רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2013

מכה לדוד שמידל בית הדין של העדה החרדית לא רצו להתערב בעניין גבעת ירושלים ושלחו אותם לבוררות

מאת עדה'ניק

הוא חשב שבכוח הטירור שהוא מפעיל כל הזמן ובצירוף ההפחדות והאיומים של ר' טוביה ווייס הוא יצליח להוציא מה שהוא רק רוצה מהבד"צ של העדה החרדית, אבל הוא טעה טעות מרה, ראשית כל ר' טוביה ווייס שבור ורצוץ בימים האחרונים, הוא מתחיל לתפוס את מה שהוא עולל לעצמו ולעדה החרדית כולה, ולאחרונה היא משמיע אמרות מפוייסות ורצון לגמור כבר עם העסק הזה, גם חברי הבד"צ הבינו אל נכון לאיזה שוקת שבורה הגיעו בפסק הדין המעוות שיצא מהם, ואיזה בזיונות גרמו לעצמם בכל הציבור שראו את הפסק האומלל נגד דין תורה.

עכשיו הם החליטו לא עוד, הם לא ייתנו לשמידל להשתמש בהם ככלי לביצוע גחמותיו ונקמותיו, היום כשהופיעו בפניהם כמה נוכלי אתרא קדישא שהציגו את עצמם כמי שרכשו דירות מעמותת גבעת ירושלים, ורצו לתבוע את ר' אברהם סלאנים שהבד"צ יורו לו שהוא חייב לפעול בדיוק לפי התכתיבים של דוד שמידל, ודרשו להוציא עליו כתב סירוב גזירת נידוי חרם ושמתא ופולסא דנורא, וצעקו עליו צעקות נוראות עד לב השמים, אבל הדיינים לא הסכימו לקבל את התביעה שלהם, שלחו אותם לכל הרוחות ואמרו להם שייגשו לבוררות, וצעקו עליהם מה אתם רוצים מאיתנו, מספיק כבר!

2 תגובות:

  1. גאבד של כל הגאבידש ( פחי אשפה באנגלית) אני מאחל לשני הצדדים בעדה החרדית כמו לסורים ולמצרים הרבה הצלחה לאורך ימים אשרינו שזכינו לכך צדיקים מלאכתם נעשה על ידי אחרים ״למכה מצרים בבכוריהם״
    מאת איש בעלזא

    השבמחק
  2. עולם של גברים הוא עולם מלא רשעים, שקרנים ומושחתים.

    ככה זה בתרבות שכל כולה גברים.

    יום אחד עם אהובתי שמאירה לי את החיים ואין ספק ברצוני להשמיד את העולם הגברי והשקרי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.