רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

הערבים לא יצילו אתכם

מאת  הירא והחרד
 
התופעה הערביסטית הפוקדת את העסקונה החרדית זה משחק באש. לא פלא שכבר מצאו מרגל חרדי שמוכן להרוג ציוני, מאות חרדים מותקפים ברחובות על ידי בני המגזר החרדי בגלל הסתה פרועה נגד חיילים, וההמשך יביא לחורבן כמו הקנאים בבית שני.
 
יענקל ליצמן ומאיר פרוש, כך לא היה נוהג ר' מנחם פרוש ולא ר' איצ'ה מאיר לוין. נקודה. גם במצבים הקשים ביותר עם בן גוריון, הציבור החרדי ידע איך לנהוג ללכת בין הטיפות. ההתנהגות הברוטאלית והמזוויע שלכם בית היוצר של הרשע מרושע אריה דרעי גפני ואייכלר זה מתכון ברור לחיסול היהדות החרדית.  
 
עולם התורה לא פרח בזכות העדה החרדית ונטורי קרתא ולא בזכות מטורפים הזויים, אלא בזכות אנשים שקולים ונבונים וגדולי הדור שבחכמה ובסבלנות אין קץ הצליחו להביא לפריחה האדירה של עולם התורה, ולולי החילול ה' של קבוצות הקנאים ועוד כמה טיפוסים מפוקפקים המצב היה הרבה יותר טוב.
 
באין חזון יפרע עם. שאין מנהיגים וקבוצת נערים מובילים קמפיינים ודעת קהל וילד מטומטם כדוגמת חיים וולדר בהגיגיו חושב שהוא ינהל את היהדות החרדית, ככה אנחנו ניראים. נקים אוטונומיה חרדית נפרד מהמדינה נלך לאחמד טיבי, נפתח במלחמה נגד המדינה, נו באמת?  
 
נס עשה עמנו הקב"ה ששתל בדור יתום זה מנהיג ענק ראש גולת אריאל מרן הגראי"ל שטיינמן היחיד שעוצר את הספינה מלטבוע ונוהג בחכמה ובתבונה, ולא נותן לרגשות להרוס כל חלקה טובה.
 
איך היה אומר ר' איצ'ה מאיר לוין ז"ל לילדים החכ"ים של היום שעושים גימיקים עם הערבים ועושים נפיחות כל היום,  קינדרלעך אל תשחקו באש זה מסוכן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.