרט ואנחנו לא עסוקים בפרסומות. אבל האם המצב בחב"ד הגיע לרמה כזו שלא זו בלבד ש'לא פרסמת לא עשית', אלא עוד זאת: יתחילו גם לתקוף אותך על כך שאינך עושה!? לאן הגענו?
מעלעול קל בצדקות של החודש האחרון נדהמתי בעצמי לגלות, לדוגמא, כמה אנשים מהמשפחה הכי קרובה של הרב בוטמן מנהריה (הורים, אחים וגיסים) קיבלו עזרה רבה בפעולותיהם הברוכות. אין לי ברירה ואני מפרט: לרב בוטמן מחדרה אושרה הלוואה ענקית לסיום רכישת בניין, לרב בוטמן מרמת השרון חושבים – והוא קיבל הודעה על כך - איך לסייע בסיום מקווה, גב' בוטמן ביקשה תרומה ענקית לכנס נשי חב"ד וקיבלה כל מה שביקשה, גם שני גיסים של בוטמן נעזרו על ידינו בחודש זה האחרון בסכומים נכבדים. וכל זה דרך אגב ממש ובתוך ים של צדקות לענייני הרבי בכל יום ויום (כי כמובן אין לנו שום העדפה למשפחת בוטמן על פני שלוחים ומוסדות אחרים).
שימו לב – מדובר כאן בבעל צדקה נפלא, נתן ונותן להמוני אנשים ומוסדות ומתן בסתר ממש, לא מבקש לא פרסום, לא שם ולא מכתבי תודה. האם בן משפחה שחמישה אנשים שונים מבני משפחתו הכי קרובה העוסקים בכרם חב"ד נעזרו על ידינו רק בחודש האחרון, אמור לתקוף אותי שאני לא עוזר לחב"ד?!
לעניין "פעילי חב"ד" -  ברוך ה' זכינו להקים אירגון גדול ומתוכנן לפרטי פרטים ע"י צוות הנהלה מורחב (שבו חברים רבני חב"ד, משפיעים, חברי הנהלת צא"ח ועוד) שיניע בע"ה את אנ"ש בארץ למבצעי הקודש של הרבי ולסייע בכך גם לשלוחים ברחבי ישראל. פרוייקט גדול זה מצטרף לפרוייקט חב"ד בקמפוס, פרוייקט מועדוני נוער חב"ד ועוד פרוייקטים חדשים שאנו עושים יחד עם השלוחים בישראל. הכל בשיתוף, הסכמת ודחיפת חברי הנהלת צעירי אגודת חב"ד הממונים על השלוחים באה"ק. עדיין מוקדם מידי לדבר על הצלחת הפרוייקט של 'פעילי חב"ד' אבל זה שכבר עכשיו תוקפים אותו אנשים שונים ומשונים רק מוכיח כמה הוא נצרך וכמה יצליח בעזרת ה' בכוח הרבי.
לעניין תמיכתנו בליטאים, בדתיים לאומיים, בחסידויות אחרות ובפעילים ספרדים וכו', אכן כן ! אנחנו שותפים לעוד דברים נפלאים שקורים בעם ישראל גם אם אינם בשם חב"ד. זו דרכו של הרבי לפי מאות מכתבים ומענות שראיתי וזו גם דרכו של בעל הקרן הזו, תודה לא-ל. בדרך הזו אנחנו גורמים גם להרבה קירוב לבבות בתוך העולם הדתי והחרדי והערצה לחב"ד ואת רוב הדברים לא ניתן לפרט. כמובן שלעולם לא ניתן תרומה לפעילות שמפריעה לבתי חב"ד או מתחרה איתם 'ראש בראש' וכל מי שמכיר אותנו מבין מאליו שאין לנו הוו"א כזו ושבושה בשבילי בכלל לכתוב דבר כזה.
בהצלחה לכולנו להשקיע את כל כוחותינו ממש בענייני כ"ק רבינו נשיאנו ש'עומד ומשמש' כאן בעולם הזה יתיר מבחיוהי ומצפה לראות את תלמידיו ומקושריו הולכים בדרך ישרה אשר הורנו, להבאת הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.
בכבוד ובברכת כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה בגו"ר

9 תגובות:

  1. Moshe Shilat is the nicest guy that you will find.
    I have no doubt in my mind that hate mungers are providing you with this kind of dirt.

    השבמחק
  2. אייל א מירושלים19 באוגוסט 2013 בשעה 3:24

    משה שילת מי האיש?
    ברצוני לכתוב מספר מילים אודות יהודי יקר בעל חסד עצום שפועל רבות במשך כל ימות השנה להרבות שמחה בליבותיהם של אחינו בני ישראל. מהכרות אישית שלי איתו מדובר באדם שכל כולו למען הזולת ואין אדם יותר מתאים ממנו להיות גבאי צדקה וחסד .יש לציין שאנו אברכים ומשפחות מרובות ילדים מירושלים עיר הקודש נתמכנו ונעזרנו על ידו בשנים האחרונות בחגים וכן כל חודש בחודשו. חכמינו אמרו וגילו לנו כשהאדם פועל לשם שמיים באמת ינסו כל מרעין בישין והיצר הרע לפעול נגדו ולמפלתו !!! על כן יש לנו ללמוד מכל הרכילות והקנאה שדרכו ופועלו לשם שמיים .
    ירבו כמותך בישראל אמן.

    השבמחק
  3. שאולזון טועה. אין כאן לכלוך בכלל ואין מה שיצוף. זה ויכוח אידיאולוגי עקרוני בחב"ד.

    שילת הגיע לחב"ד מוגי החרד"לניקים, שתמיד דגלו בהסרת המחיצות בין עדות וחצרות, והם מערבבים חב"ד וברסלב וקוק וליטא וקרלין וספרדים ובן איש חי וכו' וכו'. הוא טוען שגם הרבי לא עשה שום חצר שנקראת חב"ד, אלא רצה שכל יהודי יעסוק בהפצת המעיינות, לא משנה מי הוא ואיזה כיפה הוא לובש. לכן הוא מעביר כספים מהקרן של המיליארדר החבדניק לכולם בשוה: ישיבות ליטאיות ותיכוניות וספרדיות וכו'.

    רוב השלוחים בחב"ד מתנגדים לגישה הזאת וטוענים שהרבי נתן את תפקיד השליחות והפצת המעיינות רק להם, וכל העולם פסול.

    יש טענות אמנם ששילת משתמש בשיטות של סחיטה ואיומים, אבל הוא לא אשם, הרגלים מבית אמא קשה לשנות....

    השבמחק
  4. איני מכיר את הרב שילת אישית. ולשם גילו נאות אציין - אני שליח מזה 30 שנה ויותר, ומעולם לא קיבלתי ממנו אגורה.

    אך רק ממה שאני שומע ורואה סביבי בארץ ישראל, בטוחני שאיש זה זכה להיות מגדולי מזכי הרבים בדורינו ושליח ההשגחה העליונה להיות מהשורה הראשונה של המיישמים ומסייעים לכל דבר שבקדושה ברוח כ"ק אדמו"ר זי"ע. כולו וכל מפעליו רק נחת רוח עצום לרבי.

    ר' משה - עלה והצלח! ואל תבוש מפני המלעיגים ואל תחת מפני המלעיזים. מאז ומתמיד כך היו הדברים - מי שעושה ומצליח זוכה לקיתונות של ביקורת, ואם לא מוצאים משהו ברור לקטרג אז בצורה מפולפלת ממציאים בסברות עקומות תאוריות מצחיקות איך שאמנם עכשיו הכל טוב ויפה אבל בעתיד הטוב יהפך לרע... ר' משה אל תבזבז זמן אפילו להקשיב לדברי הבל אלו שהיות ומפריעים להרבות קדושה כנראה מקורם מהפך הקדושה... לא כל זבוב טורדני אמור להסיח דעתינו מלתקן עולם במלכות ש-ד-י ולהביא לימות המשיח.

    השבמחק
  5. לא הבנתי למה צריך את כל הפרויקט המגלומני הזה.

    אם ידאגו שלכל שליח יהיה את כל החומרים מצא"ח בחינם, ויממנו לו הוצאות נסיעה לאנ"ש שיבואו לעשות אצלו מבצעים, הוא כבר יביא בעצמו אנ"ש אליו לעיר ויארגן אותם טוב יותר בתור מי שמכיר את המקום.

    השבמחק
  6. כל הכבוד למשה שילת שיודע מה לעשות עם הכסף, אבל לפני שהוא נולד כבר היו לפניו שבמושגים של אז גלגלו הרבה כספים.
    והענין פשוט במקום לחתור תחת השליחים במסווה של שיתוף פעולה הוא צריך לעשות דבר פשוט מאוד לקרוא לכל מנהלי בתי חבד ןלהגיד להם: רבותי אני נותן לכם בין 1000-2000 שח לכל פעולה במשך השנה ... {" פעיל" היה אצלי וכך אמר לי} לטובת הפעולה ...ראש השנה , סוכות, חנוכה, וכו
    ןאני מבקש דוחות ומעקב ובבקשה תצאו לדרך בהגברת הפעילות ,קחו לכם אנשים שנראים לכם ותתחילו לפעול
    האם משה שילת הנכבד הזמין את מנהלי בתי חב"ד לחשוף לפניהם את תוכנית התרומה שלו?
    איפה אהרונוב ?ככה הוא מכר את השלוחים שלו ששפכו דם יזע על מלאכתם?
    מי זה משה שילת????
    הכל בזכות הכסף? ! הכסף יענה את הכל?
    היה עוד עשיר שתרם מליונים למוסדות אך השלטים "רשת אוהלי יוסף יצחק" הורדו ממוסדות אלו
    אבל במקביל בנה אימפריה של שלוחים ברוסיה !!

    האם המטרה מקדשת את האמצעים???????
    כל השליחים של הרבי ובמיוחד הותיקים צריכים להתקומם על הדרך
    לא יתכן שכסף יענה את הכל
    ולמשה שילת הנכבד אנחנו שליחים 40 שנה איפה אתה????
    למה לתת לכל משפחת בוטמן הרחבה? למה לא זרקת לנו עצם????
    היה מקרה שמישהי עשירה השאירה לרבי ירושה גדולה והרבי לא חיכה מי שיבקש או למי שנזקק לפי הקרכץ אלא שלח לכל בתי חב"ד שווה בשווה!!!!
    קראתי את תגובת שילת למכתב של בוטמן ,וממש לא התרגשתי .זאת חכמה הכי קטנה לקבל כסף לקחת סביבך אנשים חכמים ולהריץ תוכניות

    אבל להכנס בדלת הראשית במסווה של שיתוף פעןלה???
    ולהגיד שרק בהסכמת השליח.... אין מי שיצחק! הרי ידוע לכל מצבם של השליחים. חנוקים ובקושי מגייסים בזמנים קשים אלו כסף למינימום שבמינימום
    קודם חונקים את השליחים ולא נותנים כלום , כי אין!!!
    ופתאום מופיע הגואל. !
    אז מה יותר פשוט מלתת לשליחים המסכנים שנחנקים כסף לחומר, לאירוח,
    רבותי השלוחים הקדושים של הרבי ! אלו שהרבי בחר בהם!!!
    קומו והשמיעו דבריכם!
    קראו את המכתב של הרב בוטמן ותבינו מה הולך לקרות
    אנונימי ואין לי בעיה לאמר זאת מול השליחים

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מה שאתה כותב אין לו ערך באם אינך מכיר את האדם אישית
      ואם בכ"ז אתה - ה'חסידישער' הגדול המבין בכל ההתנהלות של הרבי בענייני כספים
      מעיז להשמיץ אדם בלי להכיר אותו אישית
      ולדעת את מניעיו
      כדאי שתלך קודם כל ללמוד הלכות לשון הרע....

      מחק
  7. עשיתי תיקון ואני לא יודע אם הראשון או השני אז בבקשה לא לפרסם עם שמות את תגובתי הורדתי שמות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.