רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

פניה ליועץ המשפטי לחקור חשדות שדרעי מגלגל כספים בדרכים לא חוקיות

לכבוד היועץ המשפטי לממשלה

הנדון: בדיקת עומק במימון טיסת חברי הכנסת ליברמן/דרעי

בשעה ארבע לפנות בוקר המריאו השבוע יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בחשאי, לוינה שבאוסטריה, לביקור שנמשך יומיים. מטרת הטיסה הרשמית: ידידם, איש העסקים מרטין שלאף, חוגג הערב את נישואי בנו.

יצוין כי תחקיר "הארץ" חשף בעבר שורה של אנשי ציבור שנהנים במשך שנים מקרבתו של שלאף, ומקבלים ממנו מיליונים. שלאף תרם מאות אלפי דולרים למימון משפטיו של חברו הטוב ויו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי.דרעי היה מסובך בשנת 2000 במשפט השוחד שהתנהל נגדו. שלאף מימן בעבורו מבצע נועז שנועד לחלץ את דרעי מהרשעה. הוא גייס את ידידו, עורך דין שווייצי בשם האנס באומגרטנר, ומימן רכישת מידע על פרשה שבה היה מעורב יעקב שמולביץ', עד המדינה נגד דרעי. החומר שימש את דרעי בבקשה שהגיש לבית המשפט העליון לקיים דיון נוסף בהרשעה.על פי מידע שהגיע ל"הארץ", שלאף השקיע מאות אלפי דולרים ברכישת המידע משווייץ. משפחת שלאף החזיקה בשנות ה-90 עמותה בשם "ג'סלו". העמותה, שהתנהלה ממשרד עורכי הדין "בראון אנד גולדברג" ברחוב 59 בניו יורק, העבירה סכומים שונים למוסדות וגופים בישראל. ואולם, הסכומים הגבוהים ביותר עברו ל"קרן להגנה משפטית", שמימנה את פרקליטיו של דרעי.

בדיקתך חשובה מי מימן את טיסתם של ליברמן דרעי?

האם אישרה וועדת האתיקה את הטיסה?

האם קיבל דרעי תמורה כספית או הנאה כל שהיא במישרין או בעקיפין מביקור?

האם יש קשר לבחירות הקרבות בירושלים ולמימון הרצת המועמד שהציגו בשם משה ליאון?

בברכה
אזרחים שאיכפת להם

3 תגובות:

  1. זה נקרא שערורייה. חייבים לחקור את זה אבל זה עוד כלום ממה שהולך עוד להתפרסם. בדוק

    השבמחק
  2. דרעי לא השתנה בכלום. הוא אדם נקמן וזה מה שיפיל אותו..חכו ותראו בקרוב עומד להתפרסם משהו מזעזע

    השבמחק
  3. אני לא מביןם דבר אחד.למה לאריה דרעי היה מותר לאיים בפתיחת מפלגה ולאחרים אסור למה מה הוא שונה מכולם. הוא מצפמף על הרב עובדיה ..כולם חייבים לזעוק על העניין הזה זה מחדל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.