רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

"בגלל ציצית צמר: חייל חב"די נשלח לכלא צבאי"

מאת חב"דניק

חייל חב"די, תושב נחלת-הר-חב"ד, ירצה עונש מאסר בכלא צבאי משום שסרב להסיר את ציצית הצמר שלבש, כך טוענים קרוביו. ר' חיים שטיינר, סגן ראש העיר קרית-מלאכי המקורב למשפחה, אמר לשטורעם כי מפקדו של החייל הורה לו שלא ללבוש גופיה כשמעליה ציצית צמר, אולם הוא סרב.
שטיינר אמר לכתב שטורעם: "מדובר בבחור חב"די שנלחם בשביל להתגייס לגולני. הוא סרב פקודה כי המפקד דרש ממנו להוריד את הגופייה וללבוש את הציצית על גופו".
שטיינר אמר כי הם פועלים לשחרורו המהיר ויפעלו בדרכים שונות כדי לשחררו מהכלא הצבאי.
מדובר צה"ל נמסר לשטורעם כי "מבירור מקיף שנערך עולה כי הפרטים אינם נכונים. מטעמי צנעת הפרט לא נפרט בעניינו של החייל המדובר". 

וכן יש לכם את דבר החייל עצמו:
 
אריאל סעיד מס׳ אישי 6052145:
טלפון:0587702124
חברה אני נכנס עכשיו לכלא הצבאי ״נפח״ ברמת הגולן משום סירוב פקודה על לבישת ציצית צמר חבד וגופיה מתחת.... ל10 יום... אז מי שיוכל להפעיל לחץ תקשורתי (כמובן לא בשמי כי אסור לי), אשמח מאוד ועכשיו לוקחים לי את הטלפון אז לא אוכל להתעדכן איתכם אז אם תוכלו להפעיל רעש אשמח מאוד....
בטח יש כאן כמה חברה עם קשרים טובים שיכולים לתת יד לתושב הנחלה

8 תגובות:

  1. מדובר בטירון שעמד למשפט לפני המג"ד שלו בגין סירוב פקודה. במקום לשטוח את עמדתו בצורה ראויה הוא החל לקלל ולצרוח. מי ששרת בצבא יודע שבנסיבות כאלה המג"ד חייב לשפוט אותו למאסר, וכך היה. אין לבחור להלין אלא על עצמו והלואי וילמד מכך לדבר בצורה ראויה ולנהוג בכבוד ובדרך ארץ עם זולתו, כל שכן עם מפקדיו.

    השבמחק
  2. החייל נשלח לכלא בגלל שהתגלה שבציצית שלו היה שעטנז. ולא קצת אלא הרבה מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הצבא שלנו מאד "בקיאה " בהלכות......
      חזק!!!!!!!!!!!!!!1

      מחק
  3. לחים שלום הפעם אני מאשים אותך במעשה שלא יעשה
    הנידון המשיחי המפגר שנידון למאסר.
    באיזה חוצפה אתה מפרסם על חייל חבדי לא חבדי ולא נעלים מדובור באיזה משיחי סליחה על הביטואי מסריח איזה פרנק של מטרתו להביש את ריחו של חסידי חבד ,
    עליך להבין אחת ולתמיד המטרה של המשיחים לבייש בעני העם את חב"ד. ולצערי הם הצליחו לא בגלל שהם מוצלחים אלה בגלל הבטלנות והאדישות ותופעת העדר אצל כלל חסידי חב"ד.
    ע"כ עליך להתנצל ןלהפסיק לכתוב חב"ד. אלה משיחי.
    פשוט הוט רחמנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. והכי גרוע אצלם שאינם יודעים קרוא וכתוב...

      מחק
    2. מגיב יקר.

      לפי טעויות הכתב והשפה הירודה נראה שאין לך הרבה במה להתגאות מלבד הנסיון הרדוד לעשות זאת דרך מוצאך. כדאי שתלמד עוד דף גמרא, מאמר חסידות, או פרק ל"ב בתניא, שם בטח תזכר בכתוב איך "לבא לידי קיום מצות ואהבת לרעך כמוך לכל נפש מישראל למגדול ועד קטן"...
      ובהקשר המשיחי, רק להכירך שבעגה המדוברת הם נקראים "משיחיסטים", ואם כל הרצון להכפיש,יש להם על מה שיסמוכו, החל ממקורות בהלכה וכן דרך שיחותיו הקדושות של הרבי.
      בנוסף רבים מאלו המתקראים "משיחיסטים" הם דווקא אלו החסידיים יותר, בעלי חיות חסידית ובעלי תוכן בנגלה ובחסידות.
      בא נסכם זאת כך, לא כדאי שנרד להבאשת ריחם של אותם אלו אשר "אב אחד לכולנה"


      מחק
  4. החיילים לא מגינים עלינו ועל גבולותינו רק הקב"ה מגין עלינו. הפסוק אומר אם ד' לא ישמור עיר......

    עכשיו הקב”ה מתחיל לשלם להם מה שמגיע להם, לא לדאוג, עוד יבוא יומם, לכל כלב יש יומו!!!! ככתוב וכל הרשעה כלה כעשן תכלה, שהשלטן בידך וגבורה בימינך, לאלו שחיללו שם שמים, ולא עשו תשובה, הקב”ה מתחיל עכשיו להענישם כמו שיעשה בקרוב לכל העמלקים הרשעים והערב רב.

    השבמחק
  5. i personally know someone who is in the golani with a beard and woolen tzitzis and he never got problems so this story stinks...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.