רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

שנאת הרב שך לחסידים פעלה בשיטת הבומרנג

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א

דבר ראשון ברצוני להודות לך על האתר 'בעולמם  של חרדים' שבו אתה מביא את הדובדבן שבקצפת, וכל מה שאתה מביא האתרים האחרים ממחזרים את החומר שלך, ולא בכדי זכית למליוני כניסות. אבל מה שכואב לי  שלאחרונה נהפכת כאתר ליטאי לכל דבר ונהפכת לחסידו המושבע של הרב שטיינמן, ומשום מה שכחת את הצד החסידי שבך.

ואסביר למה כוונתי שלא יתפרש חלילה כפגיעה בכבודם של גדולי התורה מהצד הליטאי שאתה לוחם את מלחמתם. האם שכחת שהרב שך פגע בחסידים והשריש שנאה נגד גדולי החסידות והביא למחלוקת נוראה שפצלה את היהדות החרדית והביאה חרב איש ברעהו? האם שכחת הרב שאולזון שהרב שך ביחד עם העיתון שהקים והדרשות שלו שיסה את בני התורה הליטאים המסולאים מפז נגד האדמו"רים וביזה את החסידים שהם עמי הארץ? איך אפשר לשכוח את התקופה האפילה הזאת שהביאה לכל הצרות שלנו היום.

הציבור הליטאי שחונך על ידי הרב שך לשנאה ולמחלוקת מקבל את מה שהרב שך בישל מזה שנות דור. האם בשבילך זה פלא שכך נראית ישיבת הכתר שהרב שך השתלט עליה וממנה יצאה שנאה וחושך לכל העולם כולו?. שלא יובן לא נכון אין לי חלילה וחס דבר וחצי דבר נגד גדולי התורה הליטאים ובראשם הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן שליט"א, אבל כאשר אתה מסקר את הנעשה בפוניבז' בין המחבלים לשונאים, אסור לנו לשכוח את מעלליו של הרב שך נגד גדולי החסידים, והיום הציבור הליטאי משלם את מחיר השנאה שפעלה כבומרנג נגדם. אקווה שתביא את תגובתי וקבל האמת ממי שאומרה
חנוך גרינצוויג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.