רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2013

מתחם גולובנציץ - עדכונים מהשטח הבניה נמשכת במלא הקצב על אפם וחמתם

מאת עדה'ניק

היום יום א' המשיכו עבודות הבנייה במתחם גולובנציץ בבית שמש במלוא התנופה, כפי שכבר התפרסם עיקר העבודה נמצאת כעת במקום בו נמצאו כוכין ופירין, אשר תכולתם וייעודם עדיין לא ידוע, ובימים האחרונים מפקחים באתר צוות המשגיחים של אגודת ארץ החיים שמונו ע"י מרן ראב"ד ירושלים הגר"מ שטרנבוך שליט"א, ובברכתם ועידודם של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א, בראש צוות המפקחים עומד הרב אברהם נחמני שמונה לכך ע"י מרן הראב"ד.

ביינתיים נבדקו כבר למעלה מעשרה פירים ולא נמצא בהם זכר לעצמות, כאשר הבדיקות נמשכות כל העת בפיקוח הדוק של צוות המשגיחים.

מהשטח מספרים לנו כי היום הופיעו במקום קבוצת אברכים תלמידי חכמים מקריית ספר שבאו על מנת להתרשם מהעבודות במקום, ובדקו וביררו כל פרט ופרט עד תומו, ולאחר כל הבדיקות והבירורים יצאו בהשתוממות ופליאה מרמת הזהירות והאחריות של המפקחים במקום, שעומדים על משמרתם בכל עוז לבדוק ולנפות מחשש של פגיעה בקברים.

בציבור הרחב חודרת ההכרה כי כל מסע התעמולה שניהלו אנשי אתרא קדישא במשך השנתיים האחרונות בשקר יסודו, וכל מטרתם היתה למצוץ את כספם של האברכים האומללים שקנו דירות בפרוייקט זה, ואכן המוראל של כנופיית אתרא קדישא נשבר מיום ליום, היום הגיעו למקום להפגין רק שבעה-שמונה הולכי בטל, הנמנים על קהילת מארמארשטיין, פלג שולי וקיצוני בחסידות ברסלב, הללו שהו באיזור זמן מה ולאחר מכן הסתלקו מן המקום, לאחר שלאכזבתם לא הצליח ליצור פרובקוציות מכל סוג שהוא.

יזמי הפרוייקט מביעים שביעות רצון וקורת רוח על שסוף כל סוף העבודה הולכת כתיקנה, ומציינים בסיפוק את העובדה המשמחת שכבר שבועיים ימים שהעבודות נמשכות ללא שום הפרעות, בניגוד לאיומים של אותם גורמים עבריינים שבכוח הזרוע חשבו להפריע את העבודות, ומוסיפים כי הם מקווים כי בזכות הרבים יוכלו בסייעתא דשמיא להשלים במהרה את הבנייה על הצד היותר טוב.

3 תגובות:

  1. גאבד של כל הגאבידש ( פחי אשפה באנגלית) אני מאחל לשני הצדדים בעדה החרדית כמו לסורים ולמצרים הרבה הצלחה לאורך ימים אשרינו שזכינו לכך צדיקים מלאכתם נעשה על ידי אחרים ״למכה מצרים בבכוריהם״
    מאת איש בעלזא

    השבמחק
  2. משה שטרנקוק וכת דיליה!!!!!!!!!!!!

    יהיה לכם סוף מר מאוד אי''ה במהרה כמו כל הרשעים............

    ונזכה ונחיה ונראה בקרוב אי''ה............

    השבמחק
  3. לגברים מטבעם יש זקן מכוער ומקורזל.

    הם רוצים להיות נשיים ויפים. לכן מורידים את זקנם המסריח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.