רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

משה ועקנין ממשיך להשתולל נגד בית הכנסת 'הגבעה' מצפצף על הרב זילברשטיין ועל בית הדין של הרב קרליץ


מאת בני ברקי

לאחר שמנהל סמינר תהילה (סמינר לבנות ספרדיות ברחוב צפת, בבני ברק) מר משה ועקנין נעל במנעולים רבים את בית כנסת הגבעה שפועל במקום שבע שנים, העמיד מאבטחים שימנעו את הכניסה לבית הכנסת, פנה למשטרה כדי שתפנה את המתפללים, חיבל במערכות החשמל של בית הכנסת, פירק את המזגנים מהקירות וריתך את פתח בית הכנסת, משה ועקנין, סירב לניסיונות הפיוס וזאת למרות שלבקשתו, נמסר לו מבית הכנסת מכתב התנצלות.

רב רמת אלחנן הרב יצחק זילברשטיין, ששמע על הטירוף של תושב שכונתו, החליט להתערב. הוא ישב לפגישה ארוכה עם משה ועקנין וקיבל את הסכמתו לפשר בין הצדדים. לאחר פגישה ממושכת עם המתפללים, כתב הרב זילברשטיין הסכם בכתב ידו והורה למתפללים לחתום עליו. מתפללי בית הכנסת אשר מצייתים לגדולי ישראל, חתמו על המסמך, לאחר שהרב זילברשטיין כתב בו, כי הוא עצמו יהיה האחראי לניהולו התקין של בית הכנסת.

עם המסמך החתום, טרח הרב זילברשטיין והלך בעצמו לביתו של ועקנין כדי להחתימו על המסמך, אך ועקנין סירב לבקשתו של הרב זילברשטיין! הרב זילברשטיין התחנן לועקנין שיגמור את העניין אך ועקנין החליט לצפצף על הרב זילברשטיין ורימה אותו והבטיח לו שמכאן ואילך, הוא לא ינעל את בית הכנסת. בפועל, ועקנין כמובן נעל. הרב זילברשטיין המזועזע משקריו של משה ועקנין, מחל על כבודו וטרח שוב ונפגש עם ועקנין וביקש ממנו שיעמוד בדיבורו ושלא ינעל את בית הכנסת, אך ועקנין המשיך לצפצף ברגל גסה על הרב זילברשטיין ונעל את בית הכנסת.

למתפללים לא נותרה ברירה והם פנו לדין תורה בבית דינו של נשיא הסמינר הרב ניסים קרליץ וקיבלו צו מניעה האוסר על משה ועקנין למנוע מהמתפללים להתפלל בבית הכנסת.

המתפללים לא נכנעים וגם השבת הם התפללו בבית הכנסת על אפו וחמתו של משה ועקנין והם ימשיכו להתפלל שם, עד שמשה ועקנין אשר מאיים על קברניטי העיר ועל הרבנים כי הוא הולך להתפטר, יקיים את איומו.

האם אדם כזה ראוי לחנך את בנות ישראל???

2 תגובות:

  1. את מי זה מעניין?

    בכל בית כנסת יש מלחמת גבאים, די לחפור בעניין.
    הבעיה אצלך שאולזון שאין לך פילטר וכל שטות שרצה בווטסאפ אתה מכניס כאן ככתבה ומרוב שטויות לא רואים את החומרים החשובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. חומר זה מגיע ישירות מן העסקנים ולא מוואצאפ

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.