רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

הרב עובדיה יוסף מקלל את אנשי אריה דרעי - תשמעו ולא תאמינו מה הוא אומר על יהודה אזרד

המשפט "לא יאומן כי יסופר" הופך לקלישאה ברגע שמקשיבים איך הרב עובדיה שליט"א קילל בחרון אף את האיש אותו מריץ ומחבק היום יושב ראש ש"ס - אריה דרעי כמספר 1 בעריית ירושלים - יהודה אזרד.
תקשיבו לקליפ השמע שלפניכם ותסמרנה שערות ראשכם. אם עדיין לא האמנתם שאריה דרעי חזר כדי להחריב את מה שנותר ממפלגת ש"ס ולהחזיר לחיקה כל מה שהיה פסול וטמא ומוקצה מחמת מיאוס, איסור, נידוי ושמתא בעיני מרן הרב עובדיה, תקשיבו טוב טוב ופשוט לא תאמינו למשמע אוזנכם.
ב-2003 קילל הרב עובדיה את יהודה אזרד בקללות הכי קשות כשהוא מנדה ומחרים אותו, ומאחל לו שלא יוציא את שנתו ויישמד מעל פני האדמה. מי שמקשיב להקלטה הזו יכול בניקל לחוש ולא רק לשמוע - את הצער והכאב שגרם אותו אזרד להרב עובדיה. ניתן פשוט למשש את זה בקולו של הרב עובדיה ובשאגת ליבו. אך היום הגיע לזירה אריה מלא טרף ובלי להנעיד עפעף מכריח את הרב עובדיה לקבל את יהודה אזרד חזרה כביכול אל תוך ביתו ומפלגתו.
אמנם, ידוע שהאיש ביקש את סליחתו של הרב עובדיה במהלך השנים ואולי התחרט על מעשיו שציערו כל כך את הרב עובדיה, אבל מי שמקשיב להקלטה הזו, עדיין לא יכול להאמין או לחשוב שאדם כזה חוזר לש"ס במחיאות כפיים ובניצוחו של אריה דרעי.

2 תגובות:

  1. חיקוי עלוב....זה לא הרב עובדיה

    השבמחק
  2. ידוע שהרב עובדיה קילל את אזרד.
    חיפוש קצר בגוגל יעלה את הסיפור המלא.
    כמו כן יהודה אבידן אותו דבר, ומשה יוסף דוחף אותו חזרה לבמה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.