רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

רוחו של הרב שך מרחפת על הבריונות המחבלית

מאת תלמיד פונוביז'

האלימות הבריונות של המחבלים לא הפתיע אותי. השרש פורה ראש ולענה של הכת המסוכנת הזאת, היה הגרא"מ שך,  שהנהיג בישיבה מעשי בריונות ואלימות נגד מרן רבנו הגאון הגדול ראש הישיבה רבי דוד פוברסקי זצוק"ל. הצעירים הבריונים שינקו מחלב האם את הבריונות לא נולדו כאשר הרב שך החל להרוס את הישיבה במו ידיו, הכל בשביל לרסק את ראשי הישיבה האחרים. הוא לא בחל להביא פוליטיקאים לישיבה, הורה להחרים את הסדרים ולהוריד את הספסלים כדי ללמד לקח את ר' דוד פוברסקי, השליט אלימות של טרור רצחני בישיבה. כשאני רואה את האלימות הבריונית אני יודע שיש כתובת אחת ויחידה למחולל האלימות והורס עולם התורה והישיבות. ר' אליעזר שך. בהתחלה הכל היה בצטדקנות דואגים לבני תורה נקים להם עיתון נקים להם מפלגה וכמובן הרב שך צעק 'אן אלימות' אבל כל הזמן הלך באלימות נגד כל ראשי הישיבה נגד כל מי שחשב שהוא מרים ראש. 

הוא דאג לחסל את כולם וכך יצר את עצמו מחדש כגדול הדור ממשיכו של הבריסקר רוב. ולצערנו 'שאני עבודה זרה דמשכי'' הצליח הרב שך בבריונות ובטירוף שאחזה בו, כל מי שמכיר את נאומיו ושמע את הקלטות שלו רואה שמדובר באדם מטורף וחולני) להשתלט בכח הזרוע ובעזרת לבלרים מחוצפים ופוליטיקאים  ומפלגה על כל עולם התורה.
את תוצאות ההרס אנו חווים היום בבריונות של כת 'הפלס' והמחבלים והטרור נגד גדולי הדור.
 
יש כתובת אחת לטרור והרס הישיבה הקדושה הויא הרב שך. אני יודע שלצעירים שגדלו על סיפורי עליזה בארץ הפלאות קשה לקבל את זה לאחר מסע של הפיכת הרב שך לאליל, אבל כשתשאלו את גדולי הדור אחד על אחד מי הוא ואיזה הוא איש צר ואוייב הם יענו לכם הרב שך!

2 תגובות:

  1. זה לעומת זה הרבי מחבד הוא שיא הקדושה ושך החוצפן שם רשעים ירקב שיא הטומאה ממעכבי הגאולה

    השבמחק
    תשובות
    1. תסתום את הפה.
      זה התלמידים הרשעים שמחרחרי מלחמות.
      הרב שך זצל והרבי זצל לומדים יחד תורה בשמים.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.