רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

בהפגנות הסיקריקים אין אנו מאמינים - טור

 מאת: אברהם פרסטר  - מגיש המהדורה המרכזית בקול חי

הציבור החרדי מתנער מהקיצוניים ההזויים המפגינים על גבעות בית שמש • אלו אינם 'נטורי קרתא' כי אם 'מחריבי קרתא' • אנו עסוקים עתה בעניין אחר לגמרי: אלול!
מה לא קרה ברמת בית שמש בימים האחרונים: שוטרים חטפו מכות באלימות בלתי מבוקרת, מאבטחים הופצצו בחלוקי סלע הררי, מפגינים נועזים נהנו להצטלם בפוזת היהודי שחלוקו מאובק בויזואל של אדם נרדף ומוכה. רבנים הואשמו בקשים שבחטאים, רמקולים רבי עוצמה פלטו קולות 'געוואלד' והכרוז שבתוכם התחנן לתושבי מאה שערים להגן בגופם על קברים, דוברים בלתי רישמיים השמיעו יללות מלאכותיות במדיה המשודרת, רבי עט נאמני העברית העילגת פירסמו מאמרי נהי וזעקה בעיתונות הכתובה ובאתרי ה'תקשורת המקוונת' (צמד מילים עדין למחרימי האינטרנט - כביכול), רחובות בירת העם היהודי מלאו בפשקווילים. רק דבר אחד היה חסר בכל הסיפור המטופש הזה: 'עצם אחת לרפואה'. עצם אחת! מה ביקשנו? לא שתיים ולא שלש, עצם אחת בלבד! אבל למרבה האכזבה והכאב אין! אפילו שבריר עצם. נאדה. כלום. זירו. גארנישט! מנהיגי המיינסטרים החרדי כבר מזמן אינם מפנים את תשומת לבם למתחולל בקרב קבוצה שולית המתגוררת ברובה בין ככר השבת למא"ש-פינת שבטי ישראל. האוטובוסים היוצאים מרחוב יואל, לכיוון אתרי הבנייה שבהם הותירו הפועלים עצמות דגים לאחר הפסקת האוכל - אינם מעניינים את מאת האחוזים של המגזר החרד 'באמת' לדבר השם. לא רק המיינסטרים החרדי הפנה עורף להפגנות המחאה נעדרות הבסיס התורני, אלא, גם חוגים המוגדרים כ'קנאיים' ו/או 'קיצוניים', אף הם יצאו מחוץ למשחק המכוער הזה - כמו למשל 'תולדות אהרן' ורבים אחרים. אלו, העדיפו ומעדיפים להצטמצם בארבע אמות של הלכה וקדושה, לעסוק בהקמת מוסדות ואירגונים לתורה ולרווחה, ולהתרחק תכלית הריחוק מקבוצת המפגינים נגד חפירת שטחי עצמות הדגים באתרי הבנייה השונים ברחבי הארץ.

יהרוג ואל יעצור
המגזר החרדי עסוק בימים אלו בתכונה ממשית לקראת הימים הנוראים, ימי הסליחות, ראש השנה, עשרת ימי תשובה ויום כיפור המתקרבים. תלמידי ישיבות שוקדים על תלמודם במשנה תוקף, ילדי חמד מוסיפים מקודש לקודש בלימוד ותפילות, אברכי כולל גוזרים על עצמם שתיקה בשעות הלימוד, נשות המגזר מתכנסות לאסיפות חיזוק, מנהיגי המגזר הייחודי הזה מקבלים קהל בכל רחבי הארץ, מברכים ומתברכים בתקווה ובתפילה כי תחל תשע"ד וברכותיה בעזרת השם, אירגוני הקירוב לדת משה ע"ה מארגנים כנסים ועצרות חיזוק במעוזי המגזר הכללי. די בצפייה של דקה או שתיים בסדר מוסר בישיבה הליטאית או על הטריבונות אצל האדמו"ר החסידי בסעודה שלישית של שבתות אלו, כדי לשמוע את הזעקה – אותה זועק הרחוב החרדי כולו בימים אלו, זעקה שנשמעת גם באמצעות לוחות המודעות שבשכונות, קירות המקוואות ורחבות בתי הכנסת שבאיזורי המגורים של המגזר הזועק את הזעקה העוצמתית הבאה: א ל ו ל! א ל ו ל! א ל ו ל!. אבל ישנו עם אחד מפוזר ומפורד בין החרדים, אצל אותו עם קיים הבדל עצום בין עצמות מתים (של יהודים ו/או נכרים ו/או בעלי חיים בהתאמה) ובין עצמות חיים. בעוד שעל עצמות מתים יחרפו את נפשם ומאודם בשיטת "יהרג ואל יעבור", הרי כשמדובר בעצמות אנשים חיים - ינהגו בשיטות מחמירות ויקפידו על "יהרוג ועל יעצור". מי שהגיע לכמעט 100 שנות חיים, וממלא מוח טהור ומחייה - בעצמות גוף הדורש התעצמות אלוקית, עובר על ידם מסע שפיכות דמים של ממש. 'פאשקווילים', 'נאומי שטנה ובוז', 'שיוך לזרע עמלק', 'הפצת שקרים ולשון הרע', ומה לא? מה לא סבל ראש הישיבה - בן כמעט 100 שנות חיים - מאותה קבוצה חולנית?. אם לא די בכך, גדולי ומאורי תנועת החסידות בדור האחרון, בעל האמרי אמת מגור, בניו 'שלושת הרועים' - ה'בית ישראל', ה'לב שמחה' וה'פני מנחם', להבל"ח כ"ק אדמו"ר מגור, כ"ק אדמו"ר בעל 'שפע חיים' מצאנז קלויזנבורג, להבל"ח כ"ק אדמו"ר מבעלזא, מקרלין סטולין, מתולדות אברהם יצחק, מתולדות אהרן, אדמו"ר מהר"א מסאטמאר, ומה עם דמו שעדיין בלתי נדרש דיו של פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוקלל"ה, ראש הישיבה הגרא"מ שך זצ"ל, כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, פוסק הדור הגר"ש הלוי וואזנר שליט"א - מי?! מי מגדולי ישראל לא סבל מפגיעתם הרעה של אותה קבוצת רעים וחטאים להשם? מי? יכלה הדיו והרשימה לא תסתיים.

מצוות טמאות
אבל בעוד עם ישראל לשבטיו יושב ומזדכך בימי הרחמים והסליחות, מצאו להם אנשי אותה קבוצה - מצוה חדשה בישראל - "מצוות גולובנציץ"! 'געוואלד' גולובנציץץץץץ, געוואלדדדדד, גולובנציץץץ, ההזוי ביותר במצוה טמאה זו, לא די שבעטיו של שטן היא באה, אלא שכביכול בעיני לבלרי המדיה שאינה חרדית נדמה לרגע שבמצוות גולובנציץ עסוקים החרדים... היהדות החרדית לשבטיה ולפלגיה כבר הביעה שאט נפש מקבוצה קיצונית הזויה זו, ולא באו שורות אלו אלא להזכיר למי שאולי שכח, כי על מפגיני גולונבציץ ודומיהם הקשו חז"ל 'הני נטורי קרתא?', ותיכף הכריעו 'הני מחריבי קרתא!'. מה כוללת בתוכה מצוות גולונבציץ? הרמת יד על - שוטרים ומאבטחים - בני אברהם יצחק ויעקב, כינוי יהודים בתואר 'נאצים', חילול שם שמיים בגאווה ובבוז, ביזוי כבוד התורה ונושאי דגלה, הפיכת ימי אלול לימי הוללות, ביטול תורה ותפילה, אלימות קשה, טרור משפיל, פגיעה בתלמודי חכמים, הוצאת שם רע ולשון הרע בכמויות מסחריות, הא ותו לא במצוות גולונבציץ. החינוך הטהור לא מלמד ולא מעודד אף אחד מסעיפי מצווה רעה זו. רק מי שחונך בחינוך ה'מקורי', רק מי שמעודד התנדבות לצורכי ריגול לאיראן, רק מי שחושב שכל גדולי ישראל מקורם בזרע אגג - חלילה, רק מי שרוממות הפשקווילים בגרונו, רק מי שמצדיק אמא המרעיבה את ילדיה, הוא וידידיו הם אלו המקיימים את מצוות גולונבציץ. 100% של הציבור החרדי מדיר רגליו מחטא קשה זה. בשלטון הסיקריקים אין אנו מאמינים ובחוקותיהם אין אנו הולכים, בדגל התורה (וגם באגודת ישראל ובש"ס) נלך ונקדש שם שמים, לאורם ואֵשם של גדולי ומאורי ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.