רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

במצב שנקלעה היהדות החרדית המתכון לנצח זה בדרך של הרבי מחב"ד

מאת  חב"דניק
 
היהדות החרדית נקלעה לדרך ללא מוצא, זה עובדה. את התופעות הללו חזה ברוח קודשו קדוש ישראל ותפארתו  הרבי מליובאוויטש לפני 60 שנה, ששינה את כל הגישה שהייתה נהוגה עד אז, ואמר לא במקלות נגרש את החושך ויצר שיטה מדהימה, לא להחביא את היהדות אלא להביא אותה לכל אחד, הרבי קרה לזה 'מלחמת תנפוה'. להניח תפילין לקרב יהודים והשיטה הזאת הביאה מאות אלפים ויותר ליהדות ולישיבות. רבותי, אתם רוצים הפגנות זריקות אבנים חרד"קים ושאר מרעין בישין, אין בעיה זה דרך מאד קלה, אבל התוצאות מי ישורנו. ראינו כבר את חכמי הקנאים איך הייתה נראית ירושלים לפני 60 שנה שכולם עזבו את הדת וברחו לנו בין הידיים. העיקר שנשארנו עם הסיסמאות והזברה, והילדים ברחו לנו. כך התחיל הרבי עם הפעילים החדיר בישיבות הליטאיות לצאת להציל ילדים וזכור הרב ליפשיץ זצ"ל בעבודת הקודש שעשה. הרבי הקריב את חסידות חב"ד כולה למטרה אחת להביא את היהודים חזרה ליהדות. הרבי אמר פעם למישהו אני לא צריך שתביאל י חסידים אני צריך שתביא בעיר שלך  יהודים לבתי הכנסת וללימוד תורה. עוד יהודי ליהדות זה מה שעשה לרבי נחת רוח. הכל היה נחשב אצל הרבי להבל ורעות רוח.
 
אתם רוצים לחזור לשיטה הישנה שתביא סוף לכולנו תעשו את זה התוצאות יהיו בהתאם. את לפיד לא ננצח בהסתה של נאצים וקללות בעיתונות החרדית. אם כל יום תביאו עוד יהודי לחנוך תורני, ואת העם בישראל שיאהב את היהדות אתם תכו בלפיד מכת מוות והוא ייעלם מאליו, השכם והערב עליהם והם כלים מאליהם.
 
הרבי מליובאוויטש היה הלוחם הגדול ביותר נגד החילוניות והרפורמים, עוד שליח ועוד שליח עוד יהודי מניח תפילין עוד יהודי נכנס לשיעור תורה. עוד אשה מדליקה נרות שבת ועוד יהודי אוכל מצה שמורה, הפלא הזה הביא את התוצאות ואת הפירות ופירי פירות שאנו רואים כיום. כמובן שיש להלחם ויש את השיטות הדיפלומטיות מאחורי הקלעים בחכמה בינה ודעת, אבל להפקיר את הרחוב לאנשים מופקרים ומטורפים זה אסון. בדרך של חב"ד לדחות את החושך באור אף אחד לא יוכל עלינו. וכאשר יענו אותו כן נרבה וכן נפרוץ.
 
רבותי קצת שכל לא יזיק לכם

6 תגובות:

  1. בטח יש לכותב הנכבד מתכון,והוא דבר ראשון להביא ללפיד לחג סוכות הקרוב ארבעה מינים,ובכן גם לביבי ד' מינים ועוד דברים הזויים ולא לשכוח להצטלם עם אלה שזורקים את ה-ד מינים לזבל באותו יום,חנפנים נמאסתם! כולנו היינו ערים לתככים אשר מנת חלקם של חסידי חבד היום,אנו כבר מכירים בחוכמה של חלקכם שלקוח,ברובה מהמחלקות הסגורות כן מת או לא מת הרבי אה משוגעים רדו מן הרעיון.ובכלל אם יש לכם סחורה נורמלית למכור,אז למה מרבים להשקות את השומעים בוודקה, שלא יידעו להבחין במידה "והסחורה, שנותנים להם לעכל מקולקולת?! הבינו דבר אחד סטודנט מפריז אינו יכול להיות משיח והרבי כידוע היה סטודנט בפריז וישב עם נשים יחד באוניברסיטה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא עונה לך כי אין סיכוי שתבין. אתה שטוף מוח קשה של התעמולה הליטאית משנות ה-80, ואין כל הבדל בינך לבין חברי המפלגה הנאצית של שנות ה-30 שהאמינו כי יהודים הם תת אדם.

      אני עונה לאלה שקוראים את ההבלים שכתבת:

      מצוה לנסות לחבר יהודי לתורה. משה רבינו התפלל בעד אנשים שחטאו בחטא הנורא ביותר: חטא העגל! הרמב"ם לימד זכות על האנוסים שכלפי חוץ המירו את דתם לאסלאם וכתב על מי שהתקיף אותם "קל שבקלים מקלי עולם" הרבי מליובאוויטש הוא ממשיכם הישיר של רועי ישראל האמתיים ולא של פוליטיקאים שמומחים בשטיפת מוח של הציבור,

      הרבי מליובאוויטש מקרב אנשים שלא המירו את דתם, ושלא עבדו עבודה זרה, אלא תינוקות שנשבו.

      הרבי מליובאוויטש לא חילל שם שמיים כמו שהליטאים חיללו. הליטאים הוציאו לחרדים שם של קבוצת שנוררים ובטלנים, הליטאים ממאיסים את התורה על הציבור ומתעלמים ממשנה מפורשת באבות: הוי מתלמידיו של אהרן אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה.

      מחק
  2. אבה'לה, איזו תמונה? איזה עיניים? געגועים, געגועים געגועים!!!

    השבמחק
  3. מבלי לזלזל ברבי מחב"ד שהיה יהודי גדול. הדרך של חב"ד אכן הוכיחה את עצמה וכי למה לעזוב את הדת אם אפשר לעשות הכל בהיתר?! מדוע לפרוק עול אם אפשר פשוט לנסוע לשליחות בהוואי? וכמובן להחזיק אייפון ושלא לדבר על צניעות הנשים. אכן אין כל סיבה לעזוב, זאת ועוד בארה"ב יש מיליוני רפורמים האם חב"ד הכניסו אי מי מהם לישיבה??? לא. כי חב"ד אמנם מקרבים אך לא מחזירים בתשובה, בחב"ד אפשר להסתובב ולא לשמור על מצווה אחת. בדיוק כמו הקתולים תעשה מה שתרצה העיקר תבוא ביום ראשון לכנסיה וכך גם חב"ד הכל מותר אבל תבוא להתוועדות בשבת. דבר אחד ברור, חזרה בתשובה זה לא. יהדות זה גם לא.

    השבמחק
    תשובות
    1. בצבא שרת איתי בחור חבדניק.נמרץ ופעיל . מיד היה בודק את סידורי הכשרות ,מארגן מנינים ןשעורי תורה.

      הבחור היה ממוצא עיראקי. שאלתי אותו איך הפך חבדניק.הוא ענה שהוא כבר נולד
      חבדניק. אביו חזר בתשובה.

      ואתה טוען שהם לא החזירו איש בתשובה !

      מחק
    2. והליטאים כולם מקפידים על תרי"ג.. פחחח.. ספר לנו על זה

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.