רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

הרב טוביה ווייס רוצה את זארגער ואומרי הן מטומטמים מחשש שלא יוכל להעביר החלטות

מאת ירושלמי

טוביה ווייס רוצה עכשיו למנות את זארגער דיין בעדה ואומר עליו 'רק אין נבון וחכם כמוך'לאחר שבעמל רב הצליח טוביה ווייס להוציא מהבד"צ פסק מעוות לאסור את העבודות במתחם גולובנציץ בבית שמש, וזאת אחרי מאבק גדול שהוא ניהל נגד כל הדיינים חוץ מראזענברגער שלא הסכימו לחתום, ורק באלימות והצעקות שהוא צרח עליהם הוכרחו לבסוף לחתום בלב כבד. 
כעת אומרים לנו מבניני זופניק שטוביה ווייס החליט שמכאן ואילך הוא לא יסכים שיתמנו דיינים בעלי שיעור קומה, מכיון שהם עלולים להתנגד ביום מן הימים לכל הקאפריזות של שמידל וטוביה, ולכן הוא דוחף מאד למנות את משה זאב זארגער מסטאמאר שנודע בפיקחותו בסגי נהור בתור חבר הבד"צ, ויותר לא יכניסו שם אנשים חכמים ונבונים.

המקורות הנ"ל מוסרים לנו עוד שכבר לפני כמה שנים פעל טוביה ווייס חזק מאוד להכניס את זארגער בתור חבר הבד"צ, אך אז ניתקל בהתנגדות מוחלטת של כל הדיינים וחברי ההנהלה שלא הסכימו למינויו, אבל עכשיו שיחד עם שמידל ובריוניו מאהל שרה הצליח להחריב את העדה החרדית עד היסוד כבר אין מי שיתנגד לו.

כזכור השמיע זארגער דברי הבל ורעות רוח והטלת שיקוצים על קדוש ישראל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א בכזבים ועלילות דברים, והיום אומרים לנו בעדה החרדית שאכן זארגער מתאים לעדה והיא מתאימה לו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.