רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

בנט: החרדים משחקים משחק בשביל המצלמות הם נקשרים באזיקים אבל בחדר הצדדי הם החברים הכי טובים מבקשים עזרה לכל מטרה

הצביעות הזו אינה מהיום זה היה ככה תמיד, הם משחקים כלפי חוץ כאילו הם משחקים ברוגז כועסים ולוחמים, מאיר פרוש קושר את עצמו באזיקים, החכי"ם קורעים קריעה, ויענקל ליצמן מבזה את מוזס לעיני העולם כולו צועק צווח, והציבור חושב כי זה באמת ככה הם משחקים ברוגז לא מדברים עם חברי הקואליציה. אבל היום היה זה נפתלי בנט שבשידור רדיו  אמר כי המשחק הזה הוא חיצוני כלפי חוץ בשביל המצלמה, מאחורי הדלת בחדר השני בכנסת הם משוחחים כחברים הכי טובים ובידידות והם אף נפגשים, הפניה אליהם באה מחכי"י יהדות התורה כל אחד בא למען מטרה ואינטרס אחר לסייע לו

בשבילנו זה לא היה חדש, שי פירון כבר סיפר לפני כמה שבועות כשהתקיפו אותו ואמר כי משה גפני נפגש עמו לשיחות פרטיות

9 תגובות:

  1. המזל של החרדים שבנט ופירון רואים בהם אחים ומתנהגים אליהם כבוגרים ואחראים ללא שנאת חינם , ולא מתנקמים בהם כמנהג החרדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. עם כאלו אוהבים לא צריך שונאים

      מחק
    2. כן רק את דוב פלדמן חסר ביש עתיד וזו תהיה אוטופיה, כל אוהבי החינם הצדיקים ובעלי המידות במקום אחד... אפילו החילונים כבר מודים בשנאה העיוורת של לפיד לחרדים רק אחד ויחד עדיין מאמין ב"אהבתו" דוב פלדמן. אכן אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.

      מחק
  2. חשבתי שאתם מתמצאים קצת בפוליטיקה, שם חברי הכנסת השמאלנים שתוקפים בכנסת את חברי הכנסת הימניים וכן ההפך, אחרי הנאום על במת המליאה הם חברים מאד טובים. אז נא לא להיתממם.

    השבמחק
  3. דב פלדמן, אתה במקרה לא שינית את שמך מליפמן לפלדמן? בכל אופן יש לך אותו ראש.

    השבמחק
    תשובות
    1. העובדה שאינך רואה בזה בעיה היא הבעיה הגדולה ביותר. מכל הדרשות נגד החרדים יוצא שהצבוע האמיתי זה אתה, כי בעוד שהם מנסים לפעול משהו ולהגן על שולחיהם, אתה צבוע בלי שום סיבה. נטו שנאה לציבור החרדי. ואהבת נפש לחילונים שמתחינתם אתה פרימיטיבי מחמד...

      מחק
  4. אדם שנכנס לו קוץ מאחורה וצריך להוריד את המכנסים לא עושה זאת ברשות הרבים אלא בחדר צדדי...
    זה לא צביעות !!!

    השבמחק
  5. זו דרכה של פוליטיקה, מה ההיתממות?!
    עיין ערך אריה דרעי\ישראל איכלר וטומי לפיד שר"י

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.