רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

קהילות אנטוורפן מאוחדות במלחמתם בגרים הפיקטיוויים התומכים ברוצחי יהודים

לכבוד הרה״ג חיים שאולזאון שליט״א

אחדשה״ט בכבוד הראוי,

אסירי תודה היינו אם הייתם מאפשרים לנו לנגוע רק בקצה המזלג בפרשה המאד כאובה לכולנו פה באנטוורפן ולזכות את הרבים בפרסומו,

מדובר בהפרשה המאד כאובה והמאבק נגד אלו הקוראים לעצמן גרים, הגרים הפיקטיביים הוזמנו ע״י חסידי סאטמר ובשותפות מלאה איתם נהפכו במשך השנים עצם מעצמם ובשר מבשרם, ובמידה מסויימת
גם מהקהילה כולו, כך שהקהילה והציבור נפל קרבן לתופעה פסולה ומסוכנת!

הקהילה החליטה להתחיל לעשות סוף לענין ובהתקפה חדשה וחריפה יו״ר קהילת מחזיקי הדת רב קורנפלד
יצא חוצץ, והסביר בטיב טעם ודעת את חומר הענין
בגליון השבועי שלו ״למען תדע״ דף 9-10
רב קורנפלד מסכם תגובת הקהילה במשפט:
התופעה של הגרים הפיקטיביים שהובאו אלינו ע״י אנשי בליעל בעת שמאחורי העניין עומד תוכניות של שונאי ישראל שקוממים להשמידנו רח״ל ובהכניסם של גורמים אלו במחנינו מקל אליהם להוציא את זממם הרע אל הפועל,הוא תופעה מאד מסוכנת וחסרת תקדים, ומי ששותק ולא מוחה או אפילו תומך בהם (חסידי סאטמר באנטוורפן) הוא בכלל הנותן יד לרוצחים!!!!)

אישית, אני איש ציבור כבר שנים רבות באנטוורפן ומנסה בכל דרך לעסוק בצרכי ציבור ב... אבל גם יש לי הרבה טענות על התנהלות של הרב ענייני הקהילה במיוחד התנהלות של השנה האחרונה של הקהילה ושל רב קורנפלד בפרט, שהיה מיותרת ומסוכנת,
אבל אני לא זוכר מקרה ועניין שהציבור היה כל כך מאוחד, ממש מקיר לקיר ומביעים תמיכה בפנחס קורנפלד, על תגובתו הצודקת, והוגנת,והמתבקשת, ודרך ניהול העניינים.

שבוע טוב

כתיבה וחתימה טובה.

2 תגובות:

  1. אחרי כל כך הרבה מהלומות, באלאגנים, שכנראה לא הביא לשום מקום, טוב להתבשר שמשהו בכל זאת מתחיל להתפתח בכיוון הנכון, וככל הנראה זה דבר חשוב מאין כמותו,

    כל הכבוד לכם הרב שאולזאון, על הפרסום.

    השבמחק
  2. הלם בב"ב: זוג חסידי עזב את הדת עם ששת ילדיהם

    רבות נאמר ע"י גדולי ישראל בדבר הסכנות הטמונות בשירות צבאי, כעת, מקבלים הדברים משנה תוקף, בעקבות סיפור טראגי בבני-ברק. אברך חסידי מאחת החסידויות הגדולות, שהתגייס לשירות צבאי לפני מספר שנים, עזב את הדת יחד עם רעייתו וששת ילדיו. "פשוט מכמיר לב", זועקים ידידיו בכאב גדול (חרדים)
    ישראל כהן
    י"ט באלול תשעג 20:54 25.08.13
    זעזוע בבני-ברק: רבות נכתב ודובר על-ידי גדולי ישראל בדבר הסכנות הטמונות בשירות הצבאי, כעת, מקבלים הדברים משנה תוקף, בעקבות סיפור טראגי שמזעזע את תושבי בני-ברק שנחשפו לפרטים.

    מדובר, באברך חסידי מוכר בעיר, שלפני מספר שנים התגייס לשירות בצבא הגנה לישראל, ובשבוע שעבר, החליט לפתע לזנוח את הדת, ולהפוך יחד עם רעייתו וששת ילדיו הקטנים, לחילונים.

    האברך, שהשתייך לאחת החסידויות הגדולות בישראל, רשם שניים מבניו ללמוד בתלמודי תורה של חסידות אחרת, בניגוד למקובל בחסידויות הללו, ויהיה הדבר לפלא.

    בשבוע שעבר, כך לפי הדיווח ב'קו החשיפות', הודיע האברך כי לקראת שנת הלימודים החדשה החליט לעבור עם רעייתו וילדיו להתגורר בראש העין, זאת לאחר שכבר רשם את ילדיו ללמוד בבתי ספר מממלכתיים.

    בשיחה שקיים "כיכר השבת" עם כמה ממכריו, הם סיפרו כי מדובר באברך מן היישוב שאף אחד לא האמין שהמשבר הזה "יתפוס" אותו לפתע פתאום. להערכתם, הכל החל בשל העובדה שבשנים האחרונות התגייס לצה"ל למסגרת שאינה תורנית חרדית ושם החל "להתקלקל" כשעם הזמן חל שינוי בתפיסותיו ובאורח חייו, אולם לדבריהם, על אף כל זאת עשו העסקנים מאמץ איתן להשאיר את הילדים בחינוך חרדי.

    אחד מידידיו מספר כי הילדים היו נחשבים למצטיינים ביותר בכיתה ולשקדנים במיוחד שעדיים לגאון ולתפארת. "פשוט מכמיר לב לראות כיצד הוא הגיע יום אחד והחליט לנתק אותם מהכל ולהפוך אותם בעל כורחם לחילונים ממש", הוא אומר בכאב.

    "מילא הוא לעצמו ניחא", אומר החבר, "אבל הילדים הרכים במה פשעו ובמה חטאו שהוא מנתק אותם מצור מחצבתם".

    גורמים שעסקו בפרשה, טוענים כי ההידרדרות הגדולה של אב המשפחה החלה במהלך השירות הצבאי כאשר הוא נחשף לאווירה רדודה ולתכנים בעייתיים מבחינה תורנית וכך החלה ההידרדרות במדרון החלקלק שהובילה להתפקרות רח"ל.

    לדבריהם, יש ללמוד מכך לעשות כל דבר בהתייעצות עם גדולי הדור ורבנים וחלילה לא להתפתות למצגי שווא כאלו ואחרים, אותם מנסים להציג אי אלו גורמים, גם מתוך המחנה החרדי, כאשר הנזק שבדבר רב ומסוכן.

    "את י' כבר איבדנו, ירחם השם, בואו ננסה להציל את האחרים", הם אומרים בצער וכאב לב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.