רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

הרב ברלנד לא נשאר חייב לאף אחד!! היום מחזירים את הכסף של מבצע אומן שנה שעברה

מאת ברסלבר

כבר דיברו עליו בשנה האחרונה אותם חולקים עליו (שהם הכשילו לו את המבצע)
כל דבר אסור  ולכאורה מישהוא אחר במקומו שהיה נמצא במצב כמוהו בבריחה מהארץ ואחרי שכבר עבר שנה לא היה חושב בכלל להחזיר את הכסף אבל אצל הרב ברלנד הכללים הם אחרים והוא גם כשהוא במרוקו הוא דואג להחזיר את מה שהוא חייב ואכפת לו שכולם יסעו לאומן!!!
שנה לאחר מבצע ר"ה תשע"ג של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ,
המבצע שכזכור קרס ברגע האחרון לאחר שאינשי דלא מעלי דאגו להכשילו
ואלפי אנשים נותרו תקועים ללא ה300 דולר שנתנו דמי הרשמה למבצע,
כעת ר אסור ממחר מחזירים את הכסף לכל מי שנרשם במבצע ועדיין לא קיבל חזרה את כספו .
החלוקה תתקיים מחר יום רביעי משמונה בבוקר עד שמונה בערב בעיר נתניה
ברחוב רבי שמעון בר יוחאי בבית הכנסת של רבי עמוס .
לקבלת הכסף נא להביא ת.ז. וצילום.
עלות הפרוייקט למעלה ממליון וחצי דולר, נדבת מקורבו של הרב ברלנד איש החסד הרב גירדיש.

9 תגובות:

  1. מנשדדי הנואפים שלכם28 באוגוסט 2013 בשעה 3:58

    תפסיק לקשקש א' מי שמחזיר אולי את הכסף זה לא הנואף שלך ב' אני גר בירושלים ומחר אני כבר טס לקייב אז איפוה אני יסע מלנתניה אין לי לא את הכסף ולא את הזמן למה אין מוקד בירושלים ששמה אני גר ושמה קניתי ושמה נשדדתי הכל חרטא ברטא ויחצנות להצדיק ולפאר את השודד הגנב והנואף שלכם

    השבמחק
    תשובות
    1. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
    2. ספציפית, את התגובה המגעילה למעלה כתב "הלל איתיאל" שמשתמש בחומרים פסיכיאטרים לאזן את מצב רוחו הנפשי, ויצוין: ללא הצלחה!

      מחק
  2. נ נח מפגר! תסתום את הג'ורה שלך............ רבינו לא צריך שאנשים כמוך יבואו אליו...בעצם הצדיק יכול לתקן גם אנשים גרועים ממך!!
    א.אלי גרידיש הוא חסיד של הרב ברלנד ואם לא זה הוא לא היה תורם אגורה שחוקה לענין.
    ב.אתה לא חייב להגיע לנתניה,שלח חבר עם יפוי כוח או תחכה אחרי החגים יחלקו בירושלים.
    ג.אני מבין לליבך שאתה מטיל ספק בעניין כי יותר לא יהיה לך ולננחים כמוך סיבה לכתוב בתגובות בכל מקום שהרב ברלנד גנב אותכם,
    אבל צר לי לאכזב אותך שכבר קרוב לאלף איש שהגיעו מהבוקר קי בלו את כספם בחזרה! עכשיו לכו לחפש חומר חדש נגד הרב ברלנד שיעורב ויבושם לכם

    השבמחק
  3. צחי עשה תשובה...?!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, זה מישהו הגיב בשמו כביכול, כנראה כדי להביך אותו...

      מחק
  4. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר) לא עשה שום תשובה, הוא ממשיך ללכלך על הרב אליעזר ברלנד ולהעלאות סרטונים מרושעים.

    השבמחק
  5. The name TZACHI HOROWITZ is a disgusting name! would anyone call himself AMALEK? OR NAZI?

    השבמחק
  6. אם נחזור אחורה וניזכר איך כל הסיפור התחיל, לאור אלו נסיבות איתי נחמן שלום הגיע למשטרה? הוא לא הגיע כמתלונן, אלא כמואשם בנסיון לרצח!
    איתי נחמן שלום ואחיו רמי שלום הגיעו לבית משפחת ריכטר במאה שערים, ודפקו בדלת עד שיבואו לפתוח ויהיו בטוח אנשים מעבר לדלת שיוכלו להפגע, ואז הוא ירה עם האקדח שלשה יריות על הדלת, שעברו דרכה ופספסו בכמה שניות את אחד מבני הבית שהיה מעבר לדלת!
    בחקירתו של נחמן שלום אמר לחוקרים שהוא ירה בתור התגוננות, מאחר ואחד מבני הבית הכה אותו לו על כך שהוא היה מתגרה בו ומלכלך על רבו הרב ברלנד.
    { האם התגוננות זה לירות עם אקדח על בית, כשיכול לפגוע בילדים ובני משפחה שלא קשורים לעניין? אי אפשר לקרוא לזה התגוננות, וגם לא נקמה, אלא מעשה טירוף מוחלט!!! }
    החוקרים שאלו את נחמן שלום מה הוא דיבר על הרב ברלנד שבגלל זה הרביצו לו, והוא סיפר להם את סיפורו ההזוי והדמיוני. ואז הציעו לו עיסקה: להעיד נגד הרב ברלנד שממילא הם מחפשים לתפור לו תיק, ואילו לו עצמו יתנו חסינות של עד מדינה וכך יוכל להתחמק מהעונש המגיע לו על פי חוק, על נסיון הרצח!
    הוא הסכים לעיסקה, ותוך כמה ימים הפך מעבריין נאשם - לעד מדינה וכוכב תקשורת! נתנו לו ראיונות בטלוויזיה, והתייחסו אל הסיפורים שלו כאמת ברורה שלא צריכה שום בדיקה!
    הוא סיפר ש"טיפס והציץ מהחלון וראה את הרב עם אשה", מה שלא טרחו אפילו לבדוק זה, שבבית של הרב ברלנד בביתר, אין שום חלון שאפשר להראות מתוכו לתוך הבית!!!!!
    יתרה מזאת, הוא סיפר את סיפורו על אשה מסויימת, שאותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל, והכחישה את הדברים וטענה שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע ... !!! היאחב"ל איימו עליה ואמרו לה שאם היא לא תודה, יאשימו אותה ב"שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא. אך היא לא נשברה ולא הסכימה לשתף פעולה...!
    כעת הם נכנסו לבעיה, כאשר אין להם שיתוף פעולה בעדות נגד הרב ברלנד, וגן נחמן שלום נהיה בבעיה, כאשר אין בסיס לעדות שלו, ולא יוכל להפוך לעד מדינה ולהתחמק מהעונש. אך הוא עלה על פיתרון! הוא הביא את אשתו בתור מתלוננת, כאשר עד אז לא טענה כלל שהיה איתה כלום, אך כדי להציל את בעלה שלא יכנס לכלא, היא המציאה סיפור והעידה עדות שקר!!! את הגירסה לסיפור הכתיב לה בעלה נחמן שלום. (" תגידי שהוא אמר לך "אני מעלה אותך לעולם האצילות" כדי שזה ישמע אמיתי, כמו רב שמנצל נשים ואומר להן שזה "תיקונים". ").
    בערוץ 2 הביאו את "המתלוננת המרכזית" שהיא לא אחרת מאשתו של נחמן שלום. את העובדה הזאת ניסו כמובן להסתיר, וטישטשו אותה ועירפלו את קולה.
    אבל קרתה להם פאדיחה רצינית והיסטורית ... בזמן שמישהו אחר דיבר שם בשידור והיא עמדה מהצד, פניה נחשפו לשתי שניות, והנה לכם "אודל שלום" - היא המתלוננת המרכזית על הרב ברלנד! (העלנו את התמונה לקבוצה, והיא מסומנת בחץ).
    אגב עוד דבר שתדעו. היאחב"ל טענו שיש להם תלונה חמורה ופלילית ביותר שבגללה הוציאו נגד רב ברלנד "צו הסגרה בין לאומי". מדובר על תלונה של קטינה.. נכון מזעזע??..
    אבל אתם יודעים מי ה"קטינה" שעליה מדובר?
    מדובר באשתו של נחמן שלום שהייתה קטינה באותו זמן! והוא היה נשוי לקטינה - שדבר זה בפני עצמו הינו עבירה פלילית...!
    היאחב"ל יצא למסע של "גיוס מתלוננות" נגד הרב ברלנד. הם זימנו לחקירה כל אשה ששמעו שאי פעם היה לה איזה קשר לרב ברלנד. מדובר על 300 נשים (!!!) שנחקרו ביאחב"ל, ומתוך כולם לא הצליחו למצוא מי שתשתף איתם פעולה, מלבד בודדות, שהייתה להם כבר מזמן שנאה כלפי הרב ברלנד ורצון להתנקם בו, או שניסו לסחוט כסף מתלמידי הרב באמצעות העלילה. (הכל מתועד ומוקלט והגיע לידי המשטרה!).
    הן אלה שדיברו ב"גלי צה"ל" אצל התחקירנית "הדס שטייף", { שזה תפקידה בפועל והעיסוק העיקרי שלה, - לגייס מתלוננות על הטרדות מיניות נגד אישי ציבור. וכל מי שרוצה "לסגור חשבון" נגד מישהו, פונה אליה. והיא חוקרת, שופטת, חורצת דין, ומבצעת את גזר הדין... אפילו אם יתברר שזה שקר - אותו אדם לא יוכל לעולם לחזור למעמד שלו! והתנצלות? - מעולם לא שמענו מהדס שטייף! }.

    עכשיו יש עוד מישהו ששואל, למה הרב ברלנד לא מגיע לחקירה ביאחב"ל ומוכיח את צידקתו אצל אלה שהם עצמם תפרו עליו את העלילה???!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.