רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם


הבוקר לראשונה מודעה מטעם משרד הבריאות בעיתון המבשר- סוף עידן ליצמן שמנע בכל הזמן שהיה במשרד הבריאות מודעות ל'המבשר' עכשיו שהוא לא שם יותר המשרד התחיל לתת מודעות גם ל'המבשר'

דרמה באלעד! בעקבות סקר עומק פנימי בו נרשם אחוז גבוהה של מאוכזבי שס באלעד יגיע אריה דרעי לשבות באלעד בשבת הקרובה או הבאה במטרה לעורר את השטח. לחץ במטה צביקה כהן חשש מתבוסה.

מעשה החסד שעומד מאחורי מסע הלווית ר' יוסף ויזל זצ"ל: בשעות של אחה"צ כשהחלה להתארגן מסע ההלוויה בני המשפחה רצו מאוד לקבור את הנפטר בבית הקברות בהר המנוחות בי"ם אך מסיבות כספיות ובהתחשב שמדובר במשפחה ברוכת ילדים החליטו בלית ברירה לקבור את הנפטר בבית הקברות בעיר רחובות. אך כאן התחוללה תפנית מפתיעה. חבריו של אחד מבניו של הנפטר הלומד בישיבת אורייתא בי"ם ששמעו על כך, החליטו להירתם למשימה ובתוך פחות משעתיים הצליחו בחורי הישיבה לגייס סכום של אלפי שקלים לטובת חלקת קבורה בהר המנוחות. !!!

מחלוקת הפוסקים היום בין המודיע להמבשר,
ובמקביל בישראל היום גם מוזכר מכובד האד' מדזיקוב ויזניץ,
בעוד בהמבשר מופיע היום שהרב ויזל שנהרג אתמול היה חסיד דזיקוב ועוד ושהלוויה יצא מבית מדרשו של האד' מדזיקוב ברחובות .
בהמודיע מופיע שהיה חסיד של הישועת משה זצוק"ל . ובכלל השם של האד' מדזיקוב מוזכר כבדרך אגב שהשתתף כאנונמי בלבד.

 יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר, יעקב כץ, פונה לבנט וקורא לו להשיב מידית את החרדים לממשלה. לטענתו, ראש הממשלה ולבני רוקחים תוכנית מדינית לעקירת שבעה יישובים. רק החזרת החרדים לממשלה על חשבונו של יאיר לפיד תציל את ההתנחלויות.

המודיע:ידיעה על תמיכת האד' מבעלזא באבוטבול לרה"ע בי"ש ועל קריאתו לאחדות.

המבשר:תמונה מביקור אבוטבול אצל האד' מבעלזא ללא כיתוב הקושר את הביקור לבחירות,מאחר ושלו"א לא הכריזו עד כה על תמיכה באבוטבול

הארץ; ברקת וליאון מסכימים על דבר אחד - הקרב על ירושלים יוכרע ע"י חובשי הכיפות הסרוגות. בניגוד לדימוי של חרדים נגד חילונים, הציבור הד"לי הוא בעל העוצמה הפוליטית האמיתית להמליך בה מלכים.

מכה למשה ליאון; עשרות רבנים מהדת"ל חתמו על תמיכה בברקת, במכתב שמפורסם היום ב'בשבע' וב'מקור ראשון'. בין החתומים, הרבנים דרוקמן, שלמה אבינר ואביחי רונצקי.
מטה ליאון בתגובה: יש עשרות רבנים בציונות הדתית התומכים בו וסוברים כי מועמד החובש כיפה סרוגה מזרם הציונות הדתית הוא האדם הנכון לעמוד בראש עיריית ירושלים.

המרגל ג'ונתן פולאר בראיון ל'ג'רוזלם פוסט': "ישראל מחזיקה בשיא עולם על בגידה באלו שהיו נאמנים לה. זו מדינה ריבונית אשר מסוגלת לחלל את כבוד מתיה, על ידי שחרור רוצחיהם, ומענה את המשפחות השכולות".

זעם באלעד: המועמד לראשות העיר צביקה כהן ערך מסיבת יום הולדת אמש ולא הזמין רבים מנאמניו. נראה שזו נקודת המשבר הקריטית בתולדות המירוץ לראשות העיר אלעד, רבים מתומכיו של כהן אשר הלכו לצידו בשנים האחרונות בגלות תפן נעלבו עד עמקי נשמתם מכך שלא הוזמנו לאירוע, רבים מהם מפקפקים כעת בעצם היותו חבר שלהם.   לעומת זאת לאירוע הוזמנו קוניק,הבעלים של רשת קו עיתונות דתית, העיתונאי והיחצ"ן משה גלסנר ואנשי תקשורת אחרים, רובם לא תושבי אלעד.

המודיע: 5 עמודים בהם התקפה חסרת תקדים נגד אגד על התנהלותה לאחרונה נגד הציבור החרדי.

יתד נאמן: 2 עמודים + מאמר מערכת על ניסיונות משרד החינוך להשתלט על מוסדות החינוך החרדי באמצעות משתפי פעולה.

נחום ברנע בידיעות: "הרב ראשי היוצא מצגר חי בסרט. כמו האפיפיור, הוא כותב על עצמו בלשון רבים: אנחנו. הוא משווה את עצמו לכהן הגדול, שבמוצאי יום הכיפורים היה יוצא מקודש הקודשים".

יוסי ורטר בהארץ: ח"כים ביש עתיד על הצניחה בסקרים: "לפיד שורף את עצמו".

ידיעות: בכיר באגף התנועה במשטרה, כל הרוג חמישי דיבר בסלולרי ברגע התאונה.

הסוף לשמועות: ישראל פרוש ומאיר גל נצפו מסיירים באלעד. גל הוא ככל הנראה האחראי להרצתו של פרוש לראשות.

באסיפה שהתקיימה אמש בביתו של אחד העסקנים בירושלים בהשתתפות עשרות נציגים של חוגים רבים, הוחלט שאם ידיחו את יוסי דייטש מהבכורה ויציבו במקומו את יהושע פולק.
יריצו את יוסי דייטש ברשימה עצמאית כלל ירושלמית.
מקום מס׳ 2 חיים מילר

קוראים אלעד: צביקה כהן הבהיר למקורביו שבמידה והוא לא יהיה מועמד מוסכם על כל המפלגות באלעד הוא יעדיף להמשיך בתפקידו כראש מועצת תפן.

בהמודיע כן, ב'העדה' לא. החשיפות: העיתון הרשמי לא פירסם פסק הביד"צ על גולובנציץ בהוראת הגאב"ד. 

'דער בלאט' בהודעת מערכת מחאה על ביזוי הראב"ד וביקורת על האחרים.

מודיעין עילית סוערת: יוני מזרחי ממפלגת חרדים המתמודדת בבחירות, בחשיפות: לפי סקר שערכנו, נקבל 4 מנדטים. הנציגים של ש?ס - דחלילים דגם 2013. גוטרמן רומס, מזניח, והורס את התושבים בכוונה תחילה.
חמישה תלמידי ישיבה נעצרו לאחר שהיו מעורבים בקטטה עם ערבים. אחד מהעצורים, בנו של אישיות חרדית ידועה: עו"ד איתמר בן גביר, בחשיפות: השופט ששיחרר אותם, נזף במשטרה על תנאי המעצר. נגיש תביעה אזרחית.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.