רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

חב"דניק מוחה על הזמנת צורר החרדים

מאת חב"דניק

זעם רב בציבור החסידי נגד בנימין ליפשיץ יו"ר כפר חב"ד. ויוסף יצחק אהרונוב שהזמינו למסיבת פרידה את סגן אלוף ואדמני. מאגף כוח אדם בצה"ל. לכפר חב"ד. האיש הלוחם מספר אחד לגייס את בחורי ישיבות לצבא. האיש שעשה צרות צרורות לדתיים ואותו מזמינים לכפר חב"ד. בושה וחרפה.

2 תגובות:

  1. על בדיוק אתה מוחה ממתי אנחנו נחשבים אצל הדתים .בינינו הם מסתכלים על חב"ד בקושי כיהודים .ובפרט שיש לנו את הגיבנת של המשיחם . שעד היום לא שמעתי את רע-בוני חב"ד מודעים במכתב שהם לא חלק מחב"ד,
    ושאלה קטנה לי אילך מי בדיוק הם התנועה ביהדות החרידית שהולכים לבתי משפט להכניס יהודים לבתי סוהר לצערי הרב רק אצלנו . משפט השומרים. המלחמה על 77 המלחמה על הכשרות בשכונה,יעקל שפיצר לוקח את אחותו לבית השפט ומבקש לעצרו, המסירות בלי בושה של עדות שקר בפרשת מחנה מנחם. שפלימן. יעקב הרצוג סנטאוז. ,חנינה שפרליג .מוסרים יודעים.עד היום ממשיכים הם בדרכם הפושעת, הכל בכתובים ונירות של בתי משפט,
    האם זה מדאיג אותך, מה קרה אנחנו חונכנו לקבל כל יהודי באשר הוא וממתי מתחשבים מה אומרים,
    אף אחד מאלה שאתה דואג לא יתחתן עם משפחת חבדי נקודה,
    אם יש לך נקמה אישית עם בנימין. וההרב אשכנזי. וארונוב. ואתה מתוסכל זה בעיה שלך.ויש לך הזדמנות באופן פרטי לחשוף מה שיש לך אבל אל תשתמש בשם חב"ד.
    נב,אולו תספר לנו קצת על מעשים חיובים שעשיתה,
    שהיה לך שנה טובה.

    השבמחק
  2. אין שום ספק שמדובר באנשי חולי לעוד תמונה ופרסום אחרת אין שום הסבר הגיוני לחגיגה הזו. מדובר באדם שלחם נגד כל הציבור החרדי ובעד גיוס בני הישיבות. גם ההסכם האמלל שרקם עם ימי ליפשיץ שבחורים יסעו לקבוצה ויתגייסו אחר"כ גרם לתוהו ובוהו. אחד מבני משפחתי היה באותה רשימה וכרגע תקוע בארץ בגלל אותו הסכם אומלל ואם לא היה עסקן חב"די בצהל שבאמת יודע לטפל בעניינים אלו וד"ל וק"ל היו עשרות בחורים תקועים ולא היה להם עם מי לדבר!
    מה לא עושים בשביל עוד תמונה ימי?..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.