רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

מרן הגראי"ל שטיינמן: בשבת הקרובה במפטיר בקריאת 'מחיית עמלק' יש לכוון על יאיר לפיד

אומר לכם את אשר עם לבבי, אני עוקב אחר מרן הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן כשלשים שנה לפחות, לחמתי את מלחמתו כשהרב שך רדף אותו רדיפה נוראה, - אני באמצע כתיבת ספר על יחסי הרב שך והרב שטיינמן, מה גרם למחלוקת מי הסיתו והיו הגורמים לכך והיכן היו חילוקי הדעות ביניהם - הוא היה תמיד אדם שקול, מעולם לא התלהם, דיבר בנחת תוך מחשבה ובעיקר שיקול הדעת, הוא דחה את המתלהמים והמסיתים, בעיני הוא היה אחד מן האנשים הנורמליים שהכרתי, זו הסיבה מדוע אותם 'ווילדע' ו'צודרייטע' לא אהבו אותו, ולכן כשאני שומע היום כי הרב שטיינמן הוא זה שאמר כי יש לכוון את שמו של יאיר לפיד במחיית עמלק, עבורי זו הוכחה כי באו מים עד נפש

תדעו, כשסיפרו להרב שטיינמן סיפורים משמרי שיער על זה או אחר, הוא לא מיהר לשפוט, גם כשעסקו במחללי שבת הרב שטיינמן ידע מתי ואיך לטפל בהם, ולכן לא האמנתי כי הוא יאמר על יהודי כלשהו שיש לכוון עליו במחיית עמלק, למרות מה שעשה ועושה יאיר לפיד

ההרגשה שלי היא, כי הרב שטיינמן חושש כי יאיר לפיד מביא את החורבן וכי לא נוכל לצאת מזה, ולכן הוא אמר את מה שאמר

אבל כאן אעיר הערה, כי אני במחיית עמלק אכוון על כל אותם אלו שלחמו בהרב שטיינמן כשתמך ב'חוק טל', הם העמלקים הם אלו שגרמו למצב הזה, מפני שאם היו מקבלים אז את דברי הרב שטיינמן כי יש לתמוך ולעודד את החוק הזה, לא היינו מגיעים היום למצב הזה. העמלקים הם מי שלא קיבלו את 'חוק טל' שהיום אם היו מעבירים, זו היתה ישועת הישועות

7 תגובות:

  1. ואולי גם לכון על הנחל החרידי?

    השבמחק
  2. בדיוק מה שמרן הגאון ר' שלום כהן אמר.

    השבמחק
  3. בגיל כשלו חשוב יותר לכוון בשעה שמטילים מים לבל ירטבו המכנסיים
    בהצלחה דוד..

    השבמחק
  4. חשבון פשוט מה הואיל השר המדבר הרבה "בנט" בשנה האחורנה??? חוץ מהכסא שלו כלום ... קיצוץ בכל מקום, לא רבנות ראשית ציונית, חרדים במשאל עם נגדנו , שחרור מחבלים כן, בניה אולי אולי.

    בקיצור בנט אפס מאופס צריך כבר לזרוק אותו , לא לשכוח ששס בהתנתקות היו לצידנו והחרדים השפיעו מבנים כמו אורלב , עכשיו הם מכחים לנו בפינה והפסדנו הכל בגלל בנט, צריך להעיף אותו לתמיד, הוא לא עשה כלום לטובה.

    אם אנחנו לא משפרים הצניעות מה אנחנו רוצים מהשם יתברך שמו? צריך לקיים ובערת הרע מקרבך. הפסוק גם אומר: וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, קֶרִי. כו,כד וְהָלַכְתִּי אַף-אֲנִי עִמָּכֶם, בְּקֶרִי; וְהִכֵּיתִי אֶתְכֶם גַּם-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם (ויקרא) השם שמו תפילה ראשי תיבות תרופת פלא ליהודי המאמין. וכשעושים מצות רואים ישועות ישתבח שמו אין עוד מלבדו!!!

    אפילו הגראי"ל שטיינמן שליט"א אמר בדרשה: "לכוון בעמלק - על יאיר לפיד" "עמלק שבדורינו - שיש לכוין עליו - זה יאיר לפיד" הצרה הגדולה שלנו היא שהצניעות יורדת מטה מטה זה פלאי פלאים ואין מי שיעורר על זה אין קול צפצוף על זה לא שומעים כלום, הצניעות יורדת מטה מטה עד התהום שלא היה כזה מדור המבול ואין מוחים, היום זה כ"כ גלוי לעינים עד איזה עומק זה ירד זה נורא ואיום. מצחיק האם הוא הוא עמלק היחידי? לכל אחד יש קצת עמלק בפנים!!!

    האיראנים, אל-קעידה, החמאס, האנטישמים באירופה, השיעים המטורפים, אוונגליסטים אמריקאים שרוצים מלחמת גוג-ומגוג כדי שהיהודים יתנצרו, קסאמים וסיני, מטורללים אחרים. כל אלה - אינם עמלק. מי הוא עמלק? יהודי שרוצה להקטין את תקצוב הישיבות. אלה הפרופורציות? למעשה, התשובה היא, שלפיד רוצה להכרית את נשמתנו לנצח נצחים ואירן רוצה להכרית את גופנו רצח נשמה גרועה יותר מרצח גוף .

    חז"ל אומרים: גדול המחטיאו יותר מההורגו אני מכוון גם עליו וגם על תומכיו הבית היהודי. מובא בתיקוני זהר ש"ערב רב" ישלטו לפני ביאת משיח, ממילא צריכים לכוון בברכת המינים על החשוך יאיר הבוער כלפיד נגד המגזר החרדי.נגד השרים הסוררים.החכי"ם שהם חוכא וטלולא.על הבג"צ הסדומי,התקשור-תנים,והדומים להם.

    תזכרו מה שאני אומר לכם עכשיו: כל הרשעים בכנסת עובדים עלינו כך, בהתחלה הם ילכו אתכם ברכות, ולאט לאט הם ישעבדו אותכם ולא תוכלו לדבר מלה כי אתם ברשותם, לא תוכלו לעשות מה שאתם רוצים עד שימאס לכם. אבל זה יהיה כבר מאוחר מדי עבורכם ח"ו, פשוט כבר חודש א-ל-ו-ל וכולנו חייבים לשפר משהוא בצניעות שלנו, משהוא קטן או גדול ואם כן אז נצליח בס"ד.

    האסירים הפלסטינים הגיעו למעברי הגבול בעזה ורמאללה 26 המחבלים הראשונים כבר שישוחררו במסגרת המחווה הישראלית, יצאו מכלא איילון בדרכם אל החופש, ואנחנו עוד תחת הרשעים האלו, שומו שמים גגייוווואלד!!!!!!

    השבמחק
  5. חיים שאולזון. כל הכבוד שפרסמת את הפוסט הזה למרות שהוא גורם לך מבוכה גדולה.

    כשהרב שלום כהן אמר את אותם מילים בדיוק על בנט ("אחיו" של לפיד) כינית אותו בכל גינויי הגנאי שבעולם, ועברת על ביזוי תלמיד חכם בצורה נוראה.

    אתה סבור שבגלל שאתה מכיר את הרב שטיינמן 30 שנה , אתה בטוח שיש סיבה למה שהוא אומר? אם היית מכיר את הרב שלום כהן 3 שנים היית יודע שיש סיבה לכל מילה שהוא מוציא מפיו. ושמדובר באדם משכמו ומעלה גבוה מכל העם שכל רגע פנוי שלו מנוצל ללימוד.

    אני אומנם לא מכיר אותו באופן אישי, אך כמה וכמה פעמים ראיתי אותו משוחח עם הרב אביגדור נבנצל שיח'י (שאצלו הייתי שומע שיעורים) ושמעתי אותו מפליג בשבחו.

    השבמחק
    תשובות
    1. טעות גדולה בידך וההבדל הוא בין שמים לארץ

      הרב שלום כהן דיבר על כל חובשי הכיפות הסרוגות הוא אמר כי 'כס' הוא ראשי תיבות של כיפה סרוגה וכך הוציא לעז על מאות אלפים שקבע כי הם עמלק. לעומת זאת הרב אהרן לייב שטיינמן הוא מדבר על לפיד בלבד ולא על אף יהודי אחר

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.