רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

שמחה ודמעות בברית: בברית שנערך היום בביהמ״ד סאטמער (26) בשכונת סטמפורד היל לילד הנולד בנו של שלמה יוסף ברגר שנפטר לפני מספר חודשים בעת שאשתו היתה בהיריון לא נשארו עיניים יבשות בקהל בעת שאמרו ויקרא שמו בישראל אברהם שלמה יוסף בן שלמה יוסף ישמח האב בגן עדן - מיד אחרי הברית אמר הילד בן ה-6 קדיש יתום ושום נראו עיניים דומעות בקהל!

ראש עיריית אלעד יצחק עידן בראיון פרידה; "אריה דרעי מוקף באנשים רעים". "צביקה כהן עזב והשאיר לי עיר עם גרעונות כבדים". "ישראל פרוש בחור טוב אולם לא בשל לכהן כראש עיר"."ניסים דהן לא הצליח בחריש שלא גרים בה אנשים, אז איך יצליח בעיר שגרים בה אנשים?!".
ואם כבר מדברים על מעשה לא ראוי. אז מי שנגוע בזה זה צביקה חמש שנים רצופות האחרונות לכהונתי שיתף פעולה עם הרב גרוסמן וניהל את כל המלחמות כנגדי. הבגצי״ם. עיכוב בהקצאות. וכו׳ וכו׳..והיה אסטרטג של ההדחה שלי
על דאטפת אטופוך וסוף מטפייך יטופון...

ח"כ יוגב מהבית היהודי גורש ממאפיית יעלה בברכפלד ע"י אברכים שצעקו עליו רשע ומנוול.
נשקול את צעדינו בקואליציה נדון ע"כ בשבוע הבא כך אומר ח"כ מוטי מוגב שסולק בביזיונות ממאפייה בברכפלד, בחשיפות: אני יכול להבין לנפשו ולצעקותיו כי יש קיצוץ עמוק לקצבאות הילדים וקיצוץ פוגעני בחינוך.

מעריב:ח"כ חיים כץ על בנט;הוא מטייל בחו"ל אז אין תשובות למפעלים קורסים

קרב של ממש בעיתונות עד פרשת השבוע
מה הפרשה השבוע ?
ידיעות כי תבוא
מעריב כי תצא

אחרי שהמודיע פרסמו בשבוע שעבר כתבת ענק נגד התעללות אגד בנוסעים חרדיים, השבוע פרסום של אגד רק ביתד.

סערה באורנג'. ועדת הרבנים חסמה את כל הקווים (סים) "תואמי כשר". אי אפשר להוציא שיחות. למרות שהם חסומים לאינטרנט. בעקבות לחץ של משווק חרדי שנתקע עם כמות גדולה של מכשירים כשרים. זעם בקרב לקוחות ברחבי הארץ. משווקים במגזר חוששים לפרנסתם!

שרשרת גילויים בקו החשיפות: הסיקריקים בקרטל על מדביקי המודעות בי-ם. הקשר בין פעילי 'אתרא' לקמפיין החרדקים שחדל פתאום. איש החסד סלונים נתבע לד"ת. ורב סאטמר הביא גוי בשבת שיסיר מודעה נגד הראב"ד.

הקבינט כעת עד 12 עם גלסנר בקול חי:פאנל מיוחד על בי"ש בהשתתפות רה"ע אבוטבול,המועמד אלי כהן,מונטג,דוד ויינר,יוסי שוינגר וגואל וקנין

ניסים פרץ בכיכר; מהפכה. נשים חרדיות מתמודדות לחברות במועצות עיר. שניים מתעקשות להמשיך עד הסוף, אחת צפויה לפרוש, ואחת נוספת, מעיר חרדית מוכרת, צפויה להכריז בימים הקרובים על התמודדותה.
חצות בסקופים: אשדוד בכותרות!  גדסי חושף: המלחמה האמיתית מאחורי הקלעים. גור החליטה ליטול לעצמה את מקומות 1 ו-3 ברשימה ולהדיח את נציג הכלל חסידי למקום לא ריאלי. בקרוב פריימריז בכלל חסידי בעיר.וכמו"כ קהילה ליטאית בעיר שוקלת לתמוך בש"ס. ויצחק עידן ר"ע אלעד מסכם קדנציה סוערת ותוססת ועל כוונותיו הפוליטיות העתידיות. וליברמן בראיון על הרצת ליאון ותמיכת החרדים בו. ההקלטות מפילפוליטיקה

12 בחשיפות: הבחירות המקומיות, על קו הזינוק - בני ברק, אלעד ואשדוד!  בני ברק - איש התקשורת ישי ויינר: דרישת הליכוד לבחירות בעיר מתורגמת לדרישת ג'ובים ותפקידים שיקבלו רגע לפני זייברט יחיד שייצג גם את החסידויות הקטנות שטוענות לקיפוח! אלעד - העיתונאי אהרן קורנפלד מעיתון קוראים אלעד בחשיפות: המועמדות של צביקה כהן ירדה בשלב זה מהפרק. ש"ס משחקת בתושבי העיר מעלה ומורידה מועמדים! שרוליק פרוש המועמד הראוי יתמודד עד הסוף מטעם יהדות התורה, פרוש מקבל תמיכה חוצה מגזרים. תושבי העיר דורשים מועמד מבפנים המתמצה בניהול העיר.

אשדוד -  המועמד לראשות עיריית אשדוד צבי צילקר בראיון; יש זעזועים ובלבול רציני ברשימת ש"ס שיוביל לפיצול ולתמיכה במועמדתי! מקבל תמיכה רחבה מחרדים שיבחרו בי ברגע האמת.

הסקופים: בחו"י שנאם בפני הנשיא פרס במפגש עם בני הישיבות בראיון: הוא התרגש מאוד והזיל דימעה-ואמר על ההסתה החילונית כנגד החרדים "עם הספר אינו צריך להתייחס לעמי ארצות"

יום ב' הקרוב אורי לופליאנסקי משיק ביד שרה את הפתרון הישראלי למצוקת חוסר מיטות אשפוז בבתי החולים.
בח"ח; הגר"מ מאזוז שוקל לתמוך פומבית במועמד האשכנזי באלעד בעק' כעס ומרמור על דרעי. הרב עמאר ביקר בימים האחרונים אצל הרב מאזוז

בהלווית הילד שמואל דוידוביץ ז"ל כעת בב"ב, מחלק דן גרטלר מעטפות עם 200 ש"ח למי שילמד לע"נ הילד שמואל יעקב בן משה ראובן
ח"כ לשעבר, יעקב כץ, כ'צלה, יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר: אני תומך באריה קינג לראשות העיר ירושלים - "הוא הוכיח נאמנות לארץ ישראל, לירושלים ולתושביה"
אני קורא לתושבי ירושלים להצביע למועמד הציונות הדתית לראשות העיר ירושלים,
אריה קינג אשר הוכיח נאמנות לארץ ישראל, לירושלים ולתושביה. בשל כל זאת אני קורא לכל תושבי ירושלים להצביע לאריה קינג לראשות העיר.אני קורא לתמוך בו בעיקר בשל עבודתו רבת השנים, במסירות נפש ובהקרבה עצמית למען בניין ירושלים ובדגש על שכונות התפר בירושלים. קינג היה איש השטח והמוציא אל הפועל את הרעיונות, היוזמות והפעולות שיזמתי כיו"ר יחד עם חברי סיעת האיחוד הלאומי.
יש לציין כי לפני 4 שנים אריה קינג היה מהאנשים המרכזיים שאפשרו את הקמת 'האיחוד הלאומי' וקינג אף סייע רבות לכך שהאיחוד בין המפלגות יהפוך לממשי ובזכות כך "האיחוד הלאומי" זכו ב-4 מנדטים בכנסת ה- 18.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.