רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

בלאגן כעת במאה שערים! אנשים רצים אחר גרד"ק  (גער'ר קל דעת) שהולך ל"ע לישון כל לילה אחרי  10 בלילה...  

ח"כ יעקב ליצמן בהתייעצות וברכה לקראת השנה אצל מרן הגרי"ג אדלשטיין.

הנשיא פרס נפגש אמש עם 60 בני ישיבות חרדים, שמע את כאבם על השנאה כלפי הציבור החרדי ואמר כי הציבור החרדי הוא חלק חשוב בעם היהודי ובמדינת ישראל. רוכש כבוד רב לתלמידי הישיבות המשמרים את עולם התורה.

עיתון 'כפר חב"ד' מתפתח: החל מהשבוע - עיתון שבועי לילדים בשם 'קינדערלך' יצורף למגזין ולמוסף לאישה 'משפחה חסידית'.

ליצמן הגיע יחד עם זייברט גם אל מרן הגר"ח קנייבסקי והאד' מטשרנוביל.

1100 מתפללים יהודים נכנסו הלילה לתפילה בקבר יוסף בשכם תחת אבטחה של צה"ל.

לספר טלפונים של חב"ד שייצא בביתר עילית,בית שמש ,וגוש עציון יחולק כ1500 עותקים. נשארו 3 עמודים אחרונים במחיר אפסי.המעונינים בפרסום שיתקשרו למוטי0526994770

הרב שלמה פפנהיים, מראשי הנהלת העדה החרדית, אמר אתמול (ג') כי מעתה יש לרכוש אך ורק שטריימל סינתטי, וזאת כדי למנוע את צער בעלי החיים הקשור במנהג הכנת השטריימלים. "יש כאן חילול השם. היום אנו חיים בתקופה בה מחמירים ועושים רעש בכל העולם על צער בעלי חיים. צריכים להפסיק עם המנהג הזה של פגיעה בחיות", אמר הרב.

אייכלר קורא למרד מיסים בתגובה לקיצוץ בקצבאות הילדים: "טוב יעשו ההורים כשייקחו אחריות לפרנסת ילדיהם כשיפסיקו לפרנס במיסיהם את שליטי תל אביב ויפסיקו לשלם מיסים לשלטון הגוזל את כוס החלב מילדיהם".

ישראל היום:המטה החילוני בבית היהודי יוצא במיזם הקורא לציבור לדווח ל"מלשינון" על מסעדות בהם המשגיח לא נמצא,התלונות יועברו למשרד הדתות

שרקי בגל"צ; האגרות בשירותי הדת יתייקרו בכשלושים אחוז. אגרת רישום נישואין תעלה מ-600 שקל ל-775 שקל. לפיד ובנט חתמו על המהלך.

ידיעות: השר יעקב פרי רצה לבקר בשתי קייטנות מדע לחרדים שמשרדו מממן אך ויתר לאחר שהמארגנים הבהירו שאם יגיע הם יבטלו את הקייטנות. הרקע, מכיון שחתום על חוק הגיוס. פרי: "אעמוד בזה שאומרים לי שאני לא רצוי"

ישראל היום: בבית היהודי החליטו לשים סוף ל'שוק הפרוץ' בתחום הכשרות. הפתרון המקורי - קו 'מלשינון' לדיווח על משגיחי כשרות שלא נמצאים במסעדה.

גלובס: מתחמם מאבק החב"דנקים על השליטה באי.די. בי.- המתמודדים ראש בראש: אדוארדו אלשטיין מול אלכס גרנובסקי.

ווינט; בן 42 מאלעד מואשם כי התעלל בילדיו. בין היתר מואשם האב כי אילץ את הילדים להתקלח במים קרים על מנת לחסוך בחשמל והכה את בנו כי סירב ללבוש כובע וחליפה.

יו"ר 'טוב' בבית שמש אהרון סלומון בחשיפות: לא החלטנו במי לתמוך לראשות העיר. ניפגש עם המועמדים. יתכן שנתמוך באלי כהן כמו שגור תמכו בברקת ובעבר במועמד ציוני בבי"ש.

חרדים הגישו תביעה ייצוגית כנגד מספר בנקים: "גובים ריבית בניגוד להלכה". עו"ד ברוך בן יוסף המייצג אותם בחשיפות: הנזק הקבוצתי נאמד ב-1.17 מיליארד שקל.
שלזינגר בבח"ח: אמש נעצרו 2 שבבניקים כבני 17 במחסן ברמת שלמה, החשודים בזיוף תאריך תפוגה של עשרות אלפי ביצים משנת 2010 החשודות כגנובות, לקראת הפצתן בשווקי העיר בחגים הקרובים. במשטרה מתכוונים להעמידם לדין. הביצים נלקחו והושמדו
.
ריבלין בטוויטר; הדרג הפוליטי של חסידות בויאן הודיע ליוסי דייטש כי הם תומכים בו בקרב מול פולק לתפקיד הבכיר. המשמעות: חזרה כמעט רשמית של בויאן לשלומי אמונים
.
לחץ בבית היהודי! קו החשיפות; הערב פגישת חירום של רבני תקומה  בשל הקיצוץ לעולם התורה, הכינוס יתקיים בבית הארחה בית וגן ב-7
.
מבקר המדינה קנס את נפתלי בנט ב-65 אלף ש' לאחר שלא דיווח על החוקר ששכר נגד אורלב שהשקיע 863 אלף ש' מכיסו בפריימריז והפסיד.

התשובה לקיצוצים של 'הבית' ולפיד. החשיפות: ב'מיר' הודיעו כעת על חלוקה של חודשי אייר וסיון. יצויין כי דיווחנו באחרונה על תרומת של 3 מיליון מהנגיד רכניץ.

שבוע אחר השאלות הקשות של קובי כחלון לדרעי בקו החשיפות, התשובות מגיעות בראיון לכיכר השבת: "ליאון חבר שלי, הוא ידיד שלי, אין פה החלטה של ש"ס כשיבקשו הסכמת הגר"ע, הרב יחליט".

הקרב על ראשות העיר אלעד נמשך: מסתמן צביקה כהן לא ירוץ לראשות העיר. השמות המוצנחים החדשים הם ח"כ איציק כהן וראש מועצת חריש ניסים דאהן.

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי השיבו לפונים אליהם בימים האחרונים בנושא חיסון הפוליו שחובה ללכת לבצע את החיסונים מצד ונשמרתם מאד לנפשותיכם, יש לציין שהיום מתבצעים החיסונים בבני ברק

בצל הקיצוץ הדרסטי בתקציבי התמיכות לישיבות וכוללים, כעת פשיטה של פקחי ביקורת על ישיבת שערי דעת בב"ב בשביל תקציב של 155 שקל לבחור.

דרמה: בתום עבודת חקירה מקיפה. המשטרה החלה במעצרים נרחבים. 6 מחבלים כבר נעצרו. בהם. גדסי. פטרוב. אדלר. פרידלנדר. חלקם כבר בבית המעצר באבו כביר. השאר מועברים כעת. 4 בחורים מהישיבה שנקראו להעיד במשטרה חזרו כעת לישיבה.

למרות כל דיווחי המחבלים! אין כל אחד ממחנה השונאים שעצור או שעדיין נחקר! וכמובן שאף אחד לא נחקר בנושא הנפילה של שמוליק, (כי לא היה בכלל כזה סיפור!) יש לפחות 5 מחבלים שעדיין עצורים, וככל הנראה לפחות 2 יכלאו להארכת מעצר. המחבלים הגישו מלא תלונות על אלו שהתנגדו להשתלטות על דירת המשגיח זצ"ל, וכל מי שהוגש נגדו תלונה - שוחרר! הפרסום בחדרי אודות אלו ששוחררו - היה על השונאים ששוחררו.

אחד הגדולים!! נגיף הפוליו כנגד הקיצוץ בקצבאות הילדים. אותו הסכום שלפיד קיצץ לילדים, ספג השבוע בחיסוני הפולי במימון המדינה. כמובן מר לפיד תזהר שאתה מתעסק עם הילדים המתוקים של הקב"ה.

מחאת יחיד.היום בשעה שש וחצי יגיע ברוך מרזל לישיבת מועצת תקומה שתתקיים באכסניית בית וגן ברחוב הפסגה 8 וימחה כנגד חברי המפלגה על ההרס והחורבן שנגרמים כתוצאה מברית בנט לפיד והנזק החמור לתורת ישראל ולארץ ישראל.לפרטים.

חצות בסקופים: האם 'דגל' תפולג גם בבני ברק? איתי גדסי חושף: גפני מנהל מו"מ להשכנת שלום, לפי המסתמן דגל תעניק 2 נציגים ליטאים חדשים שזהותם כבר אושרה אלא שמנגד מתעקשים על 4 נציגים או הרצת רשימה.

 גלובס: מתחמם מאבק החב"דנקים על השליטה באי.די. בי.- המתמודדים ראש בראש: אדוארדו אלשטיין מול אלכס גרנובסקי.

ווינט; בן 42 מאלעד מואשם כי התעלל בילדיו. בין היתר מואשם האב כי אילץ את הילדים להתקלח במים קרים על מנת לחסוך בחשמל והכה את בנו כי סירב ללבוש כובע וחליפה.

"בספרן של צדיקים גמורים". קו החשיפות; אחרי המחאה על ביזוי הראב"ד, שליחת מסר עם נכדו, מוסיף הגר"ח ושולח אמש מכתב נדיר לראב"ד. הטקסט המלא כעת בקו.

סרוגים: מבקר המדינה בדו"ח חמור על הפריימריז בבית היהודי; מחצית מהמתמודדים נקנסו
מבקר המדינה יוסף שפירא מפרסם היום דו"ח חמור בנושא הבחירות המקדימות בבית היהודי. יו"ר המפלגה נפתלי בנט נקנס ב-65,000 שקלים וננזף על כך שהסתיר את הוצאות שכירת החוקר הפרטי נגד המתמודד האחר. מתוך 14 המתמודדים לרשימה נקנסו 7 בהם החכ"ים יוני שטבון, איילת שקד ושולי מועלם. בבית היהודי אומרים כי יבחנו את קיום הפריימריז בבחירות הבאות

ש"ס פותחת את הקמפיין לרשויות.הבוקר מודעות 'אוהבים אותך מרן,מצביעים שס' בכל עיתוני רשת קו עיתונות

החשיפות: ב'מיר' הודיעו כעת על חלוקה של חודשי אייר וסיון. יצויין כי דיווחנו באחרונה על תרומת של 3 מיליון מהנגיד רכניץ.

בחירות בירושלים; בעק' שיחה של יוסי דייטש עם יו"ר מרצ מאיר מרגלית, מרצ תגיש תלונה במשטרה על מסמך מזוייף שהופץ ברשת בנוגע לקמפיין נגד התחרדות י-ם

בעק' דו"ח המבקר: בנט הודיע כי את רשימת המפלגה לכנסת תקבע ועדה מסדרת והפריימריז הנהוגים במפלגה יבוטלו. בנוסף, בוועדה ישוריינו מקומות לחילונים.

החשיפות; יו"ר דגל התורה ח"כ גפני במעון מרן הגראי"ל שטיינמן להכרעות בעניין נציגי דגל בבחירות המקומיות. בראש הרשימה: אלעד - ש"ס מאיימת לפוצץ את כל הסיכומים.


‏‎

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.