רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

בעלי המחלוקת מגור בדיל ארצי נגד כלל החסידים ו'שלומי אמונים' - המחלוקת חוזרת לעולם החרדי ובגדול

מאת ירושלמי

דיל ארצי בין גור וויזניץ חוסם שלומי אמונים: ליצמן החליט ללכת על מלחמה כוללת בכל הארץ נגד שלומי אמונים והחסידויות ועל הדרך ליצור בלוק תמיכה בתוך יהדות התורה לבחירת ברקת לקדנציה נוספת.
בשבוע שעבר נפגש בחשאי עם בנצי שטנגר-הבעה"ב בויז'ניץ, הם נפגשו במרכז הארץ בבית אחד המקורבים וסגרו דיל ארצי שיחסום את שלומי אמונים והחסידויות,
באלעד. גור סוגרת עם דרעי עבור ויז'ניץ, על סגן בשכר לחיים מאיר כץ + ועדת כספים ושליטה על תקציבים נוספים ובתמורה ויזניץ תומכת בגור באשדוד.
בירושלים גור תתמוך בויזניץ לקדנציה נוספת לנציג ויזניץ-שלמה רוזנשטיין ע"ח הרוטציה לערלוי, ויזניץ בתמורה תתמוך יחד עם גור בברקת, לאחר שגור קיבלה כל מה שצריכה מברקת וגור ערבה לויזניץ מול ברקת בקדנציה הבאה וכך גור תיצור בלוק תמיכה בתוך אגו"י לברקת.

בנוסף לכך גור סיכמה עם אנשי נצח שהם יתמכו בברקת ואז דגל התורה תהיה חייבת גם לתמוך בברקת ובתמורה גור תדאג לתפקידים בשכר, עבור אנשי נצח בעיריות בני ברק ואשדוד
בבני ברק. זייברט יחסום את שלו"א בנציגים ובכל תפקיד אפשרי ויתן לויזניץ ועדה/תיק פעיל ועשרים תקנים בעירייה.
באשדוד. ויזניץ תגבה את גור על שתי מקומות באגו"י, בתמורה ויז'ניץ תקבל את המקום הרביעי ושלו"א תדחק למקום החמישי (הלא ריאלי),
בביתר עילית כרגע ויזניץ תומכת באופן רשמי ברובינשטיין ואם דרעי יחליט להריץ מועמד בגלל אלעד, ויזניץ תתמוך במועמד שדרעי יציב, בתמורה לסגנות.
ליצמן ושטנגר סיכמו להיפגש שוב בימים אלו ולסגור סופית ובתיאום עם דרעי בעניין ביתר.
כמו"כ סיכמו על שת"פ וערבות הדדית במשך הקדנציה הבאה של גור וויזניץ מול שלו"א והחסידויות בכל הערים.

תגובה 1:

  1. והמנצחים הכי גדולים במספרי הקולות מכל ההסכמים האלו יהיו... ידידנו מאז.... האדונים המפורסמים...אדון בנט ואדון הליכוד... יישר כח גדול מר ליצמן את סטנגר את מרקוביץ על עוד פיחות בכח הציבור החרדי למרות הגידול הטבעי.
    נאמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.