רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

זעזוע - דגל התורה בחיפה הולכים ביחד עם 'הבית היהודי'

מאת חיפאי


ביום ראשון בערב הגיע לחיפה הרב מנחם שפירא מנהל המחלקה המונציפלית של דגל התורה וביחד עם הנציג המקומי של דגל הרב מיכאל אלפר נפגשו עם סגן ראש העיר בחיפה מטעם הבית היהודי מר שי בלומנטל.
בפגישה העלו נציגי דגל את האפשרות לריצה משותפת בנוסחה של חצי חצי כשהדיון התקיים לגבי המקום הראשון.במהלך הפגישה ציין מר בלומנטל כי במקום השלישי של סיעתו מוצבת אשה ,אך הרב אלפר טען שאין בכך בעיה כי בין כה זה לא מקום ריאלי.
הרקע שהוביל לפגישה  נבע מסכסוך אישי מתמשך של הרב אלפר עם הקהילות החסידיות בחיפה המהוות רוב מוחלט בעיר ועומדות על כך שהיצוג של תנועת דגל בסיעת יהדות התורה החיפאית יהיה על פי כוחה היחסי בעיר דהיינו שליש ולא חצי.
יצוין שבחיפה ישנם חצרות חסידיות גדולות מאד ובמיוחד בעשור האחרון עקב מצוקת הדיור הגיעו לחיפה מאות משפחות שקבעו את מושבם במקום שיש בו תשתית גשמית ורוחנית .
את כל הקהילות החסידיות מייצג בעירייה מטעם אגודת ישראל חבר מועצת העיר העסקן הוותיק הרב אריה בליטנטל.פיתוחם המרשים והמשגשג של הקהילות החסידויות וכן פיתוח התשתית והרחובות  באיזור החרדי נזקפת לזכותו של הרב בליטנטל שמנצל את קשריו המרובים אצל הפקידות הבכירה בעירייה ועם ראש העיר מר יונה יהב.
כשהתפרסמה הפגישה הנ"ל בקהילה החרדית בנווה שאנן .אברכים טענו בתדהמה שהמהלך הזה לחבור לשונאי חרדים שהרימו ידם לקיצוץ עולם התורה לא יתכן. אך הרב אלפר טען ששי בלומנטל הוא לא נפתלי בנט ובנוסף  פטרונו הפוליטי ח"כ משה גפני לא מפחד מח"כ יעקב ליצמן.

2 תגובות:

  1. א-ל-ו-ל הגיע!!! אין זמן לחשוב הזמן הוא לשמור ולעשות ולקיים את כל דברי תלמוד תורתך "באהבה" תראו מה שקרא טרגדיה קשה בירושלים: ראש הכולל נפטר חצי שעה לאחר שבנו סגר 'ווארט'!!! האם זה לא צריך לעוררר אותנו? תעשו חשבון פשוט מה הואיל השר המדבר הרבה "בנט" בשנה האחורנה??? חוץ מהכסא שלו כלום ... קיצוץ בכל מקום, לא רבנות ראשית ציונית, חרדים במשאל עם נגדנו , שחרור מחבלים כן, בניה אולי אולי.

    בקיצור בנט אפס מאופס צריך כבר לזרוק אותו , לא לשכוח ששס בהתנתקות היו לצידנו והחרדים השפיעו מבנים כמו אורלב , עכשיו הם מכחים לנו בפינה והפסדנו הכל בגלל בנט, צריך להעיף אותו לתמיד, הוא לא עשה כלום לטובה.

    אם אנחנו לא משפרים הצניעות מה אנחנו רוצים מהשם יתברך שמו? צריך לקיים ובערת הרע מקרבך. הפסוק גם אומר: וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, קֶרִי. כו,כד וְהָלַכְתִּי אַף-אֲנִי עִמָּכֶם, בְּקֶרִי; וְהִכֵּיתִי אֶתְכֶם גַּם-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם (ויקרא) השם שמו תפילה ראשי תיבות תרופת פלא ליהודי המאמין. וכשעושים מצות רואים ישועות ישתבח שמו אין עוד מלבדו!!!

    אפילו הגראי"ל שטיינמן שליט"א אמר בדרשה: "לכוון בעמלק - על יאיר לפיד" "עמלק שבדורינו - שיש לכוין עליו - זה יאיר לפיד" הצרה הגדולה שלנו היא שהצניעות יורדת מטה מטה זה פלאי פלאים ואין מי שיעורר על זה אין קול צפצוף על זה לא שומעים כלום, הצניעות יורדת מטה מטה עד התהום שלא היה כזה מדור המבול ואין מוחים, היום זה כ"כ גלוי לעינים עד איזה עומק זה ירד זה נורא ואיום. מצחיק האם הוא הוא עמלק היחידי? לכל אחד יש קצת עמלק בפנים!!!

    האיראנים, אל-קעידה, החמאס, האנטישמים באירופה, השיעים המטורפים, אוונגליסטים אמריקאים שרוצים מלחמת גוג-ומגוג כדי שהיהודים יתנצרו, קסאמים וסיני, מטורללים אחרים. כל אלה - אינם עמלק. מי הוא עמלק? יהודי שרוצה להקטין את תקצוב הישיבות. אלה הפרופורציות? למעשה, התשובה היא, שלפיד רוצה להכרית את נשמתנו לנצח נצחים ואירן רוצה להכרית את גופנו רצח נשמה גרועה יותר מרצח גוף .

    חז"ל אומרים: גדול המחטיאו יותר מההורגו אני מכוון גם עליו וגם על תומכיו הבית היהודי. מובא בתיקוני זהר ש"ערב רב" ישלטו לפני ביאת משיח, ממילא צריכים לכוון בברכת המינים על החשוך יאיר הבוער כלפיד נגד המגזר החרדי.נגד השרים הסוררים.החכי"ם שהם חוכא וטלולא.על הבג"צ הסדומי,התקשור-תנים,והדומים להם.

    תזכרו מה שאני אומר לכם עכשיו: כל הרשעים בכנסת עובדים עלינו כך, בהתחלה הם ילכו אתכם ברכות, ולאט לאט הם ישעבדו אותכם ולא תוכלו לדבר מלה כי אתם ברשותם, לא תוכלו לעשות מה שאתם רוצים עד שימאס לכם. אבל זה יהיה כבר מאוחר מדי עבורכם ח"ו, פשוט כבר חודש א-ל-ו-ל וכולנו חייבים לשפר משהוא בצניעות שלנו, משהוא קטן או גדול ואם כן אז נצליח בס"ד.

    האסירים הפלסטינים הגיעו למעברי הגבול בעזה ורמאללה 26 המחבלים הראשונים שישוחררו במסגרת המחווה הישראלית, יצאו מכלא איילון בדרכם אל החופש, ואנחנו עוד תחת הרשעים האלו, שומו שמים גגייוווואלד!!!!!!

    השבמחק
  2. שטויות במיץ מראש ועד סוף
    רואים שנכתב ע"י גרגער מתוסכל, שחושב שיכול לעבוד על כולם, כי לא יודעים מה קורה בחיפה.
    ועכשיו לפרטים האמיתיים:
    בין דגל לאגודה בחיפה יש הסכם חתום לפיו קדנציה אחת אגודה במקום ראשון ובתפקיד הראשון, וקדנציה שניה דגל במקום ובתפקיד הראשון.
    בקדנציה שעברה היה תור דגל לקבל את המקום הראשון, אלא שמכיון שנציג דגל מיכי אלפר היה אז מועמד לעירייה בפעם הראשונה, וללא נסיון, ויתר על המקום הראשון לנציג אגודה.
    הפעם תור דגל להיות במקום הראשון גם משום שפעם שעברה היה של אגודה, וביותר אחר הויתור בקדנציה זו.
    נציג אגודה (שהוא בעצם נציג אך ורק של חסידות גור, ועל כך בהמשך) טוען שהחסידים יותר מהליטאים, ולכן מגיע להם בקביעות מקום ראשון, ואינו רוצה לקיים את ההסכם החתום על ידו.
    יש לציין, שנציג אגודה בליטנטל אינו מייצג כיום אף חסידות מלבד גור בחיפה (המונה כ-300 בתי אב בלבד), ואילו סערט ויזניץ, בעלזא, ושאר החסידויות הקטנות, מצהירים במפורש שהם תומכים באלפר נציג דגל, הפועל למענם, ולא בבליטנטל שאינו עושה דבר.
    בכל פניה לאורך כל הקדנציה, לא פנו בסערט ויזניץ ובבעלזא לבליטנטל, אלא אר ורק לאלפר.
    כך שהשקר הגדול הוא, שאפילו אם החסידים יותר גדולים, עדין יש חיוב לקיים את ההסכם, וגם אם לא, הלא אין החסידים תומכים כלל בבליטנטל.
    עד כאן בקצרה.
    משראו בדגל שגור לא מוכנים לעשות כדין, והם ממשיכים בדרכם משכבר הימים בכוחניות ובדרכי מרמה וברוטליות, החליטו לרוץ ברשימה נפרדת.
    בינתיים מנסים לבדוקר אפשרויות חיבור שונות, וכמובן שעדין לא סוכם כלום.
    יודעי דבר אומרים שלבסוף גור תתקפל כיון שמבינים היטב שאם בליטנטל ירוץ בנפרד לא יעבור את אחוז החסימה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.