רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

האד' מבעלזא בירך כעת את ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לקראת הבחירות הקרובות בעירייה ואיחל שכל הציבור החרדי בבית שמש יתמכו בו באחדות מלאה.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נכנס כעת להתברך אצל האד' מצאנז המקבל קהל לקראת ר"ה בבית שמש. בערב קיבל האד' קהל במודיען עילית, שם נכנס להתברך ראש המועצה גוטרמן.

מרן האדמו"ר מבעלזא הגיע כעת לביקור גומלין אצל האדמו"ר מצאנז קלוזנבורג השוהה כעת בארץ.

בגלל משבר מתחם גולובנציץ? קו החשיפות: האד' מדושינסקיא אושפז בשל מיחושים בלב. בחסידות אומרים שלקח בצורה קשה את מצוקת מאות המשפחות
רק הרוצח שמידל מיסתובב

הרבנית עדינה בר שלום בתו של הגר"ע יוסף בראיון: הרבנים הראשיים שנבחרו מצויינים, דווקא רבנים ציוניים שנבחרים לתפקידים הם מחמירים יותר מהחרדים.

הרב דוד לאו. יהפוך אבן על אבן בארון הספרים היהודי... מעולם לא שמענו שבארון הספרים היהודי מונחים אבנים אלא אם כן בארון שלו יש ויטרינה של ספריה מטאפטים...

מהומה אמש בשעת לילה בחתונת ביאלא ב"ב-שומרי אמונים בין גבאי האדמורי"ם מקרעטשניף י-ם וסיגעט,כובעים ושטריימלים עפו באויר

 כשהגיע האדמו"ר מקרעטשניף-י-ם אל חתונת גיסו ביאלא-בני ברק, חסמו הגבאים של אחיו מסיגעט את דרכו • תוצאות המהומה: שטריימלים עפו באוויר • ואיך זה נגמר?

מאבק בין אגו"י לדגל בבי"ש הגיע לנקודת רתיחה! סגר"ע בית שמש דוד ויינר (אגו"י) בראיון סוער: נדרוש בתוקף את תפקיד סגן בשכר ונקבל. הגיע הזמן שדגל יוותרו, אני תרמתי לעיר יותר מכל הנציגים של דגל, אם הם מתעקשים לשבור את הכלים נעשה זאת ונרוץ ברשימה נפרדת! אנחנו מפלגה אחת שותפים והחלוקה תהיה צודקת כמו בכל הארץ. אחדות בביתר! לאחר שהצהיר בעבר כי יתמודד לראשות העיר, יו"ר טוב בביתר ישראל פכטר בראיון: ישנה טראומה מהבחירות הקודמות, רובינשטיין עושה הכל למען השלום, יתקיימו בחירות למועצת העיר

ירושלים: רבבת חסידים כעת במעמד החופה בחתונת נכד האדמו"ר מגור
חופת גור; החופה התעכבה 10 דק' עד להגעת האד' מצאנז.
סידו"ק: האד' מגור. כתובה: הגרמי"ל לנדא. ברכות: הגר"ש אויערבך, האדמו"רים מסלונים, טשערובל, מודז'יץ, פיטסבורג. ברכה אחריתא: האד' מצאנז

נשיא המדינה שמעון פרס בטקס הכתרת הרבנים הראשיים: עם ישראל זקוק לכם היום יותר מאי פעם. זהו יום היסטורי בעיני.
בדיחת השנה

הרבנים הראשיים היוצאים, הרב שלמה עמאר והרב יונה מגצר לא הוזמנו לטקס ההכתרה בבית הנשיא. ח"כ אלי ישי משתתף בטקס.

בויז'ניץ הפיקו לקחים; מנדל אייזנברג סגן ר"ע ב"ב בחשיפות: השנה הפעלנו מערכת דיגיטלית שתזהה את המתקשר ותרשום את שמו למקום בבית-המדרש לימים הנוראים. הוספנו מאות מקומות לנשים.

הרב שלמה דייכובסקי מנכ"ל בתיה"ד ליומן הצהריים בקול חי: בי"ח באלול כינוס ראשון של הוועדה למינוי דיינים. יש צורך דחוף במינוי עשרות דיינים שכבר הרבה זמן אין מספיק.

בית שמש; עימותים אלימים בין מפגינים לשוטרים בסמוך למתחם גולובנציץ'. שניים עוכבו לחקירה. אחד המפגינים נפצע בראשו.

כעת מתקיים כנס מנהלי מוסדות חרדיים עם מנכ"לית משרד החינוך בסמינר אור החיים בבני-ברק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.